در راستای تقویت تعاملات فی مابین مدیران تأمین اجتماعی با مسئولان و مقامات استانی و همچنین به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و با هدف ارائه گزارش عملکرد تأمین اجتماعی، مدیرکل کردستان با نماینده ولی فقیه در منطقه غرب کشور و نماینده مجلس خبرگان رهبری این استان دیدار کرد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، نماینده ولی فقیه استان کردستان در این دیدار گفت: تامین اجتماعی در استان کردستان توفیقات خوبی در زمینه ارائه خدمات به مردم داشته و توانسته است بخشی از مشکلات جامعه را حل کند.
حضرت آیت الله شاهرودی رسیدگی به امورات خلق خدا را وظیفه دانست و افزود: سازمان تامین اجتماعی منشاء خدمات خوبی درحوزه بیمه و نکته اتکال کارگران و بیمه شدگان است و باید تلاش کند چتر حمایت های خود را هر چه بیشتر توسعه و گسترش دهد.
وی با اشاره به آیات قرآن کریم ، موجبات برکات و توفیقات الهی را خدمت به خلق خدا و جهادی کار کردن عنوان کرد و گفت: اگر حرکتی به سمت خدا و در راه خدا انجام شود، مسیرها با توفیق الهی باز می شود و خدمت به مردم از بزرگترین نعمت های است که نصیب مسئولان شده است.
نماینده ولی فقیه کردستان با اشاره به اهمیت و نقش تامین اجتماعی در زندگی بخش قابل توجهی از افراد جامعه بویژه در اقشار ضعیف و کارگری اذعان داشت : آتیه زندگی هر فرد دغدغه بزرگی برای اوست و اسلام برای این امر برنامه دارد که در روایات قابل استناد و توجه است.
حضرت آیت الله شاهرودی، سلامت جسم و روان را از عوامل پیشرفت و تعالی هر جامعه دانست و افزود: این امر همراه با امنیت در رأس تمامی نعمتها ذکر شده است که هر دو نیز از وظایف و خدمات این سازمان خدمتگزار است.
وی برای مدیران وکارکنان تامین اجتماعی آرزوی موفقیت و تداوم خدمت کرد.
مدیر کل تامین اجتماعی کردستان نیزدر این دیدار ضمن بیان گستردگی فعالیتها و تنوع بیمه‌های سازمان درخصوص عملکرد سالجاری سازمان در استان درخصوص تعهدات، وضعیت بیمه بیکاری و اهمیت شناخت منابع درآمدی و هزینه های سازمان توسط مسئولین برون سازمانی به ویژه روحانیون محترم استان به نقش و اهمیت تعاملات و تأثیر آن در منابع درآمدی سازمان اشاره کرد.
سید صلاح قریشی با بیان اینکه تامین اجتماعی نیاز امروز برای تامین خوشبختی و فردایی بهتر است، گفت: مشتری مداری و رضایت بیمه شدگان در سازمان تامین اجتماعی اصل است و تمام جهت گیری ها بر اساس این اصل صورت می گیرد چرا که صاحبان واقعی این سازمان هستند.
وی ضمن اشاره به افزایش ٣،٨ درصدی تعداد بیمه شدگان تحت پوشش تامین اجتماعی کردستان نسبت به سال گذشته افزود: ماهانه ٢٧ میلیارد تومان به ٢٦ هزار مستمری بگیر در این استان پرداخت می‌شود.



http://www.tamin.ir/News/Item/36980/2/36980.html