PDA

شما در حال مشاهده نسخه آرشیو شده هستید ، برای مشاهده نسخه اصلی این موضوع روی لینک زیرکلیک فرمایید :

: سایر آموزش های استارتاپی



صفحه ها : 1 [2]

  1. استراتژی رهبری هزینه و ویژگی‌های آن
  2. دوره بازگشت سرمایه چیست؛ نحوه محاسبه و روش استفاده از آن
  3. آشنایی با نظام حقوق و دستمزد و جزئیات کامل آن
  4. مدیریت قارچی چیست و چگونه می‌توان آن را کنترل کرد؟
  5. عرضه اولیه سهام (ipo) و مزایا و معایب آن
  6. عدالت سازمانی چیست و چه نقشی در عملکرد کارکنان دارد؟
  7. طرح مالی چیست و چه کاربردی برای سازمان دارد؟
  8. آشنایی با مدیریت نوآوری و مراحل آن
  9. رهبری اخلاقی چیست و چگونه می‌توان آن را پیاده کرد؟
  10. نرخ بازده داخلی(irr) چیست و چه کاربردی دارد؟
  11. داشبورد مدیریتی چیست و چه مزایایی دارد؟
  12. ۵ نکته‌ای که به استخدام بهترین کارمندان کمک می‌کند
  13. آشنایی با سرمایه گذاری جسورانه، مزایا و معایب آن
  14. قانون پارکینسون چیست و چگونه می‌توان با آن مقابله کرد؟
  15. معرفی آینده پژوهی و روش‌های پیاده‌سازی آن
  16. آشنایی با سازمان یادگیرنده و نحوه دست‌یابی به آن
  17. قلدری سازمانی، دلایل و آثار سوء آن
  18. طرح تجاری یک صفحه ای چیست و چگونه تهیه می‌شود؟
  19. اهمیت خوشحالی در محل کار و عوامل موثر بر ایجاد آن
  20. نگاهی به رهبری زنان و مقایسه آن با رهبری مردان
  21. بازار آزاد چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟
  22. چه چیزی برای کارمندان شما بیشتر از حقوق دریافتی اهمیت دارد؟
  23. ۱۰ روش برای برقراری انضباط کاری بین کارمندان
  24. انواع سرمایه گذاری جمعی و مزایای آن
  25. تعریف صف و ستاد در ساختار مشاغل و تفاوت میان آنها
  26. انواع حباب قیمت، عوامل بروز و پیامدهای آن
  27. ۱۲ توصیه برای ارتقای فرهنگ سازمانی از زبان کارشناسان
  28. outlet چیست و چگونه می‌توان بهترین خرید را در آن داشت؟
  29. ساختار کسب و کار پلتفرمی و کاربردهای آن
  30. جذب سرمایه گذار با ۱۱ راهکار مطمئن
  31. چرا موقع استخدام شخصیت کارمندان مهم‌تر از تخصص‌ آنهاست؟
  32. اتوماسیون اداری چیست و چه کاربردی دارد؟
  33. اصول مدیریت ژاپنی و تفاوت آن با شیوه‌های غربی
  34. نگاهی به مفهوم آربیتراژ و شیوه‌های انجام آن
  35. ۲۵ ویژگی مشترک بدترین مدیران دنیا
  36. نگاهی به انواع بازار مالی و ویژگی‌های هریک از آنها
  37. تعالی سازمانی چیست و چه جایگاهی در مدیریت منابع انسانی دارد؟
  38. نگاهی به ارزیابی برند، اهمیت و نحوه انجام آن
  39. آشنایی با ابزارهای تامین مالی و کارکردهای آن
  40. نگاهی به ویژگی‌های سبک رهبری مشارکتی، معایب و مزایای آن
  41. مدیریت کسب و کارهای کوچک با ۶ نکته‌ای که برای پیشرفت باید بدانید
  42. نگاهی به توسعه سازمانی و عوامل موثر بر آن
  43. بهترین نوع مدیریت چگونه محقق می‌شود؟
  44. صندوق سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس یا صندوق etf چیست؟
  45. چگونه کارمندانی با وجدان کاری بیدار داشته باشیم؟
  46. سرمایه گذاری چیست و چه مدل‌هایی دارد؟
  47. بهترین راه ارزش گذاری استارتاپ چیست؟
  48. ۱۸ مهارت فروش که برای تجارت موفق به آن احتیاج دارید
  49. جلب اعتماد به برند با ۱۶ توصیه‌ای که وفاداری مشتریان شما را افزایش می‌دهد
  50. مدیریت تعارض چیست؟
  51. افزایش سهم بازار با چند استراتژی هوشمندانه
  52. تعریف کار گروهی؛ ساختار گروه و مراحل تکامل گروه از نظر تاکمن
  53. شاد بودن در محیط کار با ۳۳ نکته‌ انگیزه‌بخش
  54. انواع مدل های شایستگی و اهمیت به‌کارگیری آنها در سازمان‌ها
  55. آشنایی با انواع فروش مستقیم و مراحل آن
  56. حسابداری ذهنی چیست و چه تاثیری بر تصمیمات اقتصادی شما می‌گذارد
  57. تعریف سازمان ماتریسی، مزایا و معایب آن
  58. بیمه چیست و چرا باید از آن استفاده کنیم؟
  59. انواع مدل های crm؛ بررسی ویژگی‌ها و مزایای هر یک از آنها
  60. استراتژی محتوا و راهکارهایی برای طراحی هوشمندانه آن
  61. چرا مصاحبه‌های شغلی در بیشتر مواقع ناکارآمد است؟
  62. سبک های مدیریت لیکرت و تاثیر آن بر عملکرد سازمان‌ها
  63. تجزیه و تحلیل داده‌های crm چگونه انجام می‌شود و چه فایده‌هایی دارد؟
  64. معرفی چرخه عمر پروژه و فازهای پنج‌گانه آن
  65. لیزینگ چیست و در مبادلات اقتصادی چه جایگاهی دارد؟
  66. مفهوم نوآوری باز، انواع، مزایا، عوامل شکست و موفقیت آن
  67. محیط کاری سمی چه نشانه‌هایی دارد؟
  68. چگونه به ترویج اخلاق در سازمان کمک کنیم؟
  69. استراتژی اقیانوس آبی چیست و چه کاربردی در مدیریت شما دارد؟
  70. مهمترین وظایف مدیرعامل چیست؟
  71. توانمندسازی منابع انسانی با ۱۰ اصلی که باید در هر سازمانی اجرا شود
  72. سرمایه‌گذاری در بازار سهام چه دستاوردهایی برای یک رهبر دارد؟
  73. برند چیست؛ بررسی عناصر تشکیل‌دهنده‌ برند و ویژگی‌های آن
  74. معرفی سبک های مدیریت تعارض در سازمان
  75. هزینه سرمایه چیست و چه اجزایی دارد؟
  76. آشنایی با عوامل فرسودگی شغلی کارمندان و مسئولیت سازمان در قبال آن
  77. آشنایی با شیوه اندازه گیری رضایت مشتری از طریق نظرسنجی
  78. تئوری صف چیست و چطور می‌توان صف انتظار را مدیریت کرد؟
  79. راهنمای کامل سرمایه گذاری در بازار بورس
  80. توانمندسازی کارکنان و مزایا و معایب آن برای سازمان
  81. چگونه در محیط کار با دیگران ارتباط برقرار کنیم؟
  82. عوامل مهم در مدل الماس پورتر برای ورود به عرصه تجارت جهانی
  83. هزینه فرصت چیست و چه تفاوتی با سرمایه بازگشت ناپذیر و ریسک دارد؟
  84. خلاقیت و نوآوری چطور شرکت شما را در دسته موفق‌ترین‌ها قرار می‌دهد؟
  85. مدیریت منابع انسانی سبز چه تفاوتی با مدیریت منابع انسانی سنتی دارد؟
  86. kpi چیست و چه نقشی در عملکرد کسب‌وکار دارد؟
  87. مهارت های رهبری کدامند و چطور یک رهبر کاردان و موفق باشیم؟
  88. ۱۰ نمونه از خلاقانه‌ترین شکایات مشتریان از شرکت‌های معروف دنیا
  89. نام برند؛ بهترین روش‌‌ها برای اینکه نام‌تان در ذهن‌‌ها بماند
  90. نکول چیست و چه ریسک‌هایی دارد؟
  91. مدیران موفقی همچون ایلان ماسک و ریچارد برانسون در مصاحبه‌های کاری چه می‌پرسند
  92. انباشت سرمایه چیست و چه نقشی در کشورهای درحال‌توسعه دارد؟
  93. Fmcg چیست؛ صنعت کالاهای تند مصرف و بررسی تأثیر آن بر روند بازار
  94. کتاب انگیزه: راهکاری نو برای خلق دنیایی نو؛ چگونه به دیگران انگیزه بدهیم؟
  95. ریسک سیستماتیک در سرمایه‌گذاری و تفاوت آن با ریسک غیرسیستماتیک
  96. ۱۰ شخصیت دردسرساز در محیط کار و راهکارهایی برای ارتباط با آنها
  97. تعریف سکوت سازمانی، تاثیر و راه از بین بردن آن
  98. آشنایی با ماتریس ge و کاربرد آن در تحلیل محصولات
  99. هویت سازمانی چیست و چطور ایجاد می‌شود؟
  100. معرفی انواع گزارش مدیریتی و تاثیر آنها در ارزیابی عملکرد کارکنان سازمان
  101. هشتگ چیست و چطور یک هشتگ هوشمندانه و موثر بسازیم؟
  102. برنامه‌ریزی منابع سازمانیerp چیست و چه تاثیری در ارتقای عملکرد سازمان‌‌ها دارد؟
  103. ۲۲ ویژگی که از شما یک رهبر برجسته می‌سازد
  104. ۵ راهی که مدیران می‌توانند شیوه بازخورد دادنشان را بهبود دهند
  105. مدیران باهوش چگونه در محیط کار سؤالات خود را مطرح می‌کنند؟
  106. ۵ نیروی رقابتی پورتر و کاربرد آنها در تجزيه‌وتحليل صنعت
  107. کتاب رهبری تحول؛ کتابی شگفت‌انگیز برای مدیریت تغییر در سازمان
  108. چگونه از ماتریس bcg یا ماتریس بوستون در تحلیل کسب‌و‌کار استفاده کنیم؟
  109. مدل کانو و نحوه استفاده از آن برای سنجش و افزایش رضایت مشتری
  110. بیگ دیتا (big data) و نقش آن در تحلیل داده‌‌‌‌های کسب‌کارها
  111. کتاب پنچ دشمن کار تیمی؛ برای مدیرانی که در پی کار تیمی اثربخش هستند
  112. سلامت کارکنان؛ کارفرمایان به چه نکاتی در محل کار باید توجه کنند؟
  113. کتاب مهندسی دوباره شرکتها: منشور انقلاب سازمانی
  114. آشنایی با مراحل مدیریت پروژه و فعالیت‌های کلیدی در هر مرحله
  115. ۱۶ مسئله‌ای که کارمندان را در محیط‌های کاری آزرده می‌کند
  116. تبلیغات همسان و انواع آن
  117. عبارات انگیزه‌بخشی که مدیران دوست داشتنی به کارمندان خود می‌گویند
  118. چگونه در محل کار رفتار کنیم ؟
  119. استقلال مالی
  120. انواع درآمد در دنیای مالی
  121. هوش مالی چیست
  122. گام اول در شناخت توانمندی‌ها
  123. راه های افزایش درآمد: کسب و کار خانگی
  124. موانع موفقیت در کسب و کار
  125. دلایل راه اندازی کسب و کار اینترنتی در ۲۰ تا ۳۰ سالگی
  126. آداب مذاکره با سرمایه‌گذار
  127. چگونه برای راه‌اندازی یک کسب‌وکار در ایران تامین مالی انجام دهیم؟
  128. قرارداد آتی چیست؟
  129. نسبت p/e
  130. انواع ریسک سرمایه گذاری
  131. مزایا و معایب کار در شرکت های بزرگ
  132. همه چیز به پول مربوط نمی‌شود: درباره پیشنهاد شغلی استارت‌آپ مذاکره کنید
  133. استارتاپ هایی که در سال ۲۰۱۷ با وجود بیشترین سرمایه شکست خوردند
  134. اولین سرمایه‎گذاری جمعی که موجب سرمایه‎گذاری‎های ۸۵۰ میلیون دلاری شد
  135. آیا توسعه استارتاپ ها راهبرد توسعه اشتغال و رفع معضل بیکاری در ایران است ؟
  136. سرمایه گذاری AeroMobil روی ماشین های پرنده در آسیا
  137. فهرست ثروتمندترین ایرانی های سیلیکون ولی
  138. جایگاه صنعت فین‌تک در ایران
  139. تجربه استارت آپی با محصول جدید گوگل
  140. حباب استارت آپهای ایرانی
  141. ۵ بخش جا مانده استارت آپ در عرصه استارت آپ ایران
  142. ۵ شرکتی که هنر را وارد استارت آپ کردند
  143. فراخوان شناسایی استارت‌آپ‌های پستی