ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2017/12/19, 18:55
    SARA

    سرویس جدید “استارتاپ با گوگل” برای ایرانیان قابل دسترسی نیست

    چندی پیش گوگل سرویسی راه اندازی کرد تا بوسیله ی آن به استارتاپ های تازه ونوپا درتمام دنیا خدماتی را ارائه کند. و البته همانطور که شاید خود شما نیز حدس زده باشید ایران جزو کشورهای گیرنده ی خدمات نخواهد بود.

    گزینه های متعددی در استارتاپ با گوگل (Startup With Google) وجود دارد. گزینه ی اول ابزارهای لازم را در اختیار شما قرار میدهد. گزینه هایی مانند ساخت یک محصول، آمار، افزایش خلاقیت، بازاریابی برای محصول و گزینه های دیگر که به صاحبان استارتاپ کمک بسیار زیادی خواهد کرد.
    در بخش دوم، مثال ها، تمارین و آموزش های بسیار جالبی وجود دارد که به شکل گیری و تقویت استارتاپ شما کمک میکند. در این قسمت آموزش های مفید و جالبی در مورد نحوه ی استخدام افراد، انتخاب هدف، ساختن یک تیم، افزایش سرمایه و غیره وجود دارد که میتواند استارتاپ شما را به بهترین شکل تقویت نماید.

    در بخش سوم میتوانید به یک انجمن بپیوندید و از طریق آن با دیگر افرادی که صاحب یک استارتاپ هستند نظرات خود را به اشتراک بگذارید و یا حتی در رویداد و یا جلسات مختلف حضور پیدا کنید.

    پس از گذشت تنها یک هفته بعد از شروع بکار این سرویس، مرکز ملی فضای مجازی بسته بودن این سرویس برای کاربران ایرانی را تایید کرد :
    “شرکت گوگل با این کار تمامی سرویس های ارائه شده مربوط به کسب و کاررا به روی ایرانیان بسته است”


    شرکت گوگل از سال ۲۰۱۰ شروع به حمایت از استارتاپ های کوچک کرده است که با اینکار توانسته تاکنون بیش از ۳۸ هزار شغل ایجاد نماید. در سالهای اخیر نیز مردم ایران به حوزه ی استارتاپ و کسب و کارهای نوین علاقهند شده و با وجود همه ی سختی ها توانسته اند تا استارتاپ های بسیار موفقی را طراحی و پیاده سازی کنند.

    گوگل از این سرویس جدید برای کمک و دیگر استارتاپ ها و تبلیغات خود استفاده میکند و فرصتی بسیار عالی را در اختیار کاربران خود قرار میدهد. فرصتی که متاسفانه مانند بسیاری از موارد دیگر از دسترس کاربران ایرانی خارج است.

    منبع: گویا آی تی

مجوز های ارسال و ویرایش