اینطور که از وجناتش پیداست بانیترو یک فروشگاه اینترنتی لوازم خودرو است؛ اما کار بانیترو فقط ارائه‌ی کالا و فروش آن به هر قیمتی نیست. بانیترو به کسانی که قصد خرید لوازم جانبی، لوازم مصرفی یا لوازم یدکی برای ماشین‌شان را دارند، خدمت می‌کند.
هدف بانیترو ارائه‌ی مشاوره‌ی کارشناسی و مسئولیت‌پذیر به کاربران ضمن بسترسازی برای انجام خرید با بهترین قیمت، سریع‌ترین زمان، آسان‌ترین روش و بالاترین کیفیت است. برای همین هدف بچه‌های بانیترو، که سالهاست در زمینه‌ی لوازم خودرو تجربه دارند، سعی می‌کنند تا ضمن حذف واسطه‌ها باکیفیت‌ترین محصولات را برای فروشگاه پیدا کنند.
البته همه می‌دانند که با شلوغی و مشغله و مسافت‌های طولانی، توی این زمانه خرید اینترنتی از یک فروشگاه پاسخگو، سریع و مسئولیت‌پذیر آسان‌ترین روش خرید است. تیم بانیترو وظیفه‌‌ی خودش می‌داند که در سریعترین زمان و با کمترین هزینه کالای درخواستی را به دست شما برساند. با ما باشید!
راستی! همه خیابان ملت تهران را به عنوان بورس لوازم یدکی خودرو می‌شناسند. اگر وقت کافی دارید و قصد خرید از بانیترو را هم ندارید، می‌توانید به آنجا سر بزنید. بانیترو از خوشحالی شما، خوشحال می‌شود.