ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2017/11/23, 10:06
    مقالات استارتاپی

    اولین مسابقه مجازی استارتاپی با محوریت حوزه های بورس، بانک، بیمه

    اولین مسابقه مجازی استارتاپی با محوریت حوزه های بورس، بانک، بیمه

    همزمان با برگزاری دهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه،مسابقه استارتاپی فین استارز به صورت آنلاین از تاریخ 26 تا 29 فروردین ماه برگزار می شود تا از تمامی نقاط کشور امکان مشارکت در این رقابت وجود داشته باشد.
    به گزارش پرداخت برتر؛در این مسابقه فرصتی فراهم آمده است تا استارتاپ ها و دارندگان ایده با صاحبان دیگر ایده ها به رقابت بپردازند.این رقابت تعامل هدف‌مند و سازنده با شتاب‌دهنده‌ها،صندوق‌های سرمایه‌گذاری جسورانه و فعالان حوزه بورس، بانک و بیمه را فراهم می کند.تیم های برتر ضمن دریافت جوایز نقدی، شانس حضور در رویداد فین استارز و مذاکره مستقیم با سرمایه گذاران وشتابدهنده ها را خواهند داشت.
    تلاش برای حداکثرکردن میزان مشارکت مخاطبان و علاقمندان به فعالیت حول محورهای سه گانه مسابقه (بورس، بانک و بیمه) با بهره‌گیری از ظرفیت‌های فناوری اطلاعات و همچنین کمک به راه‌اندازی کسب‌وکارهای جدید حول این محورها را می‌توان از اهداف اصلی این مسابقه ذکر کرد.
    این مسابقه با ایده پردازی حول محورها و چالش های مطرح شده شروع شده و با طراحی مدل کسب و کار و ساخت کمینه محصول پذیرفتنی (MVP) ادامه می یابد و در نهایت طرح های ارائه شده توسط داوران مورد ارزیابی قرار می گیرد.
    علاقه مندان می توانند از طریق مراجعه به پایگاه‌ اینترنتی finovent.ir تا 29 فرودین ماه به صورت تیمی در این مسابقه ثبت نام کنند.ضمنا شرکت کنندگان تا فردا سه شنبه 8 فروردین،فرصت دارند تا از امکان ثبت نام با 50 درصد تخفیف استفاده نمایند

    اولین مسابقه مجازی استارتاپی با محوریت حوزه های بورس، بانک، بیمه

مجوز های ارسال و ویرایش