ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





+ پاسخ به موضوع
صفحه 2 از 2 نخست 12
نمایش نتایج: از 11 به 15 از 15
  1. #11
    تاریخ عضویت
    2018/04/10
    نوشته ها
    2,850
    24
    مدیر بخش
    چگونه از اینستاگرام برای بازاریابی و برندسازی استفاده کنیم؟

    همانطور که می‌دانید شبکه‌ اجتماعی اینستاگرام یکی از آن شبکه‌های نسبتا نوظهور اما بسیار موفقی است که در چند وقت گذشته بیشتر توجه‌ها را به خود جلب کرده است. به‌طوری که تعداد کاربران روزانه آن از توییتر پیشی گرفته است و بخش زیادی از کاربران ترجیح می‌دهند که وقت خود را در این شبکه بگذرانند تا فیس‌بوک. البته در این که فیس‌بوک و توییتر همچنان شبکه‌های اجتماعی بسیار موثر و مهمی هستند شکی نیست، اما نباید قدرت تصاویر و اینستاگرام را انکار کرد.در این نوشته می‌خواهم چهار مرحله تا شروع برندسازی و بازاریابی در این شبکه‌ اجتماعی را بررسی کنم و توضیحاتی در رابطه با آنها ارائه کنم.۱- اکانت خود را بسازید و مرتبش کنید

    اگر می‌خواهید از اینستاگرام برای اهداف تجاری استفاده کنید،‌ باید حتما اکانت مجزایی از پروفایل شخصی‌ برای کسب‌وکارتان ایجاد کنید. در ادامه دو نکته در مورد بهبود پروفایل اینستاگرام می‌نویسم:– به سایتتان لینک بدهید

    در واقع تنها جایی که می‌شود از اینستاگرام لینک گرفت، پروفایل و قسمت Biography شماست. در این بخش حتما آدرس سایت خود را وارد کنید تا هم کاربران بتوانند راحت‌تر به سایت شما بیایند هم یک بک‌لینک برای سایت خود دریافت کنید.– استفاده از تصاویر و متن خوانا و مشخص

    همیشه سعی کنید در صفحاتی که برای برندتان می‌سازید، از تصاویر مشخص و نوشته‌های خوانا و قابل فهم استفاده کنید تا کاربران به راحتی شما را بشناسند و بتوانند با شما آشنا شوند. شاید اگر این بخش را به درستی آماده نکنید، کاربران در نگاه اول با صفحه شما ارتباط برقرار نکنند و آن را دنبال نکنند. حتما در بیوگرافی صفحه اینستاگرامتان بنویسید که شما چه کسی هستید و چه کاری انجام می‌دهید. حتی بهتر است از #هش‌تگ‌ها برای جلب توجه کاربران (چون به رنگ دیگری هستند) استفاده کنید.۲- پست‌ها (تصاویر) جذابی آماده کنید که کاربران آنها را دوست داشته باشند

    حتما شنیده‌اید که هر تصویر، به اندازه ۱۰۰۰ کلمه حرف برای گفتن دارد؛ پس بیایید از این قدرت برای جذب خریدارها استفاده کنیم.محققین گفته‌اند که اینستاگرام به عنوان یک شبکه تصویرمحور، دوبرابر بیشتر از دیگر شبکه‌های متن‌محور کامنت می‌گیرد و ۹۰٪ اطلاعاتی که به ذهن ما مخابره می‌شود از طریق دیدار اتفاق افتاده است. پس بیایید به تصاویری که منتشر می‌کنیم بیشتر از قبل اهمیت بدهیم و بیشتر برروی آنها کار کنیم.خریداران گفته‌اند که شبکه‌های اجتماعی تاثیر به‌سزایی در تصمیم آنها برای خرید داشته‌اند و در وهله اول، آن چیزهایی که دوستانشان به اشتراک گذاشته‌اند آنها را جذب کرده است. محتواهای دیداری باید محصول شما را نشان دهند و به صورت مستقیم در مورد خوبی آن شعار ندهند. بگذارید کاربران خود تصمیم بگیرند که آیا این محصول، محصول خوبی است یا نه. در واقع می‌گویم که کاربران را از نظر احساسی تحت فشار قرار ندهید تا به آنها ثابت کنید که محصولتان محصول خوبی است. لذا سعی کنید در خط وسط حرکت کنید؛ یعنی نه آنقدری در مورد محصولتان Show off کنید و نه آنقدری بی‌سر و صدا باشید که کاربران در مورد محصولات شما بی‌خبر باشند.– از تصاویر خلاقانه و حرفه‌ای استفاده کنید

    قدرت تصاویر محصولات همیشه در خریدهای اینترنتی تاثیر خود را نشان داده است و شبکه‌ اجتماعی اینستاگرام به عنوان یک شبکه اجتماعی تصویرمحور، قدرت آن را چندبرابر می‌کند. ۶۷٪ کاربران در یک تحقیق گفته‌اند که تصاویر بیشتر از خواندن نظر دیگر مشتریان برروی تصمیم آنها برای خرید تاثیر گذاشته است.ارسال تصاویر محصولاتتان به همراه توضیحات آن محصول پشت سر هم دردی را دوا نمی‌کند! یادتان باشد که کاربران اینستاگرام به صورت مستقیم آماده برای خرید محصولات شما نیستند. بلکه قرار است در ابتدا برروی آنها تاثیر بگذاریم، توجه آنها را به برندمان جلب کنیم و سپس به آنها محصولاتمان را ارائه کنیم.اینستاگرام یک شبکه اجتماعی یا یک بازار قدرتمند برای تبدیل بازدید‌های مستقیم به خریداران است. اما چگونه چنین بهره‌ای ببریم؟ بلکه می‌بایست محتواهای خاص، ایده‌های خلاقانه و تبلیغات غیرمستقیم را به کار ببریم تا نظر کاربران را بیش از پیش به خود جلب کنیم.اینگونه فکر کنید که برند شما در شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام حضور یافته تا با کاربرانش ارتباط برقرار کند. به درستی ارتباط برقرار کنید و ببینید که چگونه کاربران به صفحه شما می‌آیند، شما را دنبال می‌کنند و در آخر از شما خرید می‌کنند.– از اندازه‌های صحیح استفاده کنید

    راستش هرچه تصاویر شما حرفه‌ای‌تر به نظر برسد، شانس موفقیت بیشتری خواهید داشت. از آنجایی که گفتیم اینستاگرام یک شبکه تصویرمحور است، باید کیفیت تصاویرتان به حد قابل قبولی بالا و خوب باشد. یادتان باشد که تصاویر اینستاگرام دارای رزولوشن ۱۰۸۰*۱۰۸۰ هستند، پس سعی کنید اندازه تصاویر را در فتوشاپ تغییر دهید تا تغییر سایز آن توسط اینستاگرام باعث افت کیفیت یا حذف بخشی از تصویر نشود.– فیلترها و ویرایش تصاویر را فراموش نکنید

    فیلترهای اینستاگرام جلوه‌های خاصی به تصاویر شما می‌دهند؛ بد نیست که از آنها به درستی استفاده کنید و قبل از انتشار، چندین فیلتر مختلف را امتحان کنید تا ببینید کدام یکی جذاب‌تر و بهتر است. ضمنا تصاویر روشن در اینستاگرام ۲۴٪ لایک بیشتری به نسبت تصاویر تیره گرفته‌اند.– پیشنهادهای ویژه را در اینستاگرام منتشر کنید

    از آنجایی که ۴۱٪ اینستاگرامی‌ها گفتند که برندها را برای دریافت پیشنهادهای ویژه و تخفیف‌هایشان دنبال می‌کنند، بد نیست که کاربرانتان را با پیشنهادهای ویژه در اینستاگرام خوشحال کنید!می‌توانید از اپلیکیشن‌هایی مثل Phonto, Piclap و Over استفاده کنید که متنی را برروی تصاویر قرار دهید.– رویدادها و مکان‌ها را نیز به اشتراک بگذارید

    کمتر از ۵٪ پست‌های اینستاگرام، موقعیت خود (location) را مشخص کرده‌اند؛ اما همین ۵٪، ۷۹٪ بیشتر توجه افراد را جلب کرده‌اند. پس بر روی پست‌های خود حتما مکان را مشخص کنید.– پست‌های پرطرفدار را شناسایی کنید

    چیزی که باید بدانید این است که چه پست‌هایی بیشترین بازخورد را برای شما داشته‌اند و در مقابل چه پست‌هایی کمترین بازخورد را داشته‌اند؟ مشخص کردن این مورد می‌تواند بسیار به انتخاب پست‌های بعدی شما کمک کند.۳- استوری را فراموش نکنید

    یکی از بخش‌هایی که در یک سال اخیر به اینستاگرام اضافه شده، استوری است. در استوری شما باید یک داستان را یا در قالب یک فیلم ۱۵ ثانیه‌ای و یا در قالب یک عکس تعریف کنید. از نظر موضوعی می‌توانید «یک روز از کسب و کار خود» یا حتی مواردی مثل مقالات خلاصه و جذاب را به اشتراک بگذارید.۴- فالوئرهای خود را افزایش دهید

    حتی اگر تصاویر خوبی در اینستاگرام خود پست می‌کنید بهتر است که برای بیشتر دیده شدن استراتژی خوبی داشته باشید. در ادامه چند نکته در مورد شیوه‌های جذب فالوئر بیشتر در اینستاگرام را می‌نویسم:– از #هش‌تگ‌‌ها استفاده کنید

    افراد زیادی (از جمله من) با استفاده از هش‌تگ‌های اینستاگرام به دنبال تصاویر مورد نظر خود می‌گردند. من خودم بخش زیادی از ایران را با اینستاگرام دور زدم و اعتراف می‌کنم اگر هش‌تگ ها نبودند به هیچ‌عنوان نمی‌توانستم با مکان‌های زیبا اما دور افتاده ایران آشنا شوم. حال فرض کنید افراد زیادی با استفاده از این هش‌تگ‌ها به دنبال محصولات یا تصاویری که شما پست می‌کنید هستند. پس بهتر است برروی استفاده از هش‌تگ‌های مختلف فکر کنید و ببینید که چه هش‌تگ‌هایی می‌تواند برای شما مفید باشد و کاربران ممکن است چه چیزهایی جست‌وجو کنند.ضمنا بهتر است که از هش‌تگ‌های خاص‌تر استفاده کنید. به خاطر سرعت بسیار بالای بروز شدن هش‌تگ‌های شاید شانس جذب کاربران کمتر شود. اما باز هم بهتر است که ترکیبی از هش‌تگ‌های کمی طولانی و دارای چند بخش به همراه هش‌تگ‌های تک بخشی استفاده کنید.اگر فکر می‌کنید که هش‌تگ‌هایی که در caption تصویر می‌نویسید ممکن است باعث طولانی‌تر شدن آن شود، هش‌تگ‌ها را برای خود کامنت بگذارید.۵- ارتباط با مشتریان در توییتر

    قدم بعدی پس از جذب فالوئر و ارسال تصاویر خوب، ایجاد ارتباط قوی با طرفداران یا مشتریان است. نکته جذاب ماجرا اینجاست که پست‌های اینستاگرام حدودا باعث برقراری ۳.۳۱٪ ارتباط با طرفداران می‌شود؛ در حالی که صرفا ۷ کاربر به ازای هر ۱۰۰۰۰ فالوئر توییتر شما با توییت‌تان ارتباط برقرار می‌کنند.حالا بهتر است در مورد افزایش ارتباط با کاربران چند نکته‌ای را بنویسم:– توضیحات موثری بنویسید

    درست است که تصویر بخش مهم کار را انجام می‌دهد، اما نوشتن توضیحات خوب برای تصویر خوب باعث ایجاد رابطه بهتری با کاربران می‌شود که نباید از دستش داد. از طرفی می‌شود توجه آنها را بیش از پیش جلب کرد و از آنها برای شرکت در بحث‌ها پیرامون تصویرتان استفاده کرد.بسیاری از برندها از Call to actionهای ساده استفاده می‌کنند. به طور مثال می‌توانید صراحتا در مورد تصویر نظر اشخاص را بپرسید. اما سعی کنید برای تصاویر توضیحات طولانی ننویسید. کاربران ترجیح می‌دهند که در چند کلمه منظور شما را بفهمند و از آن رد شوند یا با آن ارتباط برقرار کنند. اینستاگرام مکانی برای نوشتن متون طولانی نیست؛ می‌توانید متون طولانی را به فیس‌بوک یا وبلاگتان منتقل کنید.– از مسابقات اینستاگرامی استفاده کنید

    می‌توانید با بودجه مناسبی یک مسابقه اینستاگرامی برگزار کنید. حتما ایده‌های زیادی برای پیاده‌سازی این مسابقات به ذهنتان می‌رسد. ۷۰٪ کاربران اینستاگرام حداقل یک بار در مسابقات شرکت کرده‌اند. البته خاطرتان باشد که اگر کاربران حداقلی برای برگزاری مسابقه را ندارید دست نگه‌ دارید. برگزاری یک مسابقه و شکست خوردن در پروسه برگزاری آن می‌تواند بیشتر به ضرر شما باشد.– به نظرات افراد پاسخ دهید

    کاربران زمانی که برای شما نظری می‌نویسد توقع دارند شما به آن کامنت پاسخ دهید. نوشتن پاسخ برای کاربران باعث افزایش سطح اعتماد و رضایت از شما می‌شود و البته باعث ایجاد روابط بهتری بین شما و طرفدارانتان می‌شود. این قضیه برای اکانت‌های شخصی هم صدق می‌کند؛ اگر فردی ببیند که شما به کامنت وی پاسخ نمی‌دهید، دیگر برای شما کامنت نمی‌گذارد و احتمالش هست که از شما ناراحت شود.۶- بهترین زمان ارسال را انتخاب کنید

    اینستاگرام نیز همانند دیگر شبکه‌های اجتماعی در زمان‌های مختلف می‌تواند بازده‌ مختلفی برای شما داشته باشد. پس بهتر است که زمان‌های مختلف را بررسی کنیم و بهترین زمان برای ارسال تصاویرمان را انتخاب کنیم. می‌شود با نگاهی به سبک زندگی افرادی که هدف گرفته‌ایم این زمان را پیدا کرد. مثلا اگر شما هدفتان جوانان است به احتمال قوی ساعت ۸ صبح الی ۲ ظهر زمان مناسبی برای ارسال تصاویر نیست چون افراد هدف شما در مدرسه یا دانشگاه به سر می‌برند.باید زمان‌های مختلف را بررسی کنید تا ببینید کدام یکی بازخورد بیشتری برای شما داشته است. البته باید این مسئله را هم در نظر داشته باشید که تعداد پست‌های ارسالی شما در هر هفته نیز می‌تواند روی روابطتان با افراد تاثیرگذار باشد. نباید زیاده‌روی کنید و نباید هم آنقدری کم پست کنید که شانس جلب توجه کاربران کم شود.چند نکته فوق صرفا شروعی در دنیای بازاریابی با اینستاگرام بود. این شیوه بازاریابی نیز همانند دیگر شیوه‌ها نیازمند بررسی، تحقیق و آزمایش است و باید در نظر داشت که هر حیطه، فعالیت‌های مورد نیاز خود را می‌طلبد و نمی‌شود برای همه یک نسخه صادر کرد. از طرفی بهتر است که حتما سری به صفحات برندهای محبوب بزنید و با استفاده از مهندسی معکوس، ایده‌های خوبی برای بازاریابی در این شبکه دوست‌داشتنی بیابید.

    https://www.seowave.ir/%D8%A8%D8%B1%...1%D8%A7%D9%85/
  2. #12
    تاریخ عضویت
    2018/04/10
    نوشته ها
    2,850
    24
    مدیر بخش
    اثرگذاری اینستاگرام بر برندسازی

    من به عنوان کسی که مسائل و روندهای فناوری، استارتاپ ها، بازاریابی و کسب و کارها را پیگیری می کنم از یک واقعیت مهم غافل بودم و هنگامی که متوجه آن شدم، آنقدر برایم جالب بود که اکنون برای مدتی است درباره آن به صورت اختصاصی پژوهش می کنم. این واقعیت چیزی نیست جز اثرگذاری اینستاگرام بر برندسازی و بازاریابی و همچنین حجم تجارت آنلاینی است که بر روی آن روزانه روی می دهد. همچنین کاربرانی را می توان یافت که با وجود اینکه نه افراد سرشناسی هستند و نه عکاس هایی حرفه ایی اما تعداد دنبال کنندگان بسیار بالا و چندین هزار نفری دارند. شاید در نگاه اول تصور کنید که احتمالا عکس هایی که قرار می دهند غیر معقول و غیر معمول هستند اما اینطور نیست. من شخصا تصور می کردم که با وجود مشکلات فراوان و اعتماد نه چندان زیاد به تجارت الکترونیک در ایران، خرید و فروش اینترنتی کاری آسان نیست و حداقل برای جلب اعتماد مشتری باید یک وب سایت یا فروشگاه اینترنتی مناسب و قابل اعتماد راه اندازی کرد. اما با حساب های کاربری ای که بر روی اینستاگرام بررسی کرده ام و متوجه شده ام که چه میزان بالایی فروش اینترنتی دارند، مجبور شدم در تصوراتم بازنگری کنم. خوشبختانه تعداد فروشگاه های اینستاگرامی که اغلب متعلق است به کسب و کارهای خانگی یا کارگاه های کوچک، روز به روز دارد بیشتر می شود. به عنوان نمونه می توانم به موارد زیر اشاره کنم. البته این، نمونه هایی هستند که من دیده ایم و ممکن است شما نمونه های دیگری هم دیده باشید.
    فروش زیور آلات، اشیاء تزئینی، قاب موبایل، بدلیجات و … توسط فروشندگان خرد

    سفارش پخت و ارسال کیک ها، غذاها و نان های مختلف در خانه توسط تعدادی خانم تولید و فروش انواع بافتنی، نمد، گلدوزی و …توسط کارگاه های خانگی معرفی و فروش کتاب، فیلم و محصولات فرهنگی توسط کتابفروشی ها، ویدیوکلوب ها و …

    تبلیغات برای کافه ها، رستوران ها و فودکورت ها توسط حساب هایی درباره آشپزی و کافه گردی تبلیغ و فروش گل و گیاه و بذر توسط گلفروشی ها و پرورش دهندگان خانگی تبلیغ و فروش لباس و کیف و کفش و … تبلیغ و فروش لوازم بهداشتی و آرایشی تبلیغ و فروش لوازم منزل و دکوراسیون تبلیغ ویلا و ساختمان تبلیغ انواع خدمات مانند ترجمه، آموزش، مشاوره، گرافیک و طراحی، طراحی وب و حتی خرید و فروش لایک و فالوئر توسط صاحبان حساب های کاربری پرطرفدار برندسازی شخصی

    تعداد برنامه های موبایل مکمل و حاشیه ایی برای اینستاگرام روز به روز بیشتر می شود. از برنامه هایی که به شما امکان می دهند عکس ها و ویدیوهای دوستانتان را ذخیره کنید تا امکان بازنشر، برنامه های کمکی برای ساخت هشتگ های پرطرفدار و حتی روبات ها و کراولرهای لایک و فالو کننده. داستان اینستاگرام به عنوان یک استارتاپ هم خیلی جذاب است و مراحل تبدیل شدن آن از یک ایده به یک کسب و کار موفق که توسط فیسبوک به مبلغ یک میلیارد دلار خریداری شد را نوشته ایم. حالا پرسش مهم این است که شما چگونه می توانید به بهترین شکل از این شبکه اجتماعی رو به رشد به نفع خودتان و کسب و کارتان استفاده کنید. این کاری است که از بزرگترین شرکت های دنیا گرفته تا کسب و کارهای خانگی دارند انجام می دهند و از آن بهره می برند. در نتیجه شما هم با یادگرفتن امکانات و روش های بکارگیری این پتانسیل بزرگ می توانید تاثیر مهمی بر کسب و کارتان در مسیر بگذارید.
    https://drinsta.ir/%D8%A7%D8%AB%D8%B...7%D8%B2%DB%8C/
  3. #13
    تاریخ عضویت
    2018/04/10
    نوشته ها
    2,850
    24
    مدیر بخش
    تاثیر اینستاگرام در تبلیغات و بازاریابی

    تاثیر اینستاگرام یکی از پر کاربرترین و قدرتمند ترین شبکه های اجتماعی برای معرفی کالاهای صنایع گوناگون در سراسر دنیا می باشد، البته شایان ذکر است که وسیله مناسبی برای برندسازی بر پایه تبلیغات نیست. به طور کلی تبلیغات در اینستاگرام یکی از بهترین شیوه های تبلیغاتی در رسانه های اجتماعی می باشد و این نوع تبلیغات برای کلیه صنایع بسیار مهم و با اهمیت است و سعی کنید که کلیه محصولات تولیدی سازمان خود را در اینستاگرام معرفی نمایید تا هم محصولات و هم برند شما در این رسانه اجتماعی تبلیغاتی معرفی گردد. شبکه اجماعی اینستاگرام یک زیر مجوعه از شبکه اجتماعی فیسبوک به حساب می آید و از طریق تبلیغات کسب در آمد می کند. در حدود سه سال از راه اندازی این شبکه اجتماعی می گذرد و برندهای مشهور جهان نیز به عنوان کوتاه ترین و ساده ترین و البته موثرترین شبکه اجتماعی برای تبلیغات محصولات خود از آن استفاده می نمایند، این شرکت ها پس از گذشت سه سال حضور فعال در این رسانه اجتماعی به صورت میلیونی فالور دارند و به ساده ترین و سریعترین حالت به معرفی محصولات جدید خود به مشتریانشان می پردازند، البته برندهای کوچک نیز از این شبکه اجتماعی در خصوص تبلیغات و معرفی محصولات خود نیز استفاده می کنند که بازخورد مناسبی را تجربه نموده اند، بطوری که هر یک از کاربران این شبکه اجتماعی با یک جستجوی کوتاه و سریع درخصوص کالای موردنیازشان می توانند هم برندهای مشهور و بزرگ جهانی و هم برندها و شرکت های تولیدی کوچک بیایند. در ایران نیز صنایع گوناگون از اینستاگرام به عنوان یک شبکه اجتماعی جهت تبلیغات نیز استفاده می کنند، بنابراین با توجه به مطالبی که گفته شد حتما برای کسب و کار خود یک صفحه اختصاصی در اینستاگرام درست کنید و به معرفی و تبلیغات محصولات و خدمات خود بپردازید تا بتوانید برای برند و محصولات و خدمات خود مخاطبان بیشتری را جذب نمایید. آیا می دانید رسانه اجتماعی اینستاگرام دارای سیصد میلیون یوزر فعال می باشد

    یکی از عواملی که باعث رونق رسانه اجتماعی اینستاگرام شد، بی حوصلگی انسان ها و بی توجهی آنها نسبت به نوشته ها بود، افراد توانستند با دیدن عکس ها به مواردی که در جستجوی آن ها بودند به خوبی دست یابند، بنابراین به این رسانه روی آوردند، تا جایی که در سال گذشته میلادی پرمخاطب ترین و پرطرفدارن ترین رسانه اجتماعی شناخته شد، خوب است بدانید که البته یکی از عواملی که در رونق این شبکه اجتماعی دخیل بوده است فروش این شبکه به فیسبوک می باشد. تحلیل نویسنده از استقبال گروه های مختلف مردمی از این شبکه اجتماعی این است که، کاربران بیشتر علاقه مند به دیدن تصاویر هستند و دیگر با شبکه های اجتماعی مثل توییتر و فیسبوک که متن های زیادی دارند ارتباط برقرار نمی کنند اما مهمترین موضوعی که در این میان مطرح است نحوه استفاده از اینستاگرام برای تبلیغات می باشد.
    نحوه تبلیغات در رسانه اجتماعی اینستاگرام :


    1- فقط برای معرفی محصولات خود از صفحه اختصاصی اینستاگرام استفاده نمایید و به تبلیغ و معرفی برندهای دیگر هرگز نپردازید. 2- در صفحه اختصاصی اینستاگرام خود تاریخ نمایشگاه های اختصاصی صنعت خود را به اشتراک گذارید. 3- بنری تهیه کنید و در آن آدرس فیسبوک، توییتر، لینک دین سازمان خود را در صفحه اختصاصی اینستاگرام خود به اشتراک گذارید. 4- از عکس های جذاب برای معرفی محصولات خود استفاده نمایید. 5- حتما شناسنامه ای کوتاه از محصول معرفی شده در پایین عکس مربوط به محصول بنویسید و هرگز گذاشتن هشتگ را در این نوشتار فراموش نکنید. 6- شرکت های مرتبط و مخاطب صنعت خود را در اینستاگرام خود فالوو نمایید و عکس های آنها را لایک کنید. 7- از لوگوی شرکت خود برای عکس اینستاگرام خود استفاده نمایید. 8- لینک سایت خود را در اطلاعات پروفایل خود قرار دهید. حال خوب است بدانید که چگونه می توان به تبلیغ محصولات خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام بپردازید. همانطور که پیش تر گفته شد یکی از بهترین مکان ها برای تبلیغات در شبکه های اجتماعی اینستاگرام می باشد، اما چگونگی تبلیغ در این شبکه اجتماعی بسیار با اهمیت می باشد، بطور کلی تصاویری که در این شبکه اجتماعی به اشتراک می گذارید باید جذاب و مورد پسند مخاطبان قرار گیرد، بنابراین برای معرفی محصولات از عکس ها و بنرهایی که به صورت اختصاصی با کیفیت بالا برای خود تهیه کرده اید استفاده نمایید و هرگز برای تهیه این عکس ها و بنرها صرفه جویی نکنید زیرا بیشتر آنچه که هزینه کردیده اید بازخورد خواهید داشت و چنانچه از عکس ها و بنرهای نامناسب استفاده نمایید مطمئنا اثرات مخربی برای شما به همراه خواهد داشت و از اهمیت برند شما مطمئنا خواهد کاست. بنابراین وقتی از عکس ها و بنرهای جذاب استفاده نمایید، بازدید کننده صفحه شما بالا خواهد رفت و شما در میان مخاطبان خود جایگاه مناسبی پیدا خواهید نمود، ضمنا صفحه اینستاگرام خود را در میان صفحات متفرقه و بی ارتباط به صنعت خود تبلیغ ننمایید، فالور بیشتر و لایک زیاد تاثیری در معرفی برند و محصولات شما نخواهد داشت، بنابراین بازار هدف محصولات خود را بیابید و در آن فعالیت نمایید.
    تاثیر اینستاگرام در تبلیغات و بازاریابی | پارک بازاریابی ایران
  4. #14
    تاریخ عضویت
    2018/04/10
    نوشته ها
    2,850
    24
    مدیر بخش
    چگونه از اینستاگرام برای بازاریابی و برندسازی استفاده کنیم؟

    اینستاگرام شبکه اجتماعی شادی، غذا، مسافرت،، جشن، یادگاری، خوشگلی و خوش تیپی، شیرینی، مهمانی، کافه و کلی چیزهای خوب دیگر هست. به مواردی که برای نمونه ذکر کردم دقت کنید همه این‌ها چیزهایی است که مردم به راحتی و با کمال میل برای آن هزینه می‌کنند. به همین دلیل ساده و مهم، اینتساگرام یکی از بهترین شبکه‌های اجتماعی برای کسب درآمد است.
    کاربران دقیقا چگونه از اینستاگرام کسب درآمد دارند؟

    روش اول : فروش مستقیم محصولات. به احتمال زیاد خیلی از تولید کنندگان لوازم شخصی، مد یا لوازم تزئینی را می‌توانید در اینستاگرام پیدا کنید که تصاویر اجناس خود را منتشر می‌‌کنند، به فروش می‌رسانند و از اینستاگرام به عنوان یک رسانه رایگان برای تبلیغ محصولات خودشان استفاده می‌کنند. این روش زودبازده‌ترین روش کسب درآمد از اینستاگرام است.
    روش دوم: تبلیغات. در این روش افراد با ترفندهایی که در ادامه ذکر می‌کنیم به تعداد قابل توجهی دنبال‌کننده یا همان فالور دست پیدا می‌کنند و تبدیل به یک رسانه پر بازدید می‌شوند، سپس با قرار دادن تصاویر تبلیغاتی در بین محتوای منتشر شده، به درآمد خوبی می‌رسند. این روش ساده‌ترین روش کسب درآمد از اینستاگرام است.
    روش سوم: برندسازی. این روش مخصوص صاحبان کسب‌وکارهاست که از پتانسیل اینستاگرام برای توسعه برند و بازاریابی خود استفاده می‌کنند. برندها در این روش به صورت دائم روی محصول یا خدمات خاصی تأکید نمی‌کنند و به جای فروش مستقیم محصول، سعی در هدایت کردن مشتری به محل اصلی عرضه محصول خود که وب‌سایت یا فروشگاه است دارند. این روش اصولی‌ترین و بهترین روش کسب درآمد از اینتساگرام است.
    روش چهارم: خرید و فروش صفحات و فالور. این روش در واقع همان دلالی است که همه‌جا وجود دارد. افرادی صفحات کاذب درست می‌کنند و با روش‌های عجیب و غریب کاربر جذب کرده و بعد به دیگران می‌فروشند و در این بین از هیچ تلاشی برای سوء استفاده از اعتماد دیگران دریغ نمی‌کنند! اگر چه این روش می‌تواند درآمد خوبی داشته باشد اما بدترین روش درآمد اینترنتی از این شبکه‌اجتماعی است…
    به هر روش که بخواهید در این شبکه اجتماعی کسب درآمد داشته باشید، نیاز است که تعداد زیادی دنبال کننده یا همان فالور داشته باشید تا حضور و تعامل مخاطبان صفحه شما را به یک رسانه‌ شخصی تبدیل کرده و به درآمد برسید. برای رسیدن به این هدف، پس از ایجاد صفحه و شروع فعالیت روش‌های زیر را دنبال کنید تا به سرعت پیشرفت کنید:
    1 - استفاده از سایت یا وبلاگ شخصی

    اگر سایت یا وبلاگ شخصی دارید حتما آدرس یا آیکون اینستاگرام خودتان را در آن درج کنید، به این شکل مخاطبان سایت یا وبلاگ شما، در اینتساگرام هم دنبال کننده تصاویر به اشتراک گذاشته شده شما خواهند بود.
    2 - استفاده از سایر شبکه های اجتماعی

    آدرس اینستااگرام خود را در سایر شبکه‌های اجتماعی که در آن حضور دارید منتشر کنید. معمولا هر رسانه اجتماعی بر یک نوع مدل شبکه‌سازی تمرکز دارد. مثلا آپارات و یوتیوپ که روی ویدئو تمرکز دارد یا توییتر که میگروبلاگ است و.. از اعتماد دوستان خود در سایر شبکه‌های اجتماعی برای این منظور استفاده کنید.
    3 - دوستان خود را تگ کنید

    با تگ کردن دوستان خودتان در هنگام انتشار هر تصویر، عکس به اشتراک گذاشته شده در صفحه آن‌ها نیز منتشر شده و مورد توجه دنبال‌کنندگان آن‌ها نیز قرار می‌شود. دقت کنید در این کار زیاده روی نکنید، هوشمندانه از این قابلیت استفاده کنید وگرنه به عنوان یک منتشر کننده اسپم شناخته می‌شوید. تگ کردن عبارت است از درج نام کاربری دوستان در هنگام انتشار تصویر.
    4 - تصاویر بدون توضیح منتشر نکنید

    برای هر تصویر توضیح کوتاهی درج کنید، مخصوصا اگر نیاز است که بیننده بداند موضوع یا هدف عکس چیست. بیان کاملا غیر رسمی، ساده و خودمانی داشته باشید. در اینستاگرام لحن دوستانه بهتر از برخوردهای رسمی تأثیر می‌گذارد.
    5 - از هشتک مرتبط استفاده کنید

    اینستاگرام قابلیت جستجو کلی را از طریق #هشتک به کاربران می‌دهد. هشتک را در کلمات کلیدی هدف فروش یا برند خودتان درج کنید. مثلا اگر فعالیت شما تدریس زبان است کافیست همین دو کلمه را با #هشتک تایپ کنید. هشتک عبارت است از تایپ کارکتر # قبل از کلمه‌ مد نظر.
    6 - از متن کوتاه استفاده کنید و کامنت هارا پاسخ دهید

    اینستااگرام یک شکبه‌اجتماعی مبتنی بر تصویر است. از متن‌های طولانی در قسمت کامنت‌ها اجتناب کنید. معمولا کاربران با هدف دیدن تصویر از صفحه شما دیدن می‌کنند نه خواندن مقاله!
    کامنت‌های کابران حتی انتقادات را حتما و دوستانه پاسخ دهید. تعامل با کاربران یک اصل مهم در هر کسب‌‌وکار اینترنتی به‌شمار می‌آید. در ادامه با تحلیل نظرات می‌تواند عملکرد تولید محتوا و کسب‌وکارتان را بسنجید.
    7 - یک هویت واقعی و شناخته شده داشته باشید

    از اسامی مستعار و ناشناخته در نام کاربری خود استفاده نکنید، اگر فروشگاه، فعالیت، سایت یا برندی دارید از همان اسم در نام کاربری استفاده کنید و در غیر اینصورت از یک اسم واقعی شناخته شده. این کار حس اعتماد خوبی به کاربران منتقل می‌کند.
    8 - دیگران را دنبال (فالو) کنید

    در شروع کار سعی کنید بیشتر شما دنبال‌کنند یا فالور دیگران باشید. افرادی را دنبال کنید که با هدف کاری و تجاری شما نزدیک باشند نه چهره‌های سرشناس سینما یا فوتبال! مثلا اگر به روزنامه‌نگاری علاقه‌مند هستید یا فروشنده لوازم اسپرت اتومبیل هستید فالو کردن افراد علاقه‌مند به این فعالیت‌ها، می‌تواند منجر به فالو مجدد شما شود.
    9 - مطالب انحصاری و متفاوت منتشر کنید

    اگر اینتساگرام یکی از شبکه‌های اجتماعی سایت یا فعالیت شماست، مطالب و محتوایی متفاوت از آنچه در حالت عادی تولید می‌کنید، در اینتساگرام منتشر کنید. حتما آن نوع محتوا صرفا خاص اینستاگرام تهیه و تولید شود. می‌توانید در سایت خود درج کنید که محتوای اینستاگرام در هیچ‌جای دیگری منتشر نمی‌شود.
    10 - زمانبندی منظم برای بروز رسانی داشته باشید

    بطور منظم، پیوسته و در ساعاتی خاص اینستاگرام خودتان را بروز کنید. آمارهای کلی نشان می‌دهد ساعات پایانی روز و شب برای کاربران ایرانی بهتر است اما این یک قانون ثابت نیست. این زمانبندی را از بازخورد و سلیقه کاربران صفحه خودتان استخراج کنید.
    11 - مناسبت ها و روز های خاص را درک کنید

    روز معلم، دانشجو، تولد ادیسون، روز جهانی کودک و.. می‌تواند موضوعات خوبی برای تولید محتوای تقویمی باشد. این امر احساس بروز بدون و منطبق بودن فعالیت شما را به دنبال‌کنندگان اینستاگرام شما منتقل می‌کند. از رخدادهای اجتماعی، متناسب و موازی فعالیت خودتان در تولید محتوا استفاده کنید.
    12 - بازخورد های کاربران را تحلیل کنید

    این نکته مهم را فراموش نکنید که شما با هدف درآمدزایی در اینستاگرام فعالیت می‌کنید، پیش‌نیاز مهم این امر ابتدا حضور و در مرحله بعدی تعامل دنبال‌کنندگان با شماست. همواره بازخوردهای لایک ،کامنت‌‌ها، افزایش یا کاهش فالورها را تحلیل کرده و بر اساس آن تولید محتوا کنید…
    https://favaltd.com/%DA%86%DA%AF%D9%...C%D9%85%D8%9F/
  5. #15
    تاریخ عضویت
    2018/06/28
    نوشته ها
    6
    2
    عضو انجمن
    راهنمای هشتگ‌های اینستاگرام برای سال ۲۰۱۸

    چرا هشتگ‌ها مهم هستند؟توییت

    وگل پلاساپآیا می‌دانستید که پست‌های اینستاگرامی که حداقل یک هشتگ داشته باشند نسبت به پست‌های بدون هشتگ به طور میانگین ۱۲.۶ درصد بیشتر جذب مخاطب دارند؟هشتگ‌ها فایده‌های زیادی دارند و کمک می‌کنند تا طیف مخاطبین مطالب شما گسترده‌تر شوند، افرادی مناسب با حوزه کاری شما به مطالبتان جذب شوند، میزان تعامل با پست‌های شما افزایش پیدا کند و تصویر مثبت‌تر و شناخته شده‌تری از برندتان ایجاد می‌کنند.اما نکته اینجاست که قدرت بیشتر، مسئولیت بیشتری ایجاد می‌کند (#spiderman).


    آیا می‌دانستید که پست‌های اینستاگرامی که حداقل یک هشتگ داشته باشند نسبت به پست‌های بدون هشتگ به طور میانگین ۱۲.۶ درصد بیشتر جذب مخاطب دارند؟
    هشتگ‌ها می‌توانند کسب و کار شما را به دستاوردهای جدیدی برسانند اما اگر به صورت افراطی یا بدون داشتن یک استراتژی واضح و شفاف از آن‌ها استفاده شود، ناکارآمد و بیهوده خواهند بود، مثل #خوشحال #شاد #خیلی_خوشحال #پریدن_به_هوا_از_خوشحالی #سایرکلمات هم معنی
    از آنجا که ما دوست داریم پست‌های اینستاگرام شما حداکثر جذب مخاطب را داشته باشد، یک راهنمای جامع برای استفاده از هشتگ‌های اینستاگرام در سال ۲۰۱۸ آماده کردیم. با پیروی از این نکات نه فقط فالوور بیشتری جذب می‌کنید بلکه فالوورهای مناسب و درستی را جذب خواهید کرد.
    چرا هشتگ‌ها مهم هستند؟

    با توجه به الگوریتم اینستاگرام ، هشتگ‌ها در اصل پروسه مرتب سازی اینستاگرام هستند. با توجه به این که هر روزه حدود ۹۵ میلیون عکس در اینستاگرام منتشر می‌شود، ارائه محتوای درست و مناسب به افراد مناسب کار سختی است. استفاده از هشتگ کمک می‌کند تا پست‌های شما در معرض دید مخاطبینی قرار بگیرند که بیشترین علاقه را به دیدن آن‌ها دارند.
    Krystal Gillespie، مدیر انجمن‌های شبکه‌های اجتماعی وبسایت HubSpot دلیل اهمیت هشتگ‌ها را به این صورت ذکر می‌کند: “هشتگ‌ها مثل یک قیف عمل می‌کنند. مثلا بازاریابی حوزه بسیار گسترده‌ای است و هر نوع مطلبی در آن مشاهده می‌شود. ما متوجه شدیم که استفاده از #بازاریابی_دیجیتال یا #انگیزش_بازاریابی منجر به جذب مخاطبین خاص‌تر و هدفمندتری برای ما می‌شود. معمولا مخاطبینی که این هشتگ‌ها را جستجو می‌کنند سعی به محدود کردن جستجوهایشان به موارد مرتبط به بازاریابی دارند بنابراین ما بیشتر و بیشتر به افراد مرتبط و مناسب دست پیدا می‌کنیم.”
    در واقع هشتگ‌ها راه بسیار خوبی برای دسته بندی پست‌ها هستند و کمک می‌کنند به مخاطبین هدفتان دست پیدا کنید و مهم‌تر این که کمک می‌کنند مخاطبین هدفتان شما را پیدا کنند. احتمال جذب و تعامل چنین کاربرانی با مطالبتان بیشتر است چون مطالب شما دقیقا همان محتوایی هستند که این کاربران می‌خواهند.
    هشتگ‌های برتر اینستاگرام

    1. #love
    2. #instagood
    3. #me
    4. #cute
    5. #tbt
    6. #photooftheday
    7. #instamood
    8. #iphonesia
    9. #tweegram
    10. #picoftheday

    افزودن یکی از محبوب‌ترین هشتگ‌های اینستاگرام به مطالبتان ضرورتا به این معنا نیست که میزان تعامل هم افزایش پیدا می‌کند. از آنجا که هشتگ‌های ذکر شده محبوبیت زیادی دارند، میلیون‌ها نفر از آن‌ها استفاده می‌کنند بنابراین ممکن است پست شما در این رقابت بزرگ قابل مشاهده نباشد. محدود کردن موضوع هشتگ‌ها هم نکته مهمی است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.
    چطور از هشتگ‌ها برای کسب و کارتان استفاده کنید

    ۱. سازماندهی هشتگ‌ها را حفظ کنید

    برای ایجاد یک سیستم هشتگ موفق و کارآمد می‌توانید از ابزارهای تحلیلی اینستاگرام یا اکسل استفاده کنید. اگر از اکسل استفاده کنید باید به صورت دستی هشتگ‌های مورد استفاده خودتان را دنبال کنید و بررسی کنید که کدام یک (و چقدر) با محبوب‌ترین پست‌های شما در ارتباط هستند. با گذشت زمان روابط بین بعضی از هشتگ‌ها و محبوب‌ترین پست‌ها را مشاهده خواهید کرد و این موضوع به شما در تصمیم گیری راجع به این که کدام هشتگ‌ها برای برندتان بهتر کار می‌کنند، کمک می‌کند.
    در صورتیکه یک تیم ویژه برای شبکه‌های اجتماعی داشته باشید می‌توانید از ابزارهایی مثل Iconosquare استفاده کنید که به صورت خودکار هشتگ‌های شما را ذخیره می‌کند و گزارشاتی در رابطه با این که کدام هشتگ‌ها بیشترین مخاطبین را داشته‌اند، ارائه می‌کند.
    Krystal Gillespie برای کسب و کارهای کوچک با بودجه محدود پیشنهاد می‌دهد که “استفاده از یک فایل اکسل بهترین راه شروع است. وقتی کسب و کارتان پیشرفت و توسعه بیشتری پیدا کرد توصیه می‌کنم از ابزاری استفاده کنید که امکان تحلیل دقیق داده‌ها را داشته باشد. قطعا استفاده از سیستم دستی در صورتیکه سه بار در روز پست ارسال کنید و برای هر پست از حدود ۲۰ هشتگ استفاده کنید کار خیلی سختی است.”
    ۲. عدد جادویی خودتان را حدس بزنید!

    خیلی از برندهای برتر – دقیقا ۹۱ درصدشان – برای هر پست از هفت هشتگ یا کمتر استفاده می‌کنند بنابراین شاید فکر کنید که عدد هفت برای همه عدد جادویی است. اما Krystal توضیح می‌دهد که همیشه این طور نیست مثلا وبسایت HubSpot با تعداد حدود ۲۰ هشتگ موفقیت بیشتری داشت.
    نکته اینجاست که تا وقتی تست نکنید متوجه نخواهید شد که چه تعداد هشتگ برای شما بهتر کار می‌کند. حدود هفت ماه زمان برد تا تیم HubSpot متوجه شود که استفاده از چند هشتگ برای آنها بهتر کار می‌کند و طی این دوره سعی و خطا از هفت تا سی هشتگ امتحان شد. پس شما هم سعی کنید طی دوره آزمون و خطا به همین میزان انعطاف پذیری داشته باشید.
    ۳. هشتگ‌ها را محدود کنید

    این که چرا هشتگ‌های خاص‌تر و با حجم کمتر عملکرد بهتری دارند، دو دلیل دارد: اول این که رقابت محدودتر می‌شود. مثلا HubSpot از #بازاریابی استفاده نمی کند چون این هشتگ بیش از حد گسترده است. اگر این هشتگ را جستجو کنید (#marketing) تصاویر مختلفی از رستوران‌ها، نوشته‌های الهام بخش، تصاویر قبل و بعد مدل مو و غیره را مشاهده خواهید کرد.
    تصادفی بودن این هشتگ ما را به دومین علت مفید بودن هشتگ‌های خاص می‌رساند: وقتی کاربری جستجوی خاص‌تری را انجام می‌دهد احتمال پیدا کردن مطلب مورد نظرش افزایش پیدا می‌کند و وقتی یک بیزنس خاص به این خواسته پاسخ می‌دهد باعث جلب رضایت و توجه کاربر می‌شود.
    Krystal توضیح می‌دهد که: “نزدیک نگه داشتن هشتگ‌ها به علایق مخاطبین برندتان واقعا کار می‌کند. ما سعی می‌کنیم هشتگ‌هایی را استفاده کنیم که برای یک موضوع خاص ایجاد شده اند و مجددا باز هم آن را محدودتر می‌کنیم – مثلا اگر یک پست بازاریابی بیشتر راجع به سئو باشد، از هشتگ #SEOTips استفاده می‌کنیم.”
    به این صورت فکر کنید که: مثلا #سگ محبوبیت زیادی دارد اما از طرفی مخاطبین آن ویژگی‌های جمعیتی گسترده‌تری دارند. اگر مثلا کاربری یک نژاد خاص از سگ‌ها را جستجو کند و مطلبی مرتبط با آن پیدا کند احتمال جذب شدنش به چنین مطلبی بسیار بیشتر است چون این مطلب دقیقا همان چیزی است که به دنبالش بوده.
    ۴. درباره هشتگ‌های مورد استفاده دیگران تحقیق کنید

    یک راه ساده برای ایده گرفتن درباره هشتگ این است که لیستی از فالوورها یا رقبایتان را تهیه کرده و تحقیق کنید که در تصاویرشان از چه هشتگ‌هایی استفاده می‌کنند. همچنین بررسی هشتگ‌های مورد استفاده افراد بانفوذ در حوزه کاری خودتان هم مفید است – افراد بانفوذ افرادی هستند که دنبال کننده‌های زیادی در شبکه‌های اجتماعی دارند بنابراین به احتمال زیاد روش‌های مورد استفاده شان هم درست و مناسب هستند.
    ۵. هشتگ‌های مرتبط را تست کنید

    وقتی در نوار جستجوی اینستاگرام هشتگی را تایپ می‌کنید خود اینستاگرام هشتگ‌های مرتبط را مشخص می‌کند. همچنین بعد از کلیک روی یک هشتگ، هشتگ‌های مرتبط در صفحه بعد نمایش داده می‌شوند. این راه برای پیدا کردن لیست کامل و طولانی‌تری از هشتگ‌های مرتبط جهت تست و ارزیابی مفید است.
    ۶. هشتگ‌های خودتان را دنبال کنید

    یکی دیگر از راه‌های استفاده از هشتگ‌های اینستاگرام برای مقاصد بازاریابی دنبال کردن هشتگ‌های خودتان است. Krystal توضیح می‌دهد “من در اینستاگرام #hubspot را دنبال کردم تا متوجه شوم چه کسانی درباره ما صحبت می‌کنند و از این هشتگ استفاده می‌کنند. در صورتیکه اکانتتان خصوصی (private) نباشد، مردم می‌توانند شما را از طریق هشتگ پیدا کنند.”
    دنبال کردن هشتگ‌های خودتان راه موثری برای تعامل و ایجاد روابطی بهتر با سایر افرادی است که درباره برند شما صحبت می‌کنند.
    ۷. یک کمپین برای هشتگ ویژه برندتان ایجاد کنید

    این مورد مهم‌ترین ترفند در این لیست است که اگر با موفقیت انجام شود می‌تواند منجر به صرفه جویی زیادی در زمان شود. بعضی از مشاغل با ایجاد هشتگ‌های مخصوص کمپین‌های بازاریابی، موفق به جذب فالوورهای زیادی شده‌اند. چنین هشتگ‌هایی باید جذاب و هوشمندانه باشند و برای رسیدن به موفقیت باید حداقل بیادماندنی باشند.
    این هشتگ‌ها برای تبلیغ یک محصول جدید یا رویداد پیش رو یا صرفا برای الهام بخشی به افراد مناسب هستند.مثلاRed Bull فالوورهایش را تشویق به پست کردن عکس‌های Red Bull با هشتگ #putacanonit کرد (که هوشمندانه بودن را می‌توان کاملا در این کمپین مشاهده کرد). LuLuLemon هم به جای راه‌اندازی کمپین‌های تبلیغاتی سنتی، با تشویق فالوورهایش به انتشار عکس‌های واقعی و پرتکابو از خودشان با هشتگ #sweatlife منجر به ایجاد جلب توجه مثبت زیادی شد.
    چطور از امکان سرچ (جستجوی) اینستاگرام در این اپلیکیشن استفاده کنیم

    حال که اهمیت استفاده از هشتگ‌های اینستاگرام برای کسب و کارتان را متوجه شدید، شاید این سوال برای شما ایجاد شده باشد که چطور می‌توانید هشتگ‌های اینستاگرام را جستجو کنید یا از تابع جستجو برای پیدا کردن ایده‌های مرتبط استفاده کنید. در ادامه فرایند جستجوی هشتگ‌ها را توضیح می‌دهیم:
    چطور هشتگ‌های اینستاگرام را جستجو کنیم

    1. اول یک عبارت را برای جستجو وارد کنید
    2. عبارات مرتبط را اسکرول کنید
    3. هشتگی را انتخاب کنید که با پست شما مرتبط باشد و حجم جستجوی زیادی داشته باشد
    4. هشتگ‌های مرتبطی را که اینستاگرام در صفحه هشتگ (hashtag) نمایش می‌دهد، بررسی کنید
    5. روی یکی از تصاویر محبوب مربوط به آن هشتگ کلیک کنید
    6. برای گرفتن ایده‌های بیشتر هشتگ‌های مرتبط در آن تصویر را بررسی کنید

+ پاسخ به موضوع
صفحه 2 از 2 نخست 12
نمایش نتایج: از 11 به 15 از 15

موضوعات مشابه

  1. پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 2018/02/24, 16:53
  2. پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 2018/02/11, 07:59
  3. چه کشورهایی بهترین مکان برای راه اندازی استارتاپ هستند؟
    توسط SARA در انجمن مقاله های استارتاپی (مقالات)
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 2017/12/29, 17:47
  4. استارتاپ فاروم:چرا بانک مرکزی مستقل؟
    توسط Free در انجمن خبرخوان سایت
    پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 2017/10/31, 15:48
  5. پاسخ: 0
    آخرين نوشته: 2017/10/30, 12:42

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش