انجمن گفتگو استارتاپ های ایران به نقل از تی نیوز :

فرآیند جذب مشتری زمانبر است و یک شبه انجام نمی شود. از طرفی استارت آپ ها هزینه و زمان کافی برای امتحان کردن تمام روش های بازاریابی را ندارند. پس راه حل چیست؟ تصورش را بکنید که رؤیای شما به واقعیت تبدیل شده است و توانسته اید استارت آپ خود را راه اندازی کنید. بدون شک چنین موقعیتی یکی از بزرگ ترین لحظه های زندگی شما است و بسیار هیجان زده هستید. شاید در حال حاضر یک یا دو مشتری برای کسب و کار خود داشته باشید، اما بخش سخت ماجرا از الان شروع می شود. چگونه می توان تعداد مشتری ها را چندین برابر کرد و کسب و کار را رونق بخشید؟ مطمئنا تیم فروش شما نقش پررنگی در این قضیه دارد، اما همه چیز به همین سادگی نیست. شما باید به طور مرتب راهکارهای جدیدی به اعضای تیم فروش ارائه دهید. اکثر استارت آپ ها باید برای هر دلاری که خرج می کنند برنامه ریزی کرده باشند و انجام ندادن این کار عواقب سختی برای آنها خواهد داشت. شما نمی دانید پول خود را باید چگونه و کجا خرج کنید. همین باعث می شود هیچ کاری انجام ندهید و آرزو کنید اوضاع خوب پیش برود. کورتنی ویلیامز، بنیانگذار و مدیرعامل شرکت Torsh است. این شرکت نرم ...
______________________________
ادامه در منبع : https://tnews.ir/news/249797011582.h...e%d9%88%d8%af/