الوند مارکت
بستری برای ارتباط مستقیم و بدون واسطه بین تولید کننده و خریدار

استارتاپ الوند مارکت با هدف ارتباط مستقیم و بدون واسطه بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان فعالیت خود را آغاز نموده است. تولیدکنندگان می توانند با ساخت پروفایل و صفحه ی اختصاصی و در یافت دامین اختصاصی کسب و کارشان به معرفی خود و محصولاتشان پرداخته و خریداران با امکان مقایسه می توانند به خرید بهتر و بدون واسطه از تولید کننده بپردازند. الوند مارکت مارکت پلیسی است که علاوه بر کاهش هزینه های شرکت ها برای ایجاد وب سایت خود، باعث رونق کسب و کار آنها شده و می تواند با بهینه سازی که ما روی صفحات آنها انجام می دهیم تعداد مشتریان مناسبی را برای تولید کنندگان ایجاد نمائیم.

اگر شما تولیدکننده هستید می توانید با ساخت پروفایل کسب و کار خود در الوند مارکت دامنه اختصاصی دریافت نمائید و محصولات خود را با توضیحات کامل معرفی نمایید. با ارائه توضیحات مناسب محصولاتتات و همچنین استفاده از به روزترین تکنولوژی های برنامه نویسی توسط تیم ما، به سرعت در جستجوی موتورهای جستجو در بالاترین رتبه قرار خواهید گرفت. با معرفی خود به مشتریان مختلف در سراسر کشور نیز دسترسی خواهید یافت.


ارائه اطلاعات مناسب و بروز توسط تولیدکنندگان در الوند باعث خواهد شد خریداران با دانش بیشتری به انتخاب خود اقدام نمایند. در الوند مارکت خریداران ومشتریان بدون واسطه به تولید کنندگان متصل شده و اطلاعات دریافت می نمایند و به راحتی می توانند تماس برقرار کرده و خرید خود را انجام دهند.




الوند مارکت : بستری برای ارتباط بهتر بین تولید کننده و مصرف کننده