ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پاسخ به موضوع

ارسال پاسخ به این موضوع :: معرفی استارتاپ رکامندر - افزایش رضایت کاربران

پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2017/10/21, 12:11
    Admin

    معرفی استارتاپ رکامندر - افزایش رضایت کاربران


    recommender.ir چیست و چه می‌کند؟

    ما ارائه دهنده چند خدمت هستیم. این خدمات را به صورت یک API بسیار ساده بر بستر HTTP در اختیار شما قرار می‌دهیم.
    خدمات ما در راستای افزایش سود‌آوری کسب‌و‌کار‌های آنلاین طراحی و توسعه پیدا کرده‌اند. محور اصلی خدمات ما شخصی‌سازی(Personalization) ارائه محتوا است.
    شخصی‌سازی به افزایش درامد کسب‌و‌کار‌های آنلاین کمک می‌کند. سایت‌ها و اپلیکیشن‌هایی که از فناوری ما بهره می‌برند به واسطه ارائه محتوای‌ شخصی‌سازی شده به کاربران خود، سودآوری فزاینده‌ای را تجربه می‌کنند. اغلب سایت‌های محبوب و پیشرفته از این نوع فناوری بهره می‌جویند.
    روش کار بدین ترتیب است که سایت/اپلیکیشن اطلاعاتی بسیار ساده از رفتار کاربر را برای recommender.ir ارسال می‌کند. رکامندر به کمک هوش‌مصنوعی و داده‌های بزرگ به تشکیل پرسونای تک تک کاربران می‌پردازد. سلیقه کاربران را بدون سوال‌ و جواب کشف کرده و آنها را به سمت آنچه می‌جویند راهنمایی می‌کند.
    از جمله مزایای بهره‌گیری از این فناوری می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

    • افزایش نرخ تبدیل
    • افزایش ماندگاری در سایت
    • کاهش نرخ پرش
    • افزیش محسوس فروش

    همچنین پاسخ به پرسش‌های متداول کاربران را مطالعه کنید. مشاهده این ویدئو ۱۵ دقیقه‌ای نیز شما را با خدمات ما آشنا می‌کند.





    سرویس‌های recommender.ir از سال ۱۳۹۱ بنا شده اند. خدمات ما متمرکز بر حوزه شخصی‌سازی ارائه محصول و محتواست. در این راه از بهترین و موثرترین راهکارهای یادگیری ماشین و بیگ‌دیتا بهره می‌گیریم. هدف ما افزایش سودآوری کسب‌و‌کارهای دیجیتال به کمک ارتقا سطح رضایت کاربر است. در توسعه خدمات خود و بالا بردن راندمان کسب‌و‌کار مشتریان توسط فناوری‌های روز بی‌وقفه کوشا هستیم.
    هم اکنون طیف متنوعی از بهترین کسب‌و‌کار‌های آنلاین کشور از خدمات ما در تمامی ساعات شبانه روز به صورت بلادرنگ بهره می‌گیرند.


    اعضای تیم
    امیر (راوی)
    سالها پیش (۱۳۹۱) اولین نسخه از رکامندر را در پاسخ به نیاز یک اپراتور مخابراتی توسعه دادم. از اون زمان به بعد تقریبا تمام وقت و انرژیم رو می‌گیره و البته بهم انرژی و انگیزه هم میده. بچه‌های تیم به صورت نیمه‌ وقت برخی از بهترین زمان‌های استراحتشون رو به پیشرفت و توسعه خدمات recommender.ir تخصیص می‌دن. برای تیم ما دور کاری تا ساعت ۴ صبح کاری عادیه.
    و اما تیم. کمک‌های تک‌تک‌شون بی بدیل و غیر قابل ارزیابیه. پس بر اساس تاریخ آشنایی معرفی‌شون می‌کنم:
    سعید
    سعید حتی زمانی که برای رکامندر یک دامنه خریدم رو خوب به یاد داره. از سال‌ها پیش از شروع رکامندر (۱۳۸۴) همکار و البته دوست هستیم. تعداد سوال‌های فنی که از سعید پرسیدم و پاسخ درست گرفتم بالغ بر 1K شده تا الان. سعید در راه‌اندازی سرویس‌ها و ارتقا استاندارد‌های سرویس در سمت کلاینت و سرور همواره کمک کرده و هم چنان هر وقت به دیوار می‌خوریم به دادمون می‌رسه. سعید همچنین توسعه داشبورد نمایش داده‌ها (Data Visualization) سرویس رو که اسمش رو گذاشتیم Hyperspace بر عهده داره. تسلط کم نظیر سعید به لینوکس و تجربه طولانیش در برنامه‌نویسی به زبان‌های گوناگون سعید رو به همکار و مشاور فنی شش دانگ تیم ما بدل کرده. بدون سعید قطعا این راه رو تا به اینجا نمی‌رفتیم. کد‌ها، کانفیگ‌ها، انتقاد‌ها و پیشنهاد‌های سعید همیشه راهگشای ما در گذر از روزهای سخت بوده و هست.
    سحر
    سحر عاشق استارتاپ‌هاست. از پاییز ۱۳۹۴ همکاریش رو با رکامندر شروع کرده. سحر در حوزه‌های متعدد نقش آفرینی می‌کنه. بازاریابی محتوا، تولید انیمیشن، ارتباطات کسب‌و‌کار، مذاکره با سرمایه‌گذار‌ها، شرکت‌ در نمایشگاه‌ها، آماده کردن اسلاید‌های گوناگون، مراقبت از مشتری و از همه مهمتر تحقیق بازار از کارهاییست که قبل از پیوستن سحر باهاشون آشنا نبودیم.
    بدون کمک‌های سحر و سعید رکامندر به صورت یک پروژه نرم‌افزاری محدود باقی می‌موند. سحر هم اکنون هدایت بخش بیزنس و مارکتینگ استارتاپ کوچک ما رو به عهده داره. سحر معمار تصویری‌ست که از استارتاپ ما در ذهن شماست. در کنار وظایف متعددی که بهش سپردیم در توسعه خدمات آنالیتیکس و متریکز هم نقشی رو بر عهده گرفته. بزرگترین دستاورد‌های ما در نمایشگاه‌ها و پیچ‌ها حاصل اشتیاق و نقش‌آفرینی بی‌دریغ سحر در تیم کوچک ماست.
    مهشاد
    آشنایی ما با مهشاد به یک سوال در تلگرام برمی‌گرده. مهشاد خیلی زود یک پلاگین برای اینتگریشن سرویس با WordPress توسعه داد. این پلاگین زمان طولانی اینتگریشن سایت مشتری با سرویس ما رو از یک‌ماه به یک‌ساعت کاهش داد. مهشاد از اواسط پاییز ۱۳۹۵ به تیم پیوسته. مهشاد در کدنویسی برای پلاگین‌ها چابک و تواناست. توسعه چند پلاگین‌ دیگر رو هم در برنامه داره. به زودی به کمک مهشاد نسخه‌ جدیدی از الگوریتم‌های مبتنی بر محتوا رو توسعه می‌دیم. مهشاد همچنین مبدع روشی جدید در ارائه خدمت به مشتری‌ست. در این روش که بر استفاده از پلاگینی که خودش توسعه داده تاکید داره، با راه انداختن یک گروه تلگرامی در عرض چند دقیقه سرویس مشتری رو راه می‌ندازه. بار بزرگی رو از دوش بقیه تیم برداشته. پلاگینی که مهشاد توسعه داد درهای جدیدی رو روی سرویس ما باز کرده. مهشاد از نظر سنی کوچکترین عضو تیم ماست.
    ناصر
    آشنایی با ناصر پیرو یک توییت و ریپلی‌ها و دایرکت‌ها شروع شد. برای نمایش تواناییش یک داشبورد برای نظارت بر خوشه‌ سرویس‌های recommender.ir نوشت. قبلا طی جساتی که با سعید داشتیم متریکز رو به صورت جی‌سان آماده کرده بودیم. ولی از پس پیچدگی‌های UI در طراحی داشبورد بر نمیومدم که ناصر به دادمون رسید. از لحظه‌ای که کار رو دید تا پیاده سازی کامل و نصب روی سایت مشتری تنها ۵ روز طول کشید. ناصر اصرار زیادی بر استفاده از ابزار‌های مدرن کنترل و نظارت بر پروژه و تیم‌سازی داره. پس از اومدن ناصر و به کمک بقیه بچه‌ها تیم ما شالوده‌ی استوارتری پیدا کرده.

مجوز های ارسال و ویرایش