مشاور مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی در امور ایثارگران گفت: زنده نگهداشتن نام و یاد خاطره شهید را که کمتر از شهادت نبوده در فضای کاری عملیاتی شود.
به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، عبدالخالق حبیبی در هشتمین یادواره شهداء که توسط اداره کل تامین اجتماعی استان قزوین با حضور نمایندگان مجلس و مدیران استانی برای تقدیر از ایثارگران و خانواده شهدای هشت سال دفاع مقدس برگزار شد، تصریح کرد: تمامی تلاشها بایستی بر این باشد که نیات اعتقادی ایثارگران را در سازمان تامین اجتماعی نهادینه شود.
وی گفت: به وجود ١٣ هزار نفر از خانواده ایثارگران در سازمان تامین اجتماعی از مجموع ٧٢ هزار همکار سازمانی مفتخریم.
نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیراز برپائی یادواره شهدا سطح استان اعلام کرد: اکثر مجموعه مدیریت تامین اجتماعی این استان افتخار ایثارگری را دارند و مفتخریم که چنین سازمانی با پویائی و تحرک و در اوج صحت و سلامت روانی نسبت به ارائه خدمات به جمعیت عظیم تحت پوشش خود با گستردگی جمعیت تحت پوشش ٤٢ میلیون نفری مشغول به فعالیت بوده است.
دکتر داود محمدی افزود: سعی ما در این است تا در برنامه ششم مسیر دریافت بدهی دولت را به آن در نظر گرفته تا سازمان با قوت و پایداری همیشگی خود به ارائه خدمات بپردازد.
وی اظهار داشت: مفتخریم به ادای احترام به ایثارگران و خانواده شهداء چرا که اگر نهال جمهوری اسلامی به درخت تنومندی تبدیل شده اگر در زمینه هسته ای توفیقاتی داشته همگی به برکت خون شهداء و پایمردی آن دلاورمردان است که نتیجه آن کشوری پرتوان در عرصه های بین المللی بوده است. سیده حمیده زرآبادی، نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی نیز از یادگاران هشت سال دفاع مقدس بعنوان بهترین نیروهای انسانی ارزشمند جامعه نام برد و گفت: در برابر این افراد هر چه در توان است بایستی به عمل آورده تا قدر شناس صبوری و گذشت آنان باشیم و امید است هر که در زنده نگهداشتن یاد و خاطره این بزرگواران گام برمی دارد با سرافرازی و سربلندی به قدمهای آنان برکت داده شود و ما نیز در این مسیر همراه آنان بوده و خواهیم بود.
مدیر کل تامین اجتماعی استان قزوین نیز در این مراسم تصریح کرد: شهدا صاحبان اصلی نظام هستند و برپائی چنین مراسمی کوچکترین تقدیر و سپاس از گذشت آنان است.
سیروس نصیری در ادامه افزود: از جمعیت ٤٣٢ نفری ایثارگران استان در خدمت ٨٤ خانواده ایثارگر هستیم که ٤٠ نفر آنان خانواده شهدای گرانقدر هستند .








http://www.tamin.ir/News/Item/34746/2/34746.html