مدیرکل تامین اجتماعی استان اصفهان به مناسبت دهه مبارک فجر با حضور در شهرستان گلپایگان ضمن بازدید از مراکز تولیدی و شهرک صنعتی سعیدآباد با نماینده مردم شهرستان خوانسار و گلپایگان در مجلس شورای اسلامی و تعدادی از کارفرمایان در خصوص مسائل و مشکلات بیمه ای دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، دراین دیدار علی بختیار نماینده مردم شهرستان خوانسار و گلپایگان در مجلس شورای اسلامی، ضمن تشریح اقدامات انجام شده در حوزه تولید و اشتغال و تصویب قوانین و مقرراتی که بتواند روند تولید و اشتغال را پایدار نماید، بر رعایت قوانین ومقررات به منظور کمک به تولید و اشتغال تأکید کرد.
محمد گورابی مدیرکل تامین اجتماعی استان اصفهان نیز ضمن بیان اهمیت منافع کارفرمایان برای سازمان تامین اجتماعی، گفت: در صورتی که کارفرمایان در تولید و اشتغال موفق باشند سازمان می تواند با دریافت حق بیمه در موعد مقرر نسبت به انجام تعهدات بلندمدت و کوتاه مدت خود موفق عمل نماید.
مدیرکل تامین اجتماعی استان اصفهان افزود: در حال حاضر بدلیل مشکلات اقتصادی حاکم بر جامعه و عدم تعادل بین منابع و مصارف، لازم است کارفرمایان علاوه بر نقش کلیدی خود در تولید و اشتغال نسبت به انجام تعهدات خود به سازمان تامین اجتماعی نهایت سعی و تلاش را مبذول داشته و سازمان را در اولویت کاری خود قرار دهند تا با طیف وسیع مخاطب در استان اصفهان که قریب ٦٤ درصد جمعیت را تحت پوشش قرار دارند در انجام تعهدات خود به بیمه شدگان و کارفرمایان موفق باشد.
گورابی برگزاری اینگونه نشستها را برای برطرف شدن مشکلات و مسائل فی مابین مهم دانست و گفت: می توانیم با استفاده از خرد جمعی و مشارکت همه ذینفعان این سازمان در کنار یکدیگر ضمن حفظ منافع دو طرف و رعایت دقیق قوانین و مقررات به نتایج مطلوب برسیم.
کارفرمایان دراین نشست ضمن تقدیر و تشکر از خدمات و تعهدات سازمان تأمین اجتماعی در خصوص بازرسی از دفاتر قانونی، آرای هیات های بدوی و تجدید نظر، تعیین ضریب پیمانکاری و نحوه محاسبات بیمه ای در شعب تأمین اجتماعی مطالبی به اختصار بیان کردند و با توجه به شرلیط اقتصادی حاکم بر جامعه، ضمن رعایت قوانین ومقررات بر انعطاف لازم با کارفرمایان تأکید داشتند.



http://www.tamin.ir/News/Item/55756/2/55756.html