ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پاسخ به موضوع

ارسال پاسخ به این موضوع :: استارتاپ نانوپروسسور Nanoprocessor

پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2017/09/14, 16:13
    Admin

    استارتاپ نانوپروسسور Nanoprocessor

    نام استارتاپ : نانوپروسسور
    نوع فعالیت : تحقیقات مجازی و حقیقی جهت ساخت ربات های نانومتری



    لوگو نانوپروسسور


    نانوپروسسور چیست ؟
    نانو پروسسور یا ( Nano Processor ) در لغت به معنای پردازنده نانومتری است و از آنجا که قرار دادن معادل فارسی آن دور از عرف است ما در نگارش فارسی آن نیز از کلمه نانوپروسسور استفاده خواهیم کرد . نانو پروسسور یک پروژه علمی جامع در زمینه نانوتکنولوژی است و شامل کلیه مباحث کوانتومی و اتمی می گردد .

    چرا نانوپروسسور ؟
    با توجه به اینکه علم نانوتکنولوژی به تدریج از شیمی و فیزیک جامدات به سمت پزشکی و الکترونیک حرکت می کند ، خلاء منابع علمی و تحقیقاتی در این حیطه به وضوح به چشم می خورد و دانشجویان و محققین در سراسر جهان با عدم دسترسی به منابع نانوتکنولوژی مواجه هستند . در این میان عدم وجود کتب و منابع قدیمی نیز حائز اهمیت است چرا که علم نانو بتازگی شکل گرفته و پیشینه تاریخی قوی و مستحکمی ندارد . ازینرو ایجاد یک منبع تخصصی در زمینه تحقیقات مدرن نانوتکنولوژی لازم الجراست که ما آن را با این نام آغاز نمودیم .
    هدف نانوپروسسور چیست ؟
    هدف کلی نانوپروسور ساخت ربات های نانومتری است ، این هدف به منظور ساخت ربات های نانومتری جهت درمان بیماری های لاعلاج مانند سرطان و انواع بیماری های باکتریایی و همچنین ساخت تجهیزات پیشرفته در صنعت و ارتباطات دنبال می شود ؛ در حال حاضر شما نسخه فارسی نانو پروسسور را مشاهده می کنید که هدف آن گرداوری اطلاعات تخصصی در این حوزه است و جهت آشنایی بیشتر با هدف اصلی نانو پروسسور می توانید به وبسایت انگلیسی Nanoprocessor.org یا اپلیکیشن نانو پروسسور مراجعه نمایید .
    نانوپروسسور انگلیسی
    نانوپروسسور انگلیسی مرکز فعالیت ماست ، و سایر زبان ها مانند فارسی و در آینده عربی ، فرانسوی و سایر زبان ها در کنار هسته نانوپروسسور بنا خواهند شد. در نانوپروسسور انگلیسی یک مجله تخصصی در حوزه نانوتکنولوژی و ربات های نانومتری بصورت ماهانه منتشر می گردد ، در فاز اول این مجله آنلاین است و در فاز دوم به مرحله انتشار قانونی می رسد و در فاز سوم نسخه چاپی آن منتشر می گردد. در واقع مجله نانوپروسسور چکیده ای از بهترین های نانوپروسسور است که محتوای آن توسط اعضای مجموعه های نانوپروسسور گرداوری می گردد و به انگلیسی ترجمه می شود . این مقالات بین 1 تا 10 درجه بندی می شوند و هر چقدر درجه آن ها به 10 نزدیک تر باشد سطح علمی ، تجاری سازی و عملی شدن آن ها بیشتر است .
    بطور کلی چند فاکتور در تعیین درجه مقالات موثر هستند : ( نسخه آزمایشی )
    1. قابلیت تجاری سازی
    2. آسان بودن مراحل ساخت
    3. سطح علمی و میزان تحقیق بر روی مقاله
    4. میزان پژوهش ، آزمایش ها ، تحقیقات و استفاده از منابع معتبر و متعدد ، همچنین سعی و کوشش محقق یا محققین در گرداوری منابع
    5. کم هزینه بودن مراحل ساخت نسبت به سطح علمی آن
    6. توصیف آینده طرح و پیش آمد های آن پس از عملیاتی شدن
    7. میزان تحصیلات شخص یا اشخاص نویسنده مقاله
    8. میزان فعالیت های علمی پژوهشی ، آثار و کتب منتشر شده ، فعالیت های ورزشی و کلیه فعالیت های شخص یا اشخاص نویسنده و پژوهشگر مقالات و همچنین سابقه کار آنها
    9. میانگین سنی به طوری که برای افراد 30 ساله نمره 0 درنظر گرفته می شود و به ازای هر سال اضافه تر از 30 سال و یا کمتر از سال 0.5 نمره به مقاله افزوده می شود . ( اگر نویسنده ها بیش از 2 نفر باشند میانگین نمره آنها ملاک قرار می گیرد )
    10. استخراج مقالات دیگر از درون مقاله منتشر شده بنا بر صلاحدید هیئت داوران بطوری که هر مقاله اضافه بین 0.5 تا 5 نمره کسب نماید * تبصره ( در صورتی که مقاله از سطح علمی و جامعیت بالایی برخوردار باشد می تواند نمره بالاتر از 10 کسب نماید)

    * فلسفه بند 9 احترام گذاشتن به جوانی و سعی و کوشش آنها و همچنین احترام به تجربه افراد است .
    • 10 بند نامبرده تا انتشار نسخه نهایی نانوپروسسور قابلیت تغییرات جزئی دارند

    لوگو نانو پروسسور
    نانو پروسسور از یک لبخند سبز رنگ استفاده نموده که معنای آن لبخند کودکان سراسر جهان است ، چرا که ما می کوشیم با گسترش دانش و فناوری به کودکان دنیا ارامش و سلامتی را هدیه کنیم . از آنجا که پروژه انگلیسی ما ویژه دانشجویان کشور های دیگر است می توان این امید را داشت که بستر مناسبی جهت همکاری های بیشتر مابین اساتید و دانشجویان داخلی با خارجی ایجاد گردد .


مجوز های ارسال و ویرایش