انجمن گفتگو استارتاپ های ایران به نقل از تی نیوز :

در داستان موفقیت، به دیدگاه فعالان استارت آپی ایرانی در زمینه موفقیت کسب وکارهای نوپا می پردازیم. نوپانا *: به نظر من یک نشانه یک استارت آپ موفق، لزوما این نیست که مانند دیجی کالا تعداد بسیار زیاد مشتری داشته باشد؛ ارزش آفرینی یک استارت آپ مهم تر است. ارزش یک استارت آپ، خدمتی که به مردم ارائه می کند و سودمندی خدماتش است. این سودمندی خود به موفقیت استارت آپ می انجامد. اگر نیازی از مردم مرتفع شود، اعتماد می کنند و وفادار می شوند. همچنین برای موفقیت باید روی تولید محتوا تمرکز کرد و آن را بهبود بخشید؛ به مشتری پاسخگو بود تا بی اعتماد نشود و همه چیز - مخصوصا موارد مرتبط با قیمت کالا و خدمات - کاملا شفاف باشد. *از زبان محمد جناب، مدیرعامل استارت آپ زمبورک
______________________________
ادامه در منبع : https://tnews.ir/news/12f8101468475....1%d8%b2%d8%b4/