مدیرکل تامین اجتماعی قزوین گفت: به مناسبت هفته دولت، اولین شعبه اقماری تامین اجتماعی شهر اقبالیه آغاز به کار کرد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، علیرضا محسنی در مراسم افتتاح اولین شعبه اقماری تامین اجتماعی در شهر اقبالیه با بیان اینکه در استان قزوین شش شعبه اقماری به ارائه خدمات می‌پردازند؛ اظهار داشت: با افتتاح اولین شعبه اقماری در شهر اقبالیه، مجموع شعبات اقماری استان در حال حاضر به عدد هفت رسید.
وی هدف از ایجاد این شعبه را جلوگیری از رفت و آمد مردم به شهرهای مرکز به خصوص مراکز اصلی شعبه‌های تامین اجتماعی عنوان کرد.
وی گفت: برای ارائه خدمات بهتر به بیمه‌شدگان تصمیم‌ بر این گرفته شده است که شعبات اقماری در شهرهای استان تاسیس و به مردم خدمات ارائه دهد.
محسنی افزود: بر همین اساس هفتمین شعبه اقماری دائمی در شهر اقبالیه تاسیس و چنانچه جمعیت این شهر به استاندارد سازمان برسد؛ قطعا این شعبه از اقمار به اصلی ارتقا داده می‌شود.
مدیرکل تامین اجتماعی قزوین اظهار داشت: از جمعیت ۷۵ هزار نفری شهر اقبالیه بیش از ۵ هزار و ۶۳۰ بیمه شده اصلی هستند و بیش از هزار و ۱۷۳ پرونده مستمری‌بگیر دارند.
وی یادآور شد: همچنین ۱۸ هزار و ۵۸۲ نفر نیز تحت پوشش این سازمان هستند و شهر اقبالیه دارای ۲۸۶ کارگاه دارای کارگر است.
محسنی تصریح کرد: شعبه اقماری تامین اجتماعی اقبالیه با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیون تومان احداث شده است و مکان آن توسط شورا و شهرداری در یک فضای ۸۰ متری در اختیار سازمان گذاشته شده است.
گفتنی است؛ در مراسم افتتاح هفتمین شعبه اقماری تامین اجتماعی در اقبالیه محمدصادق بابایی مدیر درمان تامین اجتماعی استان قزوین و جمعی از مسئولان استانی و محلی نیز حضور داشتند.



http://www.tamin.ir/News/Item/31077/2/31077.html