خطا! ورودی را کنترل کنید
خطا! ورودی را کنترل کنید
ورود خودکار ؟
اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمیشود، اینجا را کلیک کنید.
اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمیشود، اینجا را کلیک کنید.
انجمن گفتگو استارتاپ و کار آفرینی
شما در حال مشاهده انجمن گفتگو استارتاپ های ایران هستید، این انجمن با هدف ایجاد بستر گفتگو پیرامون موضوعات حوزه کارآفرینی و کسب و کار های نوپا ایجاد شده است. با عضویت در این انجمن می توانید با اعضای اکوسیستم کارآفرینی کشور در ارتباط باشید.
این انجمن همچنین مرجع کاملی از شتاب دهنده ها، مراکز رشد و پارک های علم و فناوری، استارتاپ ها، اسامی منتور ها، سرمایه گذاران و فعالان کارآفرینی کشور را گرداوری نموده است.
ما به شما این اطمینان را می دهیم که با جستجو در این انجمن بتوانید هر موضوعی را در رابطه با استارتاپ ها پیدا کنید. کارشناسان ما نیز بطور 24 ساعته پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.
این سؤال میتواند سؤال بسیاری از افرادی باشد که میخواهند محصول یا خدمات خود را از طریق تبلیغات اینترنتی به مشتریان ارائه کنند. پاسخ سؤال اما تا حد زیادی روشن است. زمانی که شما میخواهید محصول یا خدمتی از سایت خود را با استفاده از کمپین تبلیغاتی اینترنتی ارائه کنید باید از صفحه فرود یا Landing Page استفاده کنید. شما به احتمال زیاد محصولات متفاوتی در سایت خود ارائه میکنید که هر کدام از این محصولات بخش خاصی از مشتریان را هدف قرار داده است. طبیعی است که صفحه اصلی سایت شما همه این موارد را با هم نمیتواند ارائه کند و وصل کردن همه تبلیغات بنری سایت به صفحه اصلی سایت میتواند گیج کننده باشد. سبک متفاوت تبلیغات اینترنتی و پیغامهایی که برای مشتریان متفاوتتان ارسال میکنید در یک صفحه قابل بیان نیست؛ بنابراین باید برای هر نوع بنری که طراحی میکنید و هر نوع پیامی که ارسال میکنید، یک صفحه فرود مجزا داشته باشید. این تفاوت نوع میتواند به دلیل تفاوت کانالهای نمایش بنرها (PPC، ایمیل، موتورهای جستحو، شبکههای اجتماعی و تبلیغات نمایشی) باشد. پیشنهادهای فروش مشتری محور اگر با ردهبندیهای مشتریان متفاوتی روبرو هستید و اجناسی که دارید ردههای قیمتی متفاوتی دارند باید بخشهای متفاوتی از مشتریان را هدف قرار دهید. به همین دلیل میتوانید هدفهای متفاوتی برای آنها در نظر بگیرید. به طور مثال مشتریانی که هنوز عضو سایت نشدهاند، مشتریانی که یک رده خاص از محصولات را برای فروش ارائه میکنند و مواردی مانند آن. سادهترین کار برای تفکیک این مشتریان، جداسازی صفحههای فرود آنهاست. یک صفحه پاسخگوی نیاز همه افراد نیست. فروش محصولات در صورتی که تمرکز کمپین شما روی فروش محصول است باید کمپین خود را روی یکی از این موارد متمرکز کنید: صفحه فرود برای توضیح محصول با CTA خرید، صفحه جزییات خود محصول. به این ترتیب میتوانید مشتری با به صحفه خود محصول هدایت کنید و طبیعتاً CTA اصلی این صفحه هم «خرید محصول» یا «افزودن به سبد خرید» است. اگر از صفحه مجزایی به عنوان صفحه فرود فرو محصول استفاده میکنید باید در واقع از مسیر تبلیغ > صفحه فرود > سبد خرید استفاده و برای این موضوع برنامهریزی کنید. صفحه فرود بر اساس پیغام مساله خیلی مهم در پیامی که استفاده میکنید در این است که بازدید کننده این پیغام را کجا مشاهده میکند؟ اگر پیغامی که شما ارسال میکنید در توییتر و تنها به اندازه ۱۴۰ کاراکتر باشد، طبیعتاً با پیامی که در ایمیل و به صورت چند پاراگراف ارسال میشود متفاوت خواهد بود؛ بنابراین محتوای صفحه فرودی هم که در آن مطلب توضیح داده خواهد شد میتواند متفاوت باشد. به طور مثال یک هدف ولی با پیامهای متفاوتی که توسط توییتر و ایمیل ارسال شدهاند، میتواند صفحه فرود متفاوتی داشته باشد. پیامهایی که ارسال میشود و کانالهایی توزیع آنها میتواند صفحههای فرود متفاوتی داشته باشد که نرخ تبدیل را برای سایت شما بالاتر ببرد. شما هم با این دید به موضوع نگاه کردهاید؟ https://www.clickyab.com/blog/%da%86...-%da%a9%d9%86/
مشاهده قوانین انجمن