مدیرکل تامین‌اجتماعی استان خراسان رضوی گفت: هدف اصلی این سازمان از اجرای طرح بخشودگی جرایم کارفرمایان خوش‌حساب کمک به فعالیت و رونق اقتصادی کارگاه‌ها و شرکت‌هاست.
به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، محمد قوامی افزود: در دوره اول که خردادماه سال جاری این طرح ابلاغ شد، ٨٧٧ درخواست از سوی کارفرمایان ثبت شد که مجموع بدهی‌های آنها ٥٣ میلیارد تومان برآورد شد. وی ادامه داد: با ابلاغ مجدد این طرح از دی‌ماه که با اصلاحاتی همراه بود، تاکنون ٢٧٣ کارگاه درخواست خود را ثبت کرده‌اند و مجموع بدهی‌های آنها ٧١میلیارد و ٧٣٠ میلیون تومان است که بسیاری از آنها کارگاه‌هایی هستند که در مرحله اول حایز شرایط نشده بودند.
قوامی گفت: استقبال کارفرمایان از این طرح خوب بوده، اما با توجه به مطالبات معوقی که سازمان دارد هنوز ظرفیت‌های زیادی در این زمینه مشاهده می‌شود و باید شاهد استقبال بیشتری از کارگاه‌ها و کارفرمایان باشیم.
مدیرکل تامین‌اجتماعی استان خراسان رضوی افزود: از همان لحظه‌ای که این طرح ابلاغ شد، از همه ظرفیت‌های خود برای اطلاع‌رسانی کارفرمایان از جمله برگزاری جلسات متعدد با نهادهای برون‌سازمانی و تشکل‌های کارفرمایی بهره بردیم.

http://www.tamin.ir/News/Item/36975/2/36975.html