مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان در سفر به منطقه شرق استان، ضمن بازدید از شعب تامین اجتماعی سیریک و بندرجاسک با فرمانداران، مسئولان محلی و فعالان حوزه صیادی این شهرستان ها نیز دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، سید فاضل حیدری بلوکی در سفر به شهرستان سیریک با فرماندار، اعضای شورای شهر و هیات مدیره تعاونی صیادان این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.
وی همچنین با تعدادی از مراجعان این شعبه از نزدیک گفتگو و در جریان خواسته های آنان قرار گرفت.
لازم به ذکر است، شعبه تامین اجتماعی در شهرستان سیریک بیش از ١٢ هزار و ٢٠٠ نفر را تحت پوشش دارد که از این تعداد، بالغ بر ١٢هزار و ٥٠٠ نفر بیمه شده اصلی و تبعی و همچنین ٧٠٠ نفر نیز مستمری بگیر و اعضای تحت تکفل آنها هستند.
مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان در سفر به شرق استان با فرماندار جاسک نیز دیدار و از شعبه تامین اجتماعی در این شهرستان نیز بازدید کرد.
سید فاضل حیدری بلوکی در این دیدار ﺳﺎﺯﻣﺎﻥ ﺗﺎﻣﯿﻦ ﺍﺟﺘﻤﺎﻋﯽ را به عنوان یک نهاد عمومی و بین النسلی با ضریب پوشش نیمی از جمعیت کشور توصیف کرد که خدمات آن از پیش از تولد تا پس از مرگ افراد را شامل می شود.
وی گفت: این سازمان ﺩﺭ ﺣﻤﺎﯾﺖ ﺍﺯ کارگران و کارفرمایان که ﻧﯿﺮﻭﻫﺎﯼ ﻣﻮﻟﺪ ﺟﺎﻣﻌﻪ اقدامات زیادی انجام داده و ﺭﺍﻩ ﺭﺍ ﺑﺮﺍﯼ ﺗﻮﺳﻌﻪ اقتصادی و اجتماعی ﮐﺸﻮﺭ ﻓﺮﺍﻫﻢ کرده است.
مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان همچنین به بیان برخی آمار و ارقام عملکردی در شهرستان جاسک پرداخت و اظهار داشت: قریب به ٢٢ هزار و ٥٠٠ نفر از جمعیت مردم این شهرستان زیر چتر خدمات تأمین اجتماعی قرار دارند که از این تعداد، بیش از ٢٠هزار و ٥٠٠ نفر بیمه شده اصلی و تبعی و حدود ٢هزار نفر نیز مستمری بگیر و اعضای تحت تکفل آنها را شامل می شود.
محمد احمدی ﻓﺮﻣﺎﻧﺪﺍﺭ شهرستان جاسک نیز از نحوه خدمات رسانی بزرگترین سازمان بیمه گر اجتماعی به افراد تحت پوشش در این شهرستان قدردانی کرد.


http://www.tamin.ir/News/Item/34113/2/34113.html