ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2017/12/22, 11:11
    Free

    خبر خوان استارتاپ : ساز و کار شرکت های چندبرندی و چندبخشی چگونه است؟

    انجمن گفتگو استارتاپ های ایران به نقل از تی نیوز :

    برند سازی زبان مشترکی بین بنیان گذاران استارت آپ ها، مدیران برند و بازاریابی است که می تواند کسب وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب وکار تبدیل کند. نوپانا *: برند های زیادی در طول چند سال اخیر در کشورمان متولد شده اند. بعضی موفق بوده اند و برخی از گردونه رقابت حذف شده اند. یکی از دلایل مهم شکست کسب و کار های کوچک و بزرگ، عدم پیروی از دستورالعمل های علمی برند سازی است. در این مطلب به نکات مهمی که پیش از قدم گذاشتن در مسیر برند ینگ کسب وکار، دانستن آن ها ضروری است، می پردازیم. قسمت هفتادم: راهبرد چندبرندی به گزارش نوپانا ، در این راهبرد، یک شرکت به جای استفاده از یک برند، از چندین برند مختلف در بازار استفاده می کند. هدف این شرکت ها از پیش گرفتن این راهبرد، ایجاد رقابت داخلی برای به حداکثر رساندن بهره وری منابع، ایجاد تمایز، پوشش دادن بخش های مختلف بازار و کسب بهترین نتایج از برند های موفق است. برای مثال، برند کد بری Cadbury محصولات غذایی (شکلات و شیرینی جات) مختلفی را تحت نام های مختلف به بازار عرضه می کند؛ همچنین شرکت یونیلور Unilever هم ...
    ______________________________
    ادامه در منبع : https://tnews.ir/news/83dc101449745....e%d8%b4%db%8c/

مجوز های ارسال و ویرایش