ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پاسخ به موضوع

ارسال پاسخ به این موضوع :: معرفی استارتاپ فاواجم - امنیت و شکبه

پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2017/10/22, 09:46
    Admin

    معرفی استارتاپ فاواجم - امنیت و شکبه




    معرفی شرکت
    شرکت "داده پردازان فن آوری اطلاعات و ارتباطات جم" (فاواجم) با گرد هم آمدن زبده ترین دانش آموختگان دانشگاههای ایران و دانشگاههای معتبر جهان و متخصصین کارآزموده در حوزه فنآوری اطلاعات توانست به عنوان یک شرکت دانش بنیان تاسیس گردد. فاواجم در مدت کوتاهی با تکیه بر توان فنی بالا و ساختار مدیریتی کارآمد، توانست در پروژه های ملی حضور یافته و آنها را با موفقیت به پایان برساند. در همین راستای تلاش و موفقیت گروه تا جایی رسید که توانست قدم به عرصه های بین المللی گذاشته و به کشورهای مختلف از اقصی نقاط دنیا خدمات تخصصی در حوره فنآوری اطلاعات ارائه نماید . در حال حاضر، شرکت در حوزه فنآوری اطلاعات از شرکت های پیشرو در این صنعت میباشد.از بارزترین خصوصیات شرکت فاواجم میتوان به دانش، تخصص و تجربه اعضای هیئت مدیره نامبرد که هرکدام دارای مدارک تخصصی و تجربه های ملی و بین المللی در حوزه شبکه، امنیت و فنآوری اطلاعات میباشند.
    اهداف و چشم انداز
    فاواجم با هدف ایجاد رویکرد کاربردی و متمایز در زمینه ارائه محصولات و خدمات متنوع در حوزه شبکه، امنیت و فنآوری اطلاعات تاسیس گردیده و تحقیق، توسعه ،بومی سازی دانش و نیز ارتقاء سطح فنآوری اطلاعات کشور از مهمترین اهداف اصلی شرکت میباشد. بهمین منظور چشم انداز اصلی شرکت، استفاده از تکنولوژی های روز دنیا جهت تامین نیازهای مشتریان و سرلوحه قراردادن آن در راستای ارتقاء نام فاواجم در بین شرکتهای برتر میباشد.
    معرفی مدیران و پرسنل
    هیئت مدیره فاواجم بهمراه مدیران و پرسنل کارآزموده خود توانسته است، پروژه ها را به بهترین نحو ممکن به انجام رساند و این مهم، فاواجم را محیطی پویا و شرکت را مجموعه ای عملگرا نموده است. مدیران و پرسنل فاواجم امید آن دارند تا در آینده نزدیک با تکیه بر دانش، تجربه و تخصص خود بتوانند سهم قابل توجهی از بازار فنآوری اطلاعات کشور را به خود اختصاص دهند.
    اعضاء تشکیل دهنده تیم های تخصصی فاواجم، همواره ترکیبی از افراد جوان و با تجربه بوده است و علت اصلی این نوع تفکر، تلفیق قدرت جوانی و تجربه میباشد، که میتواند بهترین نوع چیدمان برای تشکیل یک گروه دانش بنیان را دارا باشد.
    فاواجم همواره خدمات خود را به شرکتهای داخلی و خارجی ارائه کرده است.




    ایران -تهران، خیابان شریعتی، خیابان خواجه عبدالله، کوچه کوروش، پلاک 1 ، طبقه2 ، واحد 4 اداری
    ایمیل شرکت :
    [email protected]
    پشتیبانی:
    [email protected]
    تلفن: 22848041-021

مجوز های ارسال و ویرایش