ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پاسخ به موضوع

ارسال پاسخ به این موضوع :: عرضه اولیه ico - ارز دیجیتال تلگرام چگونه است ؟

پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2018/02/11, 22:02
    Admin

    عرضه اولیه ico - ارز دیجیتال تلگرام چگونه است ؟

    فوریه 2018 : تلگرام قرار است در یک عرضه اولیه خصوصی (Pre-ICO) بالاترین جذب سرمایه در تاریخ عرضه‌های اولیه را برای پلتفرم بلاک چین و ارز رمزپایه جدیدش رقم بزند. آنطور که در گزارش وبسایت TechCrunch آمده است، به نقل از چند منبع آگاه، قرار است تلگرام از این عرضه خصوصی ۵۰۰ میلیون دلار سرمایه بدست آورد. توکن‌های ایجاد شده برای ارز دیجیتال تلگرام در بستر شبکه باز تلگرام (TON) و برای انواع خدمات پرداخت استفاده خواهد شد.

    عرضه اولیه خصوصی یک نوع عرضه اولیه سکه است که قبل از عرضه اولیه عمومی برگزار می‌شود و فقط افرادی خاص و معمولا ثروتمند با حجم زیادی سرمایه در آن اقدام به خرید توکن می‌کنند. در عرضه اولیه خصوصی ارز دیجیتال تلگرام هم چند نفر سرمایه‌ای به ارزش ۵۰۰ میلیون دلار را برای ایجاد آن سرمایه‌گذاری خواهند کرد. پیش بینی می‌شود در عرضه عمومی میزان سرمایه‌گذاری به ۳ تا ۵ میلیارد دلار برسد.
    ارز دیجیتال تلگرام بزرگترین جذب سرمایه را خواهد داشت


    به احتمال زیاد، عرضه اولیه بلاک چین و ارز دیجیتال تلگرام بزرگ‌ترین در نوع خود خواهد بود و با فاصله زیادی رکورد ۷۰۰ میلیون دلاری Block.one را خواهد شکست. آنطور که در این گزارش آمده است، سرمایه‌گذاران خصوصی خارج از حلقه نزدیکان پاول دورف، باید حداقل ۲۰ میلیون دلار سرمایه‌گذاری کنند و سرمایه‌گذاری باید با ارز واقعی مثل دلار امریکا باشد نه ارزهای رمزپایه مثل بیت کوین و اتریوم.
    چند موسسه و شرکت سطح بالای روسی هم علاقه خودشان را برای مشارکت در این عرضه اولیه نشان داده‌اند اما پاول دورف در قبول کردن سرمایه آنها احتیاط می‌کند، شاید دلیل این کار عدم وجود قوانین روشن درباره فروش و عرضه عمومی توکن در روسیه باشد.
    تلگرام همیشه با جنجال و شایعات همراه بوده و در ماه‌های اخیر هم تلگرام شایعه سوء استفاده از داده کاربران و دادن اطلاعات به نهادهای دولتی را رد کرد. پیام رسان محبوب تلگرام در هفته‌های اخیر نیز در کشور ایران فیلتر و از دسترس خارج شد. کیف پول دیجیتال تلگرام در انتهای سال جاری میلادی عرضه خواهد شد.

    https://payment24.ir/blog/telegram-5...-largest-ever/

مجوز های ارسال و ویرایش