ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





+ پاسخ به موضوع
صفحه 3 از 9 نخست 12345 ... آخرین
نمایش نتایج: از 21 به 30 از 82
  1. #21
    تاریخ عضویت
    2024/01/23
    نوشته ها
    127
    0
    کاربر فعال انجمن
    ریمل حجم دهنده ولوم اکت نوت یک ریمل مناسب با برس تپل و ضخیم است که می‌تواند به سرعت مواد را بر روی مژه‌های نازک پخش کرده و مشکل کم حجمی مژه‌ها را رفع کند.


    برای خرید ریمل حجم دهنده ولوم اکت نوت کلیک کنید.
    • برس منحصر به فرد ریمل ولوم اکت نوت مژه‌های شما را بی‌نقص، حجیم و متمایز از هم می‌کند، به طوری که با یک بار ریمل زدن می‌توانید مژه‌های حجیم‌تر داشته باشید.
    • این ریمل حاوی ویتامین E است که ریشه مژه‌ها را تغذیه و آبرسانی می‌کند. آنتی اکسیدان‌های موجود در آن موجب کاهش حساسیت چشم‌ها می‌شود.
    • ویتامین E موجود در ریمل حجم دهنده نوت مژه‌ها و ریشه های آن را تغذیه و محافظت کرده و از شکنندگی مژه‌ها جلوگیری می‌‌کند.
    • آنتی اکسیدان های موجود در ریمل های نوت به کاهش حساسیت، آبریزش و خارش چشم کمک می ‌کنند.
    • این محصول آرایش چشم برای خانم‌هایی که مژه‌هایشان نازک بوده و یا با حجم کم و فواصل زیاد است، مناسب است.
    • ریمل حجم دهنده ولوم اکت نوت نوت مورد تایید متخصصان پوست است.





    برای خرید ریمل حجم دهنده ولوم اکت نوت کلیک کنید.
  2. #22
    تاریخ عضویت
    2024/01/23
    نوشته ها
    127
    0
    کاربر فعال انجمن
    ریمل حجم دهنده دوسه مدل پانک Punk اصل آمریکایی به جرات یکی از بهترین ریمل های حجم دهنده بازار است. این ریمل در حجم دهندگی بی رغیب است و با بافت سبک، مژه ها را به سمت بالا می کشد و باعث حالت دادن مژه ها به بالا می شود. خرده موهای روی برس این ریمل از جنس فیبر هستند وهمه مژه های ریز و بلند را حجم می‌دهد و بلند می‌کند.


    برای خرید ریمل حجم دهنده دوسه مدل پانک Punk حجم 13.5ml کلیک کنید.
    ویژگی های منحصر به فرد این ریمل آن را به یک محصول رقابتی تبدیل کرده است و جز بهترین محصولات آرایشی شناخته شده است. فرمولاسیون این ریمل به گونه ای طراحی شده است که با یکبار ریمل زدن مژه ها را حجیم و مشکی نشان می دهد، اما برای حجم دهندگی بیشتر هم می توانید این عمل را تکرار کنید به این صورت که پس از یکبار ریمل زدن اجازه دهید مژه هایتان خشک شود، سپس چند مرتبه ریمل بزنید تا مژه هایتان مشکی تر و حجیم تر به نظر برسند.
    ریمل دوسه برای افرادی که دارای حساسیت هستند بسیار انتخاب مناسبی است.




    برای خرید ریمل حجم دهنده دوسه مدل پانک Punk حجم 13.5ml کلیک کنید.
  3. #23
    تاریخ عضویت
    2024/01/23
    نوشته ها
    127
    0
    کاربر فعال انجمن
    ریمل حجم دهنده اسنس صورتی I Love Extreme Crazy Volume یکی از پرطرفدارترین ریمل های موجود در بازار است. این ریمل محصول کشور می باشد.


    ریمل اسنس صورتی، (حجم دهنده Essence I Love Extreme Crazy) دارای بافتی مشکی با اپلیکاتور حرفه‌ای است و به خوبی مژه‌های شما را پوشش می‌دهد و موجب پر پشت و حجیم‌تر شدن مژه‌ها می‌شود. پس اگر دارای مژه‌های کم حجم یا نازک هستید و به دنبال ریملی برای حجیم‌تر کردن آن‌ها هستید، اسنس صورتی انتخاب مناسبی برای استفاده روزمره است. ریمل اسنس در سایت آرامیس موجود است و شما می‌توانید آن را با قیمت مناسب و تضمین اصالت و سلامت کالا از فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی آرامیس خریداری کنید.






    برای خرید ریمل حجم دهنده اسنس صورتی کلیک کنید.
  4. #24
    تاریخ عضویت
    2024/01/23
    نوشته ها
    127
    0
    کاربر فعال انجمن
    ریمل حجم دهنده اسنس مشکی مدل I Love Extreme Volume یکی از پرطرفدارترین ریمل های موجود در بازار است. این ریمل محصول کشور ایتالیا می باشد.


    ریمل اسنس مشکی، حجم دهنده‌ی اکستریم والیوم، محصولی است که به خوبی به مژه‌های شما حجم داده و آن‌ها را بلندتر می‌کند. این محصول دارای اپلیکاتوری تخصصی است؛ بنابراین می‌توانددحجم مژه‌های شما را چندین برابر کرده و چشم‌های شما را درشت‌تر می‌کند. اسنس مشکی، باعث ریزش مژه نمیشود و به دلیل ماندگاری بالا، برای استفاده روزانه گزینه‌ای مناسب است. ریمل اسنس در سایت آرامیس موجود است و شما می‌توانید آن را با قیمت مناسب و تضمین اصالت و سلامت کالا از فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی آرامیس خریداری کنید.


  5. #25
    تاریخ عضویت
    2024/01/23
    نوشته ها
    127
    0
    کاربر فعال انجمن
    فوم شستشوی زردچوبه نوتروژینا حجم 150ml یک آبرسان قوی برای پوست‌های حساس، مختلط، چرب و مستعد آکنه و لک بوده و با خواص التیام بخشی و آرام بخشی، پوست های دچار التهاب و استرس را تسکین می‌دهد؛ همچنین از بروز جوش جلوگیری کرده، لک های تازه پوست را از بین می‌برد و باعث روشن و درخشان شدن پوست می‌شود.


    فوم شستشوی صورت زردچوبه نوتروژینا محصولی جدید و بسیار محبوب از لاین زردچوبه نوتروژینا می باشد. این محصول دارای فرمولاسیون فوم است که به خوبی آلودگی ها و ناخالصی ها را از روی پوست پاکسازی می کند و به دلیل عدم وجود مواد حساسیت زا برای استفاده روزانه گزینه مناسبی محسوب می شود. فوم شستشوی صورت زردچوبه Neutrogena بسیار سبک می باشد و برای پوست های کم آب، مختلط و مستعد به آکنه مناسب است.
    در واقع این فوم برای تمامی تیپ های پوستی مناسب است. این فوم بعد از استفاده سریعا پوست را آبرسانی کرده،از ایجاد التهابات ناشی از استرس پوست را جلوگیری کرده و پوست را تغذیه می کند. در ترکیبات این محصول از روغن های معدنی و سولفات استفاده نشده است، کاملا فاقد چربی می باشد و بعد از استفاده احساس چسبندگی ایجاد نمی کند. فوم soothing clear منافذ پوست را مسدود نکرده و روی پوست لکه ایجاد نمی کند. این فوم در حجم بسیار با صرفه ۲۰۰ میلی لیتر تولید شده است. رایحه بسیار ملایم زردچوبه موجود در این فوم بعد از استفاده احساس شادابی را افزایش می دهد.
    شما می توانید فوم شستشوی زردچوبه نوتروژینا حجم 150ml اصل را با قیمت مناسب و تضمین اصالت و سلامت کالا از فروشگاه آرامیس خریداری نمایید.






  6. #26
    تاریخ عضویت
    2024/01/23
    نوشته ها
    127
    0
    کاربر فعال انجمن
    ویژگی‌های محصول

    • وزن خالص:200 گرم
    • زمان ماندگاری:بالا
    • رنگ:ابی. زرد. بنفش. نارنجی. قرمز. صورتی
    • جنس:پد
    • مناسب برای:صورت
    • ابعاد:6*5
    • توضیحات:طرح اشکی



    برای خرید پد آرایشی و بلندر مک mac مدل تخم مرغی کلیک کنید.
  7. #27
    تاریخ عضویت
    2024/01/23
    نوشته ها
    127
    0
    کاربر فعال انجمن
    محصول پد آرایشی نوت مدل تخم مرغی در دسته بندی پد و پنبه آرایشی قرار دارد. برند این محصول متفرقه می باشد. وضعیت این کالا موجود می باشد.
    مشخصات پد آرایشی نوت مدل تخم مرغی عبارت است از:
    تعداد برابر با 1 است. جنس برابر با اسفنج است.




    برای خرید پد آرایشی نوت مدل تخم مرغی کلیک کنید.
  8. #28
    تاریخ عضویت
    2024/01/23
    نوشته ها
    127
    0
    کاربر فعال انجمن
    مداد چشم افکشن | Effection چرب مدل Super Hero زیبایی چشمان خود را به سطح جدیدی ببرید! برای ایجاد یک خط کاملا صاف و مشکی بر روی چشم‌ها که تمام طول روز نیز دوام داشته باشد، فقط یک لایه از این مداد مشكي افکشن کافی است. این محصول دارای رنگدانه‌های بسیار مشکی بوده است. همچنین این مداد آرایشی دارای ماندگاری فوق العاده بالایی است و مناسب برای استفاده طولانی مدت نیز خواهد بود.


    برای خرید مداد چشم افکشن (Effection) چرب مدل Super Hero کلیک کنید.



    مداد چشم افکشن | Effection چرب مدل Super Hero را می توانید با قیمت مناسب و تضمین اصالت و سلامت کالا از فروشگاه آرامیس خریداری نمایید.


    برای خرید مداد چشم افکشن (Effection) چرب مدل Super Hero کلیک کنید.
  9. #29
    تاریخ عضویت
    2024/01/23
    نوشته ها
    127
    0
    کاربر فعال انجمن
    با استفاده از مداد چشم بل bell مدل 01M2 زیبایی چشمان خود را به سطح جدیدی ببرید! برای ایجاد یک خط کاملا صاف و مشکی بر روی چشم‌ها که تمام طول روز نیز دوام داشته باشد، فقط یک لایه از این مداد مشكي بل کافی است. این محصول دارای رنگدانه‌های بسیار مشکی بوده و خاصیت ضدآب بودن این مداد چشم بل کربن بلک موجب می‌شود که به زیر چشم‌ها ریزش نداشته و پخش نگردد. همچنین این مداد آرایشی دارای ماندگاری فوق العاده بالایی است و مناسب برای استفاده طولانی مدت نیز خواهد بود.


    برای خرید مداد چشم بل bell مشکی اصل مدل 01M2 کلیک کنید.
    نحوه استفاده از این مداد چشم مشكي نیز بسیار آسان است، زیرا دارای نوک روان و بسیار با کیفیتی بوده که موجب می‌شود کشیدن خط چشم بدون لغزش و کاملا تحت کنترل کشیده شود. قبل از اینکه دست به کار شوید بهتر است بدانید چه نوع خط چشمی مناسب شما است. اگر چشم‌های درشتی دارید و قصد بادامی کردن آن را دارید، بهتر است علاوه بر خط چشم بالایی، پایین چشم خود را هم با مداد بکشید.
    مداد چشم بل bell اصل مدل 01M2 ( 100 Carbon Black) را می توانید با خیال راحت از فروشگاه آرامیس خریداری نمایید.


    برای خرید مداد چشم بل bell مشکی اصل مدل 01M2 کلیک کنید.
  10. #30
    تاریخ عضویت
    2024/01/23
    نوشته ها
    127
    0
    کاربر فعال انجمن
    سوهان و رنده پا دوطرفه مدل M620 هلنا پروفشنال – Helena Professional را می توانید با قیمت مناسب و تضمین اصالت و سلامت کالا از فروشگاه آرامیس خریداری نمایید.
    برای خرید سوهان و رنده پا دوطرفه مدل M620 هلنا پروفشنال کلیک کنید.
    این محصول ساخت کشور ایران است. سوهان و رنده پا دوطرفه m620 هلنا پروفشنال یک جایگزین مناسب برای سنگ پا است. که در یک طرف آن رنده و در طرف دیگر آن سنگ پا قرار دارد.




    برای خرید سوهان و رنده پا دوطرفه مدل M620 هلنا پروفشنال کلیک کنید.
+ پاسخ به موضوع
صفحه 3 از 9 نخست 12345 ... آخرین
نمایش نتایج: از 21 به 30 از 82

موضوعات مشابه

  1. پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 2018/07/26, 07:19
  2. پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 2018/03/29, 09:14
  3. پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 2017/12/18, 14:01
  4. پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 2017/10/28, 11:54
  5. پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 2017/10/25, 10:43

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش