انجمن گفتگو استارتاپ های ایران به نقل از تی نیوز :

فرآیند خلق یک برند جدید یا تعیین استراتژی برندینگ جدید به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی، یکی از مهم ترین مراحل در هر استارت آپی محسوب می شود. برند شما، شرکت تان را به مردم دنیا معرفی خواهد کرد، بنابراین باید در طراحی استراتژی برندسازی خود بسیار دقت کنید. در اینجا ۱۵ سؤال مطرح می شود که قبل از شروع طراحی استراتژی برندینگ باید به آنها پاسخ دهید. - هدف برند شما در بازار امروزی چیست؟ برای استارت آپ جدید خود، هدف برندی واضح و شفاف تعریف کنید. به جز فروش کالا یا خدمات، هدف شما از راه اندازی این کسب وکار چیست؟ آیا این هدف از سوی مشتریان تان مورد استقبال قرار خواهد گرفت؟ استارت آپ شما به دنبال چه چیزی است؟ این استارت آپ وضعیت کدام بخش جامعه را بهبود می بخشد؟ هدف برند باید به این گونه سؤالات پاسخ دهد. هدف باید معنادار و احساسی باشد و افراد را با هم متحد کند. - قابلیت ها و توانمندی های شما چیست؟ نقاط قوت کسب وکار شما چیست؟ تجربه فنی؟ نیروی کار شایسته؟ ارائه خدمات عالی به مشتریان؟ یک محصول کاملا جدید و نوآورانه؟ یا دانش تخصصی در مورد صنعت؟ اینها فقط چند نمونه هستند، اما به ...
______________________________
ادامه در منبع : https://tnews.ir/news/f541103321405....a%da%98%db%8c/