ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2017/11/23, 10:08
    مقالات استارتاپی

    برگزاری فاینکس 2017،بستر مناسبی برای ارتباط با صاحبان کسب و کار است



    مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سامان گفت: حضور در نمایشگاه بورس، بانک، بیمه بستر مناسبی برای برقراری ارتباطبا مخاطبین مخصوصا سازمان­ها و صاحبان کسب و کار خواهد بود. به گزارش ستاد خبری فاینکس،سیدابراهیم حسینی نژاد با ابراز امیدواری از برگزاری هر چه بهتر دهمین دوره نمایشگاه فاینکس بیان داشت:برگزاری نمایشگاه در فصل بهار حس شروعی دوباره است که برای مخاطب ایجاد می­ کند و امسال نیز شاهد برگزاری یک رویداد موفق دیگر خواهیم بود. از سویی دیگر،تجربه و دانشی که برگزارکنندگان این نمایشگاه در طی این سال‌ها کسب کرده‌اند قطعا زمینه ‌ای برای برگزاری برنامه­ های موفق شده و نقاط ضعف نمایشگاه­های قبلی برطرف خواهد شد. وی با استقبال از تغییر تقویم برگزاری این نمایشگاه اظهار داشت: قطعا تازه شدن دیدارها به فاصله ­ای کم بسیار خوشایند است. با توجه به اینکه در ابتدای سال کاری 96 این رویداد رقم می ­خورد شاید در این نمایشگاه شرکت­ کنندگان نتوانند دستاوردهای مجموعه خود را در سال 96 معرفی کنند اما زمینه ­ای می ­شود برای شبکهسازی تا بتوانند برنامه عمل و اقدام مشترکی در سال پیش­رو داشته باشند. حسینی نژاد ادامه داد: شرکت پرداخت الکترونیک سامان طیف متنوعی از خدمات را به سازمان­ها و صاحبان کسب و کار ارائه می­ کند که شامل خدمات کارتخوان،خدمات کارت،درگاه­های پرداخت اینترنتی است. همچنین در کنار آن در حوزه خدمات به عموم، سامانه 724 و اپلیکیشن پرداخت سه سوت توانسته بستری را برای کاربران فراهم کند تا در هر زمانی از خدمات پرداخت الکترونیک (خرید شارژ، پرداخت قبوض، خرید طرح ترافیک، خرید بسته اینترنتی و ....) استفاده کنند. همین تنوع خدمات سبب شده تا طیف متنوعی از مخاطبین و ذی­نفعان را همراه خود داشته باشیم و فکر می ­کنیم حضور در این نمایشگاه بستر مناسبی برای ارتباطگیری با این مخاطبین مخصوصا سازمان­ها و صاحبان کسب و کار خواهد شد. مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سامان با بیان اینکه صنعت پرداخت الکترونیک بمثابه رگ در کالبد نظام مالی است گفت: درصددیم تا در فضای ایجاد شده با ارتباطی نزدیک­تر خواست­ها و نیازهای مشتریان خود را شنیده و خدماتی متناسب با آن عرضه کنیم. در کنار آن،با توجه به استراتژی سپ تلاش داریم در این نمایشگاه به جای معرفی ابزارهای پرداخت،بر روی راهکارهای جامع پرداخت الکترونیکی تمرکز کنیم. همچنین سپ در سالی که پشت سر گذاشت تجربه­ های خوبی در حوزه همکاری با فین­تک­ها داشته و توانسته ایده ­های خوبی در این حوزه را جذب کند و در تلاشیم در این مسیر جدی­تر گام برداریم و بتوانیم از فین­تک­ها حمایت کرده و به رشد آنها کمک کنیم.



    برگزاری فاینکس 2017،بستر مناسبی برای ارتباط با صاحبان کسب و کار است

مجوز های ارسال و ویرایش