ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2018/04/22, 13:31
    Arshia

    دانش آموزان مدارس کهگیلویه و بویراحمد از شعب تأمین اجتماعی بازدید کردند

    به منظور آشناسازی دانش آموزان با مفاهیم بیمه ای، دانش آموزان برخی از مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد از شعب تامین اجتماعی بازدید کردند.
    به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، در جریان این بازدیدها که در شهرهای یاسوج، دهدشت و باشت انجام گرفت، دانش آموزان به همراه سرپرستان و مربیان خود، ضمن آشنایی با مفاهیم بیمه و تامین اجتماعی، چگونگی ارائه خدمات بیمه ای به مردم را نیز از نزدیک مشاهده کردند.
    بر این اساس، مسئولان و کارشناسان سازمان تامین اجتماعی انواع خدمات و حمایت های این سازمان و شرایط و چگونگی ارایه آنها و همچنین برخی از قوانین و مقررات تامین اجتماعی را برای دانش آموزان تشریح کردند و دانش آموزان نیز با طرح پرسش های بیمه ای خود اطلاعات تازه ای را از تامین اجتماعی فرا گرفتند.
    مدیرکل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد که در جریان این بازدیدها حضور داشت، سازمان تامین اجتماعی را بزرگ ترین سازمان بیمه گر اجتماعی توصیف کرد و گفت: ماموریت اصلی این سازمان، پوشش کارگران مزد و حقوق بگیر (به صورت اجباری) و صاحبان حرف و مشاغل آزاد (به صورت اختیاری) است.
    عباس نورمحمدی افزود: بر اساس قانون، سازمان تأمین اجتماعی یک سازمان عمومی غیردولتی است که بخش عمده منابع مالی آن از محل حق بیمه‌ها (با مشارکت بیمه شده و کارفرما) تأمین می‌شود و متکی به منابع دولتی نیست. به همین دلیل،دارایی ها و سرمایه‌های آن متعلق به اقشار تحت پوشش در نسل‌های متوالی است.
    وی ادامه داد: تکیه‌گاه اصلی این سازمان مشارکت سه‌جانبه کارفرمایان، بیمه‌شدگان و دولت در عرصه‌های مختلف سیاست گذاری، تصمیم گیری و تامین منابع مالی است.
    مدیرکل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویر احمد، از دانش آموزان به عنوان آینده سازان جامعه ایران یاد کرد و گفت: با توجه به افزایش جمعیت و روند شتابان صنعتی شدن و تغییرات سریع اقتصادی و اجتماعی در جوامع، لزوم آشنایی نوجوانان و جوانان به ویژه اقشار در حال تحصیل با ضرورت های نظام بیمه اجتماعی هر چه بیشتر احساس می شود و این گونه برنامه ها می تواند زمینه ای برای توجه به این ضرورت ها در زندگی فردی، اجتماعی و کاری آنان باشد.
    مدیر سازمان دانش آموزی استان کهگیلویه و بویر احمد نیز در جریان این بازدیدها گفت: فرهنگ سازی و ارتقای سطح آگاهی عمومی به ویژه نسل مولد و کارآفرین فردا، شناخت و ارتقای سطح عمومی فرهنگ بیمه تامین اجتماعی، ایجاد ثبات اجتماعی و ارتقای سرمایه های اجتماعی، ترویج فرهنگ بیمه های اجتماعی و گسترش پوشش بیمه ای و ارتقای توانمندی بازدید کنندگان برای پذیرش مسئولیت اجتماعی با توجه به قوانین و مقررات تامین اجتماعی، مهم ترین اهداف بازدید دانش آموزان از مراکز بیمه ای نامین اجتماعی است.
    علی حسن زاده افزود: این طرح در همه شهرستان ها و مناطقی که دارای شعب تأمین اجتماعی هستند در دو نوبت اجرا می شود.


    http://www.tamin.ir/News/Item/35656/2/35656.html

مجوز های ارسال و ویرایش