انجمن گفتگو استارتاپ های ایران به نقل از تی نیوز :

یک استارت آپ چگونه می تواند آمار و احتمالات را کنار بزند و با تولید و عرضه یک محصول خاص، به رقابت با مشهورترین شرکت های تکنولوژی بپردازد؟ به گزارش زومیت، بالاجی ویسواناتان، مدیرعامل روباتیک اینونتو، در مقاله ای که در وب سایت Quora منتشرشد، برای مؤسسان جوان استارت آپ ها توضیح داد که چگونه می توانند با شرکت های بزرگی نظیر گوگل، وارد رقابت شوند. بخش هایی از این مقاله را با هم مرور می کنیم: در سال ۲۰۰۴، گوگل به یکی از برترین بازیگران دنیای کسب وکار تبدیل شده بود. این برند همه امکانات مورد نیاز برای رشد و توسعه را در اختیار داشت: پول، سرور، زیرساخت های شبکه، رهبری و قدرت برند. بااین حال در طول یک دهه بعد، آنها شاهد بودند که چگونه فیس بوک، توییتر و یوتیوب با رضایت تمام با یکدیگر رقابت می کنند و حتی حضور گوگل را متوجه نمی شوند. گوگل ابتدا سعی کرد بخش ویدئوهای خودش را راه اندازی کند، اما سرانجام این نبرد را واگذار کرد و شرکت یوتیوب را خرید. پیرو این رویداد، پروژه های اورکات، باز (Buzz) و گوگل پلاس هم شکست خوردند. سپس دانشنامه نول را راه اندازی کردند که اصلا قابل مقایسه با ویکی پدی ...
______________________________
ادامه در منبع : https://tnews.ir/news/4aa1102135923....7%db%8c%db%8c/