سرپرست فرمانداری اردکان در دیدار با مدیر کل تامین اجتماعی استان یزد گفت: سازمان تامین اجتماعی مورد اعتماد ترین سازمان در نزد مردم است.
به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، هادی مقیمی این دیدار را نشانه تعامل خوب این سازمان با شرکای اجتماعی دانست.
وی گفت: سازمان تامین اجتماعی به لحاظ ماهیت خود وهمچنین ضریب پوشش وسیع در سطح کشور، توانسته است بالاترین ضریب اعتماد را در بین مخاطبانش کسب کند.
مقیمی خاطر نشان کرد: بی شک این اعتماد نتیجه درایت مدیران ارشد سازمان در دولت تدبیر وامید است به گونه ای که سازمان به خط مشی اصلی خود که همان انجام تعهدات به موقع وبی کم وکاست به بیمه شدگان و صیانت از حقوق آنان است، باز گشته است .
وی در ادامه به استعدادها وزیر ساختهای اردکان اشاره کرد وافزود: اردکان با داشتن صنایع ومعادن مختلف و قرار گرفتن در مسیر ترانزیتی شمال جنوب کشور شرایط استراتژیک منحصر به فردی را داراست که می طلبد به موازات آن زیر ساختهای خدماتی همچون تامین اجتماعی نیز رشد یابد.
مدیر کل تامین اجتماعی استان یزد نیز در این دیدار، گفت: شعبه اردکان در حال حاضر به ٦٥هزار نفر بیمه شده اصلی و تبعی و ٦٨٠٠ مستمری بگیر اصلی و تبعی خدمات سازمان تامین اجتماعی را ارائه می دهد.
محمد صابری در رابطه با ارتقای خدمات و تسهیل آن به شرکای اجتماعی در شهرستان اردکان افزود: با توجه به مجوزهای اخذ شده، به زودی کارگزاری شعبه اردکان در این شهرستان آغاز به کار می کند که سهم به سزایی در صرفه جویی از وقت وکاهش هزینه ها خواهد داشت.
وی اظهار داشت: خدمات غیر حضوری واینترنتی سازمان تامین اجتماعی در سالهای اخیر رشد بی سابقه ای داشته به گونه ای که اکثر مخاطبان به ویژه کارفرمایان وبیمه پردازان دیگر به طور مستقیم در شعب حضور پیدا نمی کنند.
مدیر کل تامین اجتماعی استان یزد ابراز امیدواری کرد: به زودی کارت هوشمند جایگزین دفترچه های درمانی خواهد شد که با اجرای این طرح نیز علاوه بر تسهیل مراجعات بیمه شدگان و خدمات بهتر به بیماران، صرفه جویی بزرگی در هزینه های سازمان تامین اجتماعی انجام خواهد گرفت.
شایان ذکر است، مدیر کل تامین اجتماعی استان یزد از شعبه تامین اجتماعی شهرستان اردکان، بازدید و با همکاران و بیمه شدگان شعبه از دیدار وگفتگو کرد.


http://www.tamin.ir/News/Item/30692/2/30692.html