انجمن گفتگو استارتاپ های ایران به نقل از راه پرداخت :

مرضیه حسینی؛ مشاور برندینگ، بازاریابی و توسعه سبد محصول / نتایج ما نشان می‌دهند زمانی که ارزش برند شریک بالاتر است بازده سهام نیز بالا می‌رود ولیکن، تمایز ارزش برند منجر به کاهش تأثیر مثبت ارزش دو برند بر عملکرد مالی شرکت‌های مشارکت‌کننده می‌شود. علاوه‌بر این، تجربه اتحاد برند شریک اولیه منجر به افزایش تأثیر […]
مطالب مرتبط




نوشته «نقش ارزش برند شرکا بر نتایج اتحاد» اولین بار در «راه پرداخت» منتشر شد.

______________________________
ادامه در منبع : http://way2pay.ir/105313