ترافیک، چالشی است که شهروندان تهرانی سال های سال است با آن رو برو هستند . وقتی که میزان تردد ماشین های تک سرنشین بر ظرفیت خیابان ها و اتوبان ها غالب می شود واضح است که رانندگان و مسافران زمان طولانی را برای رسیدن به مقصد صرف کنند.
حتی اپلیکیشن های درخواست آنلاینِ ماشین نیز نتوانستند این مشکل بزرگ را برطرف کنند و تهرانِ امروز تبدیل به پارگینگی سیار شده است .
الوپیک، استارتاپی است که این معضل را حل نموده است .

  • زمانی که استارتاپ ایرانی باشد، تسلط کافی به چالش های تهران امری آسان تر خواهد بود، متخصصان الوپیک با نگاهی ویژه تر نسبت به ترافیک تهران و با رونمایی از خدمات منحصر بفرد خود (تاکسی موتوری) ، امیدی تازه برای فرار از ترافیک در بین ساکنین پایتخت به حساب می آید.

سرویس دیگر این استارت آپ الو وانت است که می بایست برای دسترسی به آن اپلیکیشن خود را آپدیت نمایید
الووانت، دقیقا همان ابزاری است که منتظرش هستید، با استفاده از گوشی همراه خود و با نصب اپلیکیشن الوپیک با سه کلیک ساده نزدیک ترین وانت بار را در کنار خود داشته باشید.حتما از خود میپرسید وانت بارِ الوپیک چه مزیت هایی نسبت به وانت بار های سنتی دارد ؟
سوال بسیار خوبی است، الوپیک برای این سوال جواب های بسیار عالی دارد.
۱-تخفیف های شگفت انگیز برای مشترکین با تعداد درخواست بالا
۲- پشتیبانی ۲۴ ساعته و حمایت از مشتری تا تحویل مرسوله
۳- رانندگان آموزش دیده و آشنا به کلیه مناطق تهران
۴- پیگیری مرسوله به صورت آنلاین تا تحویل مرسوله
۵- تعرفه رقابتی با تمامی باربری های سنتی
۶- برآورد دقیق هزینه
به خاطر داشته باشید، در دنیای امروز زمان و میزان هزینه اهمیت بالایی دارد و با وجود استارتاپِ موفقی مثل الوپیک دیگر نیازی به اتلاف وقت و استفاده از روش های سنتی برای ارسال مرسوله نیست.
تاکسی موتور و الو وانت سرویسهای جدید الوپیک - ایران استارتاپ اولین سایت اخبار استارتاپهای ایرانی و خارجی