ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2018/02/12, 22:07
    SARA

    معرفی استارتاپ رسانه ایسمینار _ مرکز تخصصی برگزاری وبینار و رویدادهای آنلاین


    رسانه ایـ سمینار، در نیمه دوم سال 1392 با برگزاری وبینارها و رویدادهای آنلاین در رشته ‌فعالیتهای تخصصی و عمومی شروع به فعالیت رسمی خود نمود و هم اکنون که حدود دو سال از فعالیت این رسانه میگذرد توانسته است با جذب هزاران کاربر واقعی، برگزاری بیش از 120 رویداد آنلاین (کارگاه، سمینار و..) و همکاری با ده ها سازمان و موسسه به یکی از رسانه های اصلی و شناخته شده آموزش و تولید محتوا در برگزاری رویدادها و برنامه ها بصورت (کاملا) آنلاین و تعاملی در سطح کشور مبدل شود.
    ایـ سمینار همچنین پا را فراتر گذاشته و علاوه بر برگزاری رویدادهای آموزشی، اقدام به برنامه سازی آنلاین نیز نموده است که از جمله این برنامه ها میتوان به برنامه ژن ایرانی (مصاحبه با ایرانیان موفق)، مسابقه آنلاین میکروفون (مسابقه صدا و گویندگی) و... اشاره نمود.
    همچنین ایـ سمینار با تجربه بالای همکاری با موسسات و سازمان‌های مختلف، خدمات و راهکارهای متنوع و کاربردی را در قالب «راهکارها و خدمات آنلاین سازمانی» ارائه می دهد.
    در اختیار داشتن ابزار و امکانات قدرتمند رسانه ای، موجب شده است تا ایـ سمینار خدمات خود را محدود نکرده و امکان تعریف و اجرای خدمات متناسب با نیازهای سازمان را فراهم سازد.
    محوریت غالب خدمات و راهکارهای ایـ سمینار با رویکرد افزایش بهره وری، کاهش هزینه، سهولت در اجرا و پایبندی به مسئولیت اجتماعی سازمان و در راستای فرهنگسازی و حمایت از فارسی‌زبانان طراحی و اجرا می‌شوند.

مجوز های ارسال و ویرایش