نشست بررسی بودجه سال ١٣٩٧ استان های جنوب غرب کشور به میزبانی اداره کل و مدیریت درمان تامین اجتماعی استان بوشهر به مدت دو روز برگزار شد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، مدیران کل بیمه و درمان کارشناسان بودجه و تشکیلات استان های فارس، کهگیلویه و بویر احمد، چهارمحال و بختیاری و خوزستان، طی روزهای ٢١ و ٢٢ آذرماه جاری با حضور در استان بوشهر طی جلسات جداگانه در حضور مدیرکل و کارشناسان دفتر بودجه و تشکیلات سازمان تامین اجتماعی از بودجه پیشنهادی خود برای سال ٩٧ دفاع کردند.
طی نشست های صورت گرفته در خصوص تمامی بودجه های پیشنهادی برای موارد مختلف بیمه ای، درمانی و ساخت و ساز استان های فوق الذکر، بحث و بررسی های لازم از سوی مدیران کل و کارشناسان بودجه استان ها و دفتر بودجه و تشکیلات استان انجام شد.
محمود مجیدی نسب، مدیرکل دفتر بودجه و تشکیلات سازمان تامین اجتماعی در این جلسات عملکرد اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر در هزینه کرد بودجه های سازمان را خوب توصیف کرد.
گفتنی است، مدیرکل بودجه و تشکیلات سازمان تامین اجتماعی به اتفاق مدیران بیمه و درمان تامین اجتماعی استان با حضور در شعبه یک بوشهر و بیمارستان سلمان فارسی تامین اجتماعی بوشهر، از نزدیک، ارایه خدمات بیمه ای و درمانی به مخاطبان سازمان را مورد بررسی و بازدید قرار داد.
محمود مجیدی نسب در بازدید از شعبه شهید هندیزاده با اظهار رضایتمندی از هزینه کرد خوب بودجه در اداره کل استان، بیان داشت: بودجه های واگذار شده به استان بوشهر بسیار خوب و بجا هزینه شده است که عملکرد مدیرکل تامین اجتماعی استان در این زمینه جای تقدیر دارد.
وی با اشاره به اینکه در زمینه های مختلف اداری و مالی، خدماتی و رفاهی و فضای فیزیکی و امکانات شعب، اقدامات شایسته ای در اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر انجام شده، این مهم را نتیجه همراهی خوب مدیرکل و کارکنان این استان خواند.
مجیدی نسب ادامه داد: موقعیت و جایگاه استان بوشهر بسیار مهم و حساس است و همراهی و همدلی کارکنان این استان در اقدامات بجا و مدیریت موثر انجام شده در اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر تاثیرگذار بوده و با ادامه این روند، موفقیت های این اداره کل استمرار خواهد یافت.

http://www.tamin.ir/News/Item/52331/2/52331.html