انجمن گفتگو استارتاپ های ایران به نقل از تی نیوز :

امروزه هر مهندس در پی کسب مدرک MBA جهت برپایی یک استارت آپ است. اگر شما هم چنین برنامه ای دارید لازم است نقش دیجیتال مارکتینگ را بر رشد کسب و کار بدانید. بودجه بندی محدود و نیروی کار ناکافی از مخاطرات اصلی هستند که هر استارت آپی با آن مواجه می شود، اما این به معنی کنار گذاشتن دیجیتال مارکتینگ نیست. به گزارش هورموند، استارت آپ های زیادی فرض می کنند که چارچوب کسب و کار، درآمد است و دقیقا همین زمان فرصت مناسبی برای توجه و به کارگیری دیجیتال مارکتینگ است و این یک واقعیت است که این مسئله هسته هر مدل کسب و کاری در هر مرحله ای است. استارت آپ ها نیاز به ترمیم دید و هدف شان دارند زمانی که استارت آپی در دستیابی به مخاطبان خود به دلیل مارکتینگ ضعیفش ناموفق بماند، نمی تواند در لبه رقابتی بازار دیجیتال باشد و مسیرش را درست کند و در آن قدم بگذارد، به همین دلیل شما باید مسیر و نقاط عطف تان را تعیین کنید. چگونه و چرا؟ این به این دلیل است که رسانه های دیجیتال به اوج خود رسیده و درحال پیشرفت هستند. مصرف کنندگان از طریق پلتفرم های چندگانه، ابزارها، زبان ها و آدرس های مختلف به محصولات و خدمات ...
______________________________
ادامه در منبع : https://tnews.ir/news/f62d97349565.h...-%d8%a2%d9%be/