ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





+ پاسخ به موضوع
صفحه 5 از 9 نخست ... 34567 ... آخرین
نمایش نتایج: از 41 به 50 از 88
  1. #41
    تاریخ عضویت
    2024/01/23
    نوشته ها
    136
    0
    کاربر فعال انجمن
    پد آرایشی لارز LaROSE بسته 2 عددی مخصوص كرم پودر پنکک پودر فیکس کانتور کانسیلر طراحی شده اند. این پد دارای تراکم بالا و بسیار بادوام است بسیار نرم و سبک قابل شستشو و فاقد پلاستیک هستند.






    برای خرید پد آرایشی لارز LaROSE بسته 2 عددی کلیک کنید.
  2. #42
    تاریخ عضویت
    2024/01/23
    نوشته ها
    136
    0
    کاربر فعال انجمن
    پد پنکیک کوکوریا Kokuryu مدل سامر مخصوص كرم پودر پنکک پودر فیکس کانتور کانسیلر طراحی شده اند. این پد دارای تراکم بالا و بسیار بادوام است بسیار نرم و سبک قابل شستشو و فاقد پلاستیک هستند.



    برای خرید پد پنکیک کوکوریا Kokuryu مدل سامر کلیک کنید.
  3. #43
    تاریخ عضویت
    2024/01/23
    نوشته ها
    136
    0
    کاربر فعال انجمن
    ریمل بلند کننده مژه نوت لش مستر تولید کشور ایران تحت لیسانس ترکیه است. این ریمل حجم دهنده و بلند کننده حرفه ای بوده، برس قابل انعطاف و منحصر به فرد این ریمل مژه ها را بلند تر می کند. و به آن ها حالت می دهد. حاوی ویتامین E بوده که موجب مرطوب کنندگی و تغذیه ریشه مژه ها می شود.
    ریمل بلند کننده مژه نوت لش مستر را می توانید با بهترین قیمت و به راحتی از فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی آرامیس با خیال راحت خریداری کنید.






    برای خرید ریمل بلند کننده مژه نوت لش مستر کلیک کنید.
  4. #44
    تاریخ عضویت
    2024/01/23
    نوشته ها
    136
    0
    کاربر فعال انجمن
    تینت لب که با نام لیپ استین ( lip stain ) به معنی رنگ لب نیز شناخته می شود؛ ساختاری مابین رژ لب و برق لب دارد. با این تفاوت که بافت آن سبک و رقیق است و در نتیجه حس سنگینی بر روی لب ایجاد نمی کند. همچنین نتیجه نهایی آن بر روی لب طبیعی تر، جذاب و ظریف خواهد بود.
    نکته در جالب در تینت لب این است که نسبت به رژ لب باداوم تر است. اگر از ماسک استفاده می کنید تینت لب خراب نمی شود.
    انواع تینت لب کدامند

    از جمله انواع تینت لب که در بازار رایج تر هستند می توان به می توان به موارد زیر استفاده کرد :

    • تینت لب مایع
    • تینت لب مات
    • تینت لب پل آف
    • تینت استیک یا تینت لب پیچی

    تینت لب مایع

    رایج ترین و پرطرفدار ترین تینت لب موجد است که بر خلاف ساختار آبکی آن، نحوه استفاده راحتی دارد.
    تینت لب مات

    معمولا به جای رژ لب مات از تینت لب مات استفاده می شود. چرا که لب ها را خشک نمی کند و سبب ترک خوردگی آن نمی شود. درست است که این مدل تینت بافت سنگین تری نسبت به تنیت مایع دارد اما همچنان از رژ لب مایع سنگین تر است.
    تینت لب پیل آف

    پل آف به معنی پوست انداختن است و همانطوری که از آن این نوع تینت مشخیص است این تینت به صورت لایه ای ژله ای مانند و ضخیم روی لب قرار می گیرد. خشک شدن این نوع تینت حدود ده دقیقه زمان می برد و معمولا تا 12 ساعت بر روی لب ماندگاری دارد.
    تینت استیک یا تینت لب پیچی

    این نوع از اتینت از نظر نتیجه ی ظاهری شبیه به بالم لب است اما بافت آن کرم مانند و سبک است. این نوع تینت ظاهری نرم تر به لب می بخشند و همچنین آبرسان هستند و بافت سبک تر و کرم مانندی دارند.
    نحوه استفاده از تینت لب

    با توجه به نتیجه ی نهایی که می خواهید به آن برسید، راه های متفاوتی برای استفاده از تینت لب وجود دارد. بهتر است ابتدا از مرطوب کننده جهت مرطوب شدن لب ها استفاده کنید تا پوست لب را مرطوب نگه دارد. همچنین توجه داشته باشید که تینت لب معمولا سریع خشک می شود. اگر بعد از استفاده از تینت مایع اضافی زییر لب هایتان وجود داشت آن را با فشار دادن دستمال کاغذی بین لب هایتان خشک کنید تا دور لبتان پراکنده نشود. هنگام استفاده دقت نمایید تا از خط لبتان بیرون نزند چرا که پاک کردنش کمی زمان بر است. برا پاک کردن تینت لب اضافه می توانید از کانسیلر یا پد برای پاک کردن تینت لب استفاده کنید.

    روش اول : در این روش ابتدا چند نقطه از تینت لب بر روی لب خود قرار دهید سپس با براش آن را سریع بر روی لب خود پخش کنید تا ظاهری طبیعی پیدا کند.
    روش استفاده دوم : تینت را به ناحیه داخلی لب های خود بزنید سپس با فشار دن لب ها به هم آن را به صورت یکنواخت پخش کنید تا نتیجه نهایی طبیعی داشته باشد.
    توجه داشته باشید که تینت لب رنگ بندی متنوعی دارد و در اکثر مواقع رنگی که در ظرف آن دیده می شود تیره تر از رنگ نتیجه نهایی آن است. بنابراین برای اطمینان از نتیجه نهایی می توانید کمی از آن را بر روی پوستتان تست کنید.
    تفاوت تینت با رژ لب چیست

    تینت و رژلب با هم تفاوت های زیادی دارند که از جمله مهمترین تفاوت های آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد :

    1. تینت لب فاقد سرب است
    2. تینت فاقد موم است در نتیجه سبک تر می باشد.
    3. تینت لب ظاهری طبیعی تر و شاداب تر به لب ها می بخشد
    4. تینت لب باعث ترک و خشکی نمی شود.
    5. تینت لب ماندگاری بیشتری دارد
    6. تینت لب می توان به عنوان رژ گونه نیز استفاده کرد
    7. تینت لب دارای خوش رایحه است
    8. ماندگاری تینت لب بیشتر است

    تفاوت تینت با بالم لب چیست

    تفاوت اصلی تینت با بالم لب در دو چیز است اول در رنگ دهی و دوم در بافت این دو محصل است.
    بالم لب محصولی برای مرطوب کردن لب ها که به طور کلی به صورت بی رنگ یا با رنگ های بسیار شفاف عرض می شود. اما تینت لب برای ایجاد رنگی پایدار بر روی لب ها با ماندگاری طولانی کاربرد دارد. پس هر کدام از این دو محصول کاربرد مختص به خود را دارند.
    تفاوت تینت با برق لب چیست

    از جمله تفاوت های تینت و برق لب می توان به موارد زیر اشاره کرد :

    1. تینت لب از برق لب سبک تر است
    2. نتیجه نهایی تینت لب طبیعی تر می باشد.
    3. ماندگاری تینت لب از برق لب بیشتر است

    عوارض استفاده از تینت لب

    بر اساس تحقیقات انجام شده بر روی تینت لب می توان گفت که استفاده طولانی مدت از تینت لب سبب کاهش رطوب لب ها می شود. در عین حال استفاده از تینت لب نامرغوب از برند های متفرقه و ناشناس می تواند منجر به خشکی بیش از حد لب ها، تغییر رنگدانه های لب، پوسته شدن و ترک خوردن لب ها می شود. پس حتما از تینت لب برندهای معتبر و مشهور اصلی استفاده نمایید. سعی کنید برخی از روز ها از تینت لب استفاده نکنید و تنها از بالم لب استفاده نمایید تا به لب هایتان استراحت دهید تا رطوبت خود را حفظ کنند.
    با تینت گونه هم آشنا شوید

    یکی از فواید تینت لب استفاده از این محصول به عنوان جایگزین رژ گونه است. به این صورت جای کمتری از کیفتان اشغال می شود و دیگر نیازی نیست برای رژ گونه نیز هزینه ای مزاد بپردازید. به عنوان مثال از تینت لب مایع اتود هم به عنوان رژ لب و هم به عنوان رژ گونه استفاده می شود.
    برای استفاده از این محصول به عنوان رژ گونه بهتر است ابتدا صورت خود را با شوینده مناسب بشویید سپس از کرم آبرسان یا مرطوب کننده استفاده نمایید تا پوستتان نرم شود. سپس مقداری از این تینت را بر روی براش قرار دهید و آن را به روی سیب گونه خود بزنید. فقط یادتان باشد که تینت سریع خشک می شود بنابراین باید به سرعت آن را پخش کنید تا نتیجه نهایی به صورت لکه ای و مصنوعی نشود.
    هنگام خرید تینت لب به چه نکاتی باید دقت کرد

    بهتر است نکات زیر در زمان خرید تینت لب در ذهن داشته باشید :
    1- حتما تمام لوازم آرایشی خود و همچنین این محصول را از برند های معتبر بخیرد تا از کیفیت آن مطمعمن باشید.
    2- حتما لوازم آرایشی خود را از فروشگاه های معتبر بخرید تا از فیک و تقلبی بودن آن نگرانی نداشته باشید.
    3- در انتخاب رنگ تینت حتما رنگ پوست طبیعی لب هایتان را مد نظر داشته باشید. اگر رنگ پوستتان روشن است بهتر است از رنگ های روشن تر و اگر رنگ پوستتان تیره است بهتر است از رنگ های تیره تر استفاده نمایید. در نظر داشته باشید که رنگ های جیغ نسبت به سایر رنگ ها ماندگاری بالاتری دارند.
    فروشگاه آرامیس از جمله فروشگاه معتبر لوازم آرایشی برای خرید لوازم آرایشی و بهداشتی اصل می باشد که شما می توانید محصول مورد نظر خود را از آنجا تهیه فرمایید.




    منبع : تینت لب چیست
  5. #45
    تاریخ عضویت
    2024/01/23
    نوشته ها
    136
    0
    کاربر فعال انجمن
    خط چشم مویی اولترا بلک نوت Ultra Black حاوی روغن بادام شیرین ویتامین E این محصول برای ریشه مژه ها بسیاری مغذی است و به رشد مژه ها کمک می کند.
    خط چشم مویی اولترا بلک نوت Ultra Black را می توانید با بهترین قیمت و به راحتی از فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی آرامیس با خیال راحت خریداری کنید.


    برای خرید خط چشم مویی اولترا بلک نوت Ultra Black کلیک کنید.
  6. #46
    تاریخ عضویت
    2024/01/23
    نوشته ها
    136
    0
    کاربر فعال انجمن
    خط چشم کوزه ای با برس نمدی نوت حاوی روغن بادام شیرین ویتامین E این محصول برای ریشه مژه های بسیاری مغذی است و به رشد مژه ها کمک می کند.
    خط چشم کوزه ای با برس نمدی نوت را می توانید با بهترین قیمت و به راحتی از فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی آرامیس با خیال راحت خریداری کنید.




    برای خرید خط چشم نمدی نوت سری اولترابلک کلیک کنید.
  7. #47
    تاریخ عضویت
    2024/01/23
    نوشته ها
    136
    0
    کاربر فعال انجمن
    آیا نمی دانید که تفاوت بی بی کرم و سی سی کرم چیست ؟ همه ما به دنبال داشتن پوستی شاپ و سالم و با طراوت هستیم. احتمالاً شما نیز با اصطلاح نو میکاپ آشنایی دارید در این سبک آرایش میکاپ‌هایی محبوب هستند که علاوه بر دنبال کردن هدف آرایشی خود، پوست یک دست و شاداب را برای شما به ارمغان می‌آورند.
    خوشبختانه در میان لوازم آرایشی این دسته از محصولات کم نیستند که به شما در رفع کردن نقص‌های احتمالی و داشتن چهره یک دست و شفاف کمک می‌کند. اگر به دنبال خرید این دسته از محصولات هستید؛ احتمالاً در زمان خرید دچار سردرگمی می‌شوید که هر یک از این محصولات چیست و چه کارایی دارد.




    کرم‌های چند منظوره ( کرم بی بی و کرم سی سی، کرم دی دی )

    احتمالاً شما نیز در فروشگاه‌ها کرم‌های بی‌بی و کرم‌های سی سی را دیده‌اید و شاید برای شما هم سوال پیش آمده که تفاوت کرم بی بی و کرم سی سی در چیست ؟ این کرم‌ها به طور کلی بهترین گزینه برای ساده کردن روند روتین پوستی روزانه شما به حساب می‌آید چرا که با استفاده از این محصولات در پول، فضای کیف و میز آرایشیی‌تان صرفه‌جویی می‌کنید.
    به طور کلی با توجه مواد تشکیل دهنده کرم های BB و CC می توان از آنها برای موارد زیر استفاده کرد :

    • پرایمر
    • کرم پودر
    • کانسیلر
    • مرطوب کننده
    • ضد آفتاب
    • درمان و مراقبت از پوست
    • مات کننده پوست

    با این حال کرم های BB و CC با هم متفاوت هستند که در ادامه به توضیح کامل و تفاوت کرم بی‌بی و کرم سی سی پرداخته شده است.
    کرم بی بی چیست ؟

    کرم بی بی که با نام بالم یا کرم زیبایی نیز شاخته می شود، ترکیبات حاوی ضد آفتاب، پرایمر و ضد پیری با فرمولی سبک‌تر از کرم پودر را ارائه می دهد. خاصیت درمانی دارد و پوشانندگی آن رطوبت رنگی بیشتری را داراست.
    پوشش دهی کرم بی بی کم تا متوسط است که لکه‌های پوستی را تا حدی پنهان می‌کند. با یک دست کردن رنگ پوست شما آرایش طبیعی را به شما ارائه می‌دهد. از آنجایی که این کرم دارای آنتی اکسیدان است به جلوگیری از پیری پوست قرمزی و آکنه کمک می‌کند
    ترکیبات این کرم در هر برند متفاوت است. اما از جمله ترکیبات آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد :

    • ویتامین ها و آنتی اکسیدان ها
    • اسید هالورنیک، گلیسیرین، پانتول و سرامید ها
    • SPF مینرال : زینک اکسید، تیتانیوم دی اکسید
    • مواد روشن کننده : نیاسینامید، ریشه شیرین بیان
    • سفت کننده پوست : پپتید ها، کلاژن هیدرولیز شده

    چه زمانی از بی بی کرم استفاده کنیم ؟

    به طور کلی هدف این کرم آبرسانی به پوست خشک است. در نظر داشته باشید که اگر بی کرمی SPF زیر 30 دارد بهتر است از یک کرم ضد آفتاب در کنار آن استفاده کنید.
    بی بی کرم ها بافت نرم و سبکی دارند. که برای مصرف روزانه بسیار مناسب هستند. اگر SPF این کرم بالا باشد کی توانید آن را جایگزین ضد آفتاب کنید. اگر می خواهید آرایش سبک و طبیعی داشته باشید و در عین حال از خواص ضد پیری در یک محصول بهرمند شوید این کرم بهترین انتخاب برای شما است.
    سی سی کرم چیست ؟

    cc کوتاه شده عبارت color correction به معنای اصلاح کننده ی رنگ پوست می باشد. همانطور که از این سی سی کرم نیز مشخص است؛ این کرم قابلیت بهبود و اصلاح تیرگی و لکه های پوستی را داراست.
    فرمولی که در این نوع از کرم به کار گرفته شده است نقایص پوست همچون جای زخم، بافت های ناهموار را می پوشاند. توجه داشته باشید این کرم قابلیت درمان نقص های پوستی را ندارد اما باعث خنثی شدن رد و اثر آنها می شود و به شما کمک می کند تا رنگ پوست متعادل تری داشته باشید. از نظر ترکیبات سی سی کرم بسیار شبیه به بی کرم است.
    بهترین زمان استفاده از سی سی کرم

    اگر به دنبال پوشاندن عیب های پوستی و متعادل سازی رنگ پوست خود هستید این کرم را استفاده نمایید. سی کرم ها دارای بافت خامه ای هستند و نمایی مات، آرایشی طبیعی و شیک را برای شما به ارمغان می آورند.
    بهترین مارک سی سی کرم

    بهترین مارک سی سی کرم برای هر کس متفاوت است. شما باید با توجه به مشکلات پوست خود و این که جنس پوست شما نیست برند تولید کننده سی سی کرم را انتخاب نمایید.
    سی سی کرم برای چه پوست هایی مناسب است ؟

    این محصول بسیار برای کسانی که دارای پوست چرب هستند مناسب است. سی سی کرم ها به طور کلی به خاطر دارا بودن بافتی سبک تر نسبت به بی بی کرم ها برای افرادی که پوست چرب دارند مناسب تر است.
    تفاوت بی بی کرم و سی سی کرم در چیست ؟

    تفاوت اصلی این دو کرم در بافت و نتیجه نهایی آنهاست. ولی در زمان خرید باید نوع پوست خود را در نظر بگیرید. در ادامه چند مورد از مواردی که باید در زمان خرید در نظر داشته باشید آورده شده است:
    پوست چرب

    سی سی کرم ها بهترین انتخاب برای پوست های چرب هستند. توجه داشته باشید که بی بی کرم ها جلوه ای چرب یا درخشان به پوست شما می دهند. اگر پوست چربی دارید هنگام خرید به دنبال ترکیبات سیلیس، خاک رس و زغال در سی سی کرم باشید.
    پوست خشک

    بی بی کرم ها اغلب دارای خاصیت آبرسانی به پوست را دارند. به همین دلیل برای پوست خشک بهترین انتخاب محسوب می شوند. از آنجایی که بی بی کرم ها در ترکیبات خود اسید هیالورونیک، گلیسیرین و پانتول را دارند؛ بهترین انتخاب برای پوست خشک به حساب می آیند.
    پوست مستعد آکنه و جوش

    اگر پوست شما برای آکنه و جوش مستعد است باید همانند افرادی که پوست چربی دارند از سی سی کرم ها استفاده نمایید. چرا که بافت سی سی کرم ها کمتر موجب ایجاد جوش و آکنه می شود. بهتر است سی سی کرم هایی را انتخاب کنید که در بافت خود دارای خاک رس، عصاره درخت چای و اسید سالیسیلیک را دارند.
    بی بی کرم، سی سی کرم یا کرم پودر؛ کدام بهتر است ؟

    کرم پودر در مقایسه با بی بی کرم و سی سی کرم دارای بافت سنگین تری است و پوشش بیشتری بر روی پوست دارد. اگر از کرم پودر استفاده می کنید باید از ضد آفتاب، مرطوب کننده و پرایمر نیز در آرایش خود استفاده نمایید. اما زمانی که از بی بی کرم و سی سی کرم استفاده نمایید دیگر نیازی به این محصولات نیست.




    منبع : تفاوت کرم بی بی ، سی سی کرم و دی دی کرم در چیست ؟
  8. #48
    تاریخ عضویت
    2024/01/23
    نوشته ها
    136
    0
    کاربر فعال انجمن
    کرم پودر جوان کننده رجوونیت نوت Rejuvenating Note استفاده از این کرم پودر از سلول های پوست محافظت و به بازسازی این سلول ها کمک می کند. همچنین دوام طولانی آن باعث می شودو که در کل روز خاصیت پوشانندگی خود را حفظ نمایید.


    کرم پودر جوان کننده رجوونیت نوت Rejuvenating Note را می توانید با بهترین قیمت و به راحتی از فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی آرامیس با خیال راحت خریداری کنید.




    برای خرید کرم پودر جوان کننده رجوونیت نوت Rejuvenating Note کلیک کنید.
  9. #49
    تاریخ عضویت
    2024/01/23
    نوشته ها
    136
    0
    کاربر فعال انجمن
    کرم پودر تیوبی مرطوب کننده لومینوس نوت Note با خـاصيت مرطوب کنندگی قوی، در تمام روز اثرات آن باقی می ماند، علاوه بر خاصیت متعادل کردن رنگ پوست و پوشانندگی بالا ظاهری طبیعی به پوشت می بخشد.


    کرم پودر تیوبی مرطوب کننده لومینوس نوت Note را می توانید با بهترین قیمت و به راحتی از فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی آرامیس با خیال راحت خریداری کنید.






    برای خرید کرم پودر تیوبی مرطوب کننده لومینوس نوت Note کلیک کنید.
  10. #50
    تاریخ عضویت
    2024/01/23
    نوشته ها
    136
    0
    کاربر فعال انجمن
    کانسیلر مایع فول کاور نوت مدل Full coverage این محصول به محافظت از بافت اطراف چشم کمک می کند و با یک بار استفاده تیرگی و لک های کبود اطراف چشم را می پوشاند
    کانسیلر مایع فول کاور نوت مدل Full coverage را می توانید با بهترین قیمت و به راحتی از فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی آرامیس با خیال راحت خریداری کنید.




    برای خرید کانسیلر مایع فول کاور نوت مدل Full coverage کلیک کنید.
+ پاسخ به موضوع
صفحه 5 از 9 نخست ... 34567 ... آخرین
نمایش نتایج: از 41 به 50 از 88

موضوعات مشابه

  1. پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 2018/07/26, 07:19
  2. پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 2018/03/29, 09:14
  3. پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 2017/12/18, 14:01
  4. پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 2017/10/28, 11:54
  5. پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 2017/10/25, 10:43

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش