ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پاسخ به موضوع

ارسال پاسخ به این موضوع :: معرفی استارتاپ سامانه حمل و نقل هوشمند بارآن BarOn

پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2017/12/02, 21:14
    Admin

    معرفی استارتاپ سامانه حمل و نقل هوشمند بارآن BarOn

    http://BRN.IR

    ایده‌ی بارآن در مسابقات استارت آپ ویکند دانشگاه صنعتی شریف با نام بارکس متولد شد. این ایده در مسابقه‌ی مذکور به مقام اول دست یافت. پس از آن تیم به مسابقات بین المللی iBridge، در برلین آلمان دعوت شد و پس از داوری بین حدود دو هزار ایده، به عنوان یکی از ایده‌های برتر مسابقه مطرح شد. به عنوان جایزه امکان شرکت در یک دوره آموزشی در دانشگاه Berkley نیز فراهم شد که با توجه به ملاحظات ملی و امنیتی قابل انجام نبود. پس از بازگشت تیم به تهران، جلسات متعددی با سرمایه گذاران مختلف برگزار شد و نهایتا پس از آشنایی با سرمایه گذار فعلی ایده، کار رسمی بارآن در تابستان نود و پنج آغاز گردید. این شرکت در تاریخ 23/3/1396 با نام باران آرکا ایرانیان- سهامی خاص و با شماره ثبت 510786 در اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیرتجاری تهران به ثبت رسید.
    ما در بارآن سامانه ای را به شما ارائه می‌دهیم که در گام آغازین بالغ بر 200 راننده متعهد را جذب کرده است و موفق به جلب نظر شرکت‌های بزرگ و معتبری به خود شده است. در ابتدا ماهیانه حدود هزار بار زیر نظر این سیستم در جاده‌های سطح کشور در حال تردد است. بارآن از تیمی متخصص، متعهد و دلسوز برخوردار است که این سیستم را پیش می‌برند تا رانندگان و کارفرمایان بتوانند تجربه ای شیرین و همکاری مثمر ثمری با بارآن داشته باشند.

    چشم انداز و ماموریت

    بارآن شرکتی است که در آن تشویق توانایی و خلاقیت فردی، نوآوری، کار سخت و بهره وری ارزش‌های اصلی آن است. مقصد ما ایجاد شرکتی است که الگو و ابزاری برای بهینه سازی سیستم حمل و نقل باشد. ما همواره سیستم لجستیک را به چالش می‌کشیم و به دنبال ارائه‌ی راه حل‌های نوآورانه خواهیم بود.
    در عین حال، آینده‌ای که ما به عنوان بنیان گذاران بارآن در نظر گرفته‌ایم، تبدیل شدن به برترین و معتبرترین شرکت لجستیکی خاورمیانه است. در پنجاه سال آینده برند بارآن به یکی از نام آشناترین و قابل اطمینان‌ترین برندهای فعال در زمینه‌های لجستیکی تبدیل می‌شود که نام آن مترادف آسودگی خاطر ذی‌نفعان خواهد بود.

مجوز های ارسال و ویرایش