همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر و با حضور فرماندار شهرستان ابهر، امام جمعه صائین قلعه، مدیر کل تامین اجتماعی زنجان، و جمعی از مسئولین استان زنجان، کارگزاری صائین قلعه افتتاح شد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، علی حیدری فرماندار شهرستان ابهر در این مراسم با اشاره به افتتاح برخی از پروژه های برون سپاری دولت در دهه فجر اظهار داشت: تامین اجتماعی و دولت باید تصدی گری خود را به بخش خصوصی واگذار کنند و خود نظارت کننده باشند.
وی با اشاره به مزایای ایجاد کارگزاری ها، تصریح کرد: از این پس مردم این منطقه مجبور به صرف وقت و هزینه برای رفت و آمد به شهر های دیگر برای انجام امور بیمه ای خود نخواهند بود و از طریق کارگزاری مستقر درشهر خود می توانند امور بیمه ای خود را انجام دهند.
مدیر کل تامین اجتماعی زنجان نیز در این مراسم با تبریک دهه مبارک فجر، اظهار داشت: شهرستان صائین قلعه دارای جمعیت بسیاری است و قریب به ١٣ هزار نفر در این شهرستان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارند که برای استفاده از خدمات این سازمان مجبور به طی مسافت ٣٥کیلومتری تا شهرستان ابهر بودند.
مسعود علیاری افزود: ایجاد کارگزاری در شهرستان صائین قلعه، هزینه بسیاری دربرداشته است اما برای رفاه حال بیمه شدگان این منطقه لازم بود.
وی خاطر نشان کرد: استقرار این کارگزاری زمینه ای فراهم می آورد تا افرادی که فاقد پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند، بخصوص زنان خانه دار، تحت پوشش قرار گیرند.
گفتنی است؛ کارگزاری اقماری شهرستان هیدج نیز با حضور مدیر کل تامین اجتماعی زنجان، معاون فرماندار ابهر، شهردار و جمعی از مسئولین این شهرستان افتتاح شد.

http://www.tamin.ir/News/Item/37081/2/37081.html