انجمن گفتگو استارتاپ های ایران به نقل از تی نیوز :

باشگاه مشتریان بانک ملت شاید مفهوم تازه و جدیدی برای مشتریان این بانک و حتی بانک های دیگر نباشد اما طرح شرکای تجاری طرحی نوآورانه است و اخیراً به این فعالیت ها و خدمات باشگاه افزوده شده است. این طرح چند ماه گذشته توسط هادی اخلاقی، مدیرعامل بانک ملت پیشنهاد شد و شرکت مهندسی نرم افزار شقایق، مسئولیت رسیدگی به آن را به عهده گرفت و در نمایشگاه تلکام نیز بخشی از غرفه بانک ملت را به خود اختصاص داد. میترا مداح، مدیر پروژه شرکای تجاری شرکت شقایق در گفت وگو با راه پرداخت گفت: «شیوه کاری به این صورت است که ما با برندهای بزرگ و مطرح کشور وارد مذاکره می شویم و در این میان سعی داریم با عقد قراردادهایی با آن ها پیشنهادهای ویژه ای برای اعضای باشگاه مشتریان دریافت کنیم. متناسب با صنوف انتخابی، با تحقیقاتی که داشتیم، نرخ تخفیف مناسب برای هر صنف را به دست آوردیم. اما با خود برند هم مذاکره می کنیم تا شرکت متناسب با شغل و شرایط کسب وکار خودش نرخ مناسب برای تخفیف را اعلام کند. البته ما نیز بر سر افزایش درصد تخفیف ها مذاکره می کنیم.» در حال حاضر شرکت های معتبر در اصناف مختلف که جزو سبد خرید مردم ...
______________________________
ادامه در منبع : https://tnews.ir/news/c27097189138.h...%db%8c-%d9%88/