انجمن گفتگو استارتاپ های ایران به نقل از تی نیوز :

رک گویی یکی از رفتارهای مفید در ارتباطات کاری است. البته گسترش آن در فرهنگ سازمانی به دقت فراوان نیاز دارد. نوپانا : مدیران تیم های کوچک و کسب وکارهای نوپا در ابتدای تأسیس کسب وکار، تلاش زیادی می کنند تا فرهنگ سازمانی خود را به بهترین نحو پایه ریزی کنند. آن ها می دانند که همین فرهنگ سازمانی می تواند تضمین کننده موفقیت های آتی باشد. رک گویی، یکی از پایه های مفید و مستحکم فرهنگ سازمانی قوی است. اگر مدیری بتواند این نوع رفتار را در میان افراد تیم نهادینه کند، می تواند امیدوار باشد که فرهنگی قوی برای استارت آپ یا شرکت خود پایه ریزی کرده است. قدم اول برای گسترش فرهنگ رک گویی، ارزش نهادن به آن است. اگر کارمندان بدانند رک بودنشان در برابر یکدیگر و مدیران، ارزش دارد، حتما این رفتار را از خود نشان می دهند. به بیان دیگر رک گویی باید ارزش هزینه ای که برایش می شود را داشته باشد. مرحله ی اول برای پذیرش این رفتار این است که ابزارهای لازم برای ابراز بازخورد مستقیم را فراهم کنیم. کارمندان و اعضای تیم باید بتوانند بدون ترس از برخورد مدیران، نظر خود را ابراز کنند. شاید تغییر سریع رویه دشوار ...
______________________________
ادامه در منبع : https://tnews.ir/news/67b3103301940....a%db%8c%d9%85/