انجمن گفتگو استارتاپ های ایران به نقل از تی نیوز :

برای خرده فروشان معمولا یکی دو سال طول می کشد تا چند و چون دوره ای بودن کسب وکار را دریابند. درحالی که کسب وکار شما ممکن است بسته به فصلی بودن کالاهایی که ارائه می کنید، تغییر کند، بسیاری از خرده فروشان متوجه می شوند ژانویه و فوریه بی رونق ترین بازه های زمانی سال هستند. اگر این وضعیت برای شما نیز صادق است، فکر می کنید برای رونق گرفتن میزان فروش تان چه کارهایی می توان انجام داد؟ به چهار راهکار زیر دقت کنید تا در هر زمان از سال، میزان فروش خود را بهبود بخشید. 1- یک حراج برگزار کنید تا از شر کالاهای اضافی خلاص شوید در ماه های پس از تعطیلات، فروشگاه ها تخفیف های کلانی را برای کالاهای مربوط به تعطیلات در نظر می گیرند، به همین خاطر است که روزهای پس از تعطیلات، بهترین زمان برای خرید مناسب و مقرون به صرفه چیزهایی مانند هالووین یا شکلات استر توسط خریداران است. تعداد مصرف کنندگانی که قصد خرید تزیینات کریسمس را دو هفته پس از سال نو دارند، ممکن است باعث شگفتی شما شود، اما این کار در حقیقت یک حرکت بسیار هوشمندانه توسط خریدارانی است که برای سال بعد برنامه ریزی کرده اند و همینطور راهکاری ...
______________________________
ادامه در منبع : https://tnews.ir/news/77c0103797425....6%d9%86%d8%af/