ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پاسخ به موضوع

ارسال پاسخ به این موضوع :: نقد تبلیغات نوشیدنی انرژی زا Boss

پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2017/11/19, 21:17
    SARA

    نقد تبلیغات نوشیدنی انرژی زا Boss

    چند وقتی هست که شاهد تبلیغات گسترده این برند در رسانه های مختلف محیطی و شبکه های ماهواره ای هستیم.اگر از بحث هزینه ای آن بگذریم و روی ماهیت تبلیغات این برند زوم کنیم به المان های جالبی بر می خوریم که بنظر قابل تعمیم به مارکت و فضای فکری حاکم بر تبلیغات این گونه محصولات است. انگار این برند سیاستش را بجای کیفیت تبلیغات بر کمیت تبلیغات بنا نهاده است انگار فقط تبلیغ می کنند که تبلیغ کرده باشند و تمام فرض را بر این گذاشتند که چون رسانه ای که انتخاب شده بیننده های زیادی دارد پس همه چیز حل شده ست و اتفاقی که به دنبالش هستند به راحتی می افتد. واقعا حلقه ی مفقوده تبلیغ و پروموت این نوع محصولات در ایران حلقه ی خلاقیت است.خلاقیتی که بتواند جذابیت را به این محصولات برگرداند و تمایز یک برند از سایر رقبایش را در این کوران کلیشه و کپی,برجسته کند. اتفاقی که برای این برندهای نوشیدنی انرژی زا افتاده این است که چون روی یک تم مشخص و تکراری تبلیغات تمامی برندها انجام می پذیرد و اکثرا از یک رشته اسلوگان های نخ نمای POWER گونه استفاده می کنند همه مدیران این را به عنوان یک اصل و وحی منزل قبول کرده اند و طبق ضرب المثل « مرغ همسایه غاز است» همه ی مدیران فکر می کنند که سایر برندها فروش خوبی دارند و این نوع تبلیغات باعث و بانی فروش خوب آنهاست. .شکستن این نوع طرز تفکر کلیشه ای کار سختی ست اما تاریخ ثابت کرده که خروج از چارچوب های رایج می تواند اتفاقات بزرگی را رقم بزند به عنوان مثال: اسلوگان نایکی «JUST DO IT» زمانی که این اسلوگان در حدود سی سال پیش خلق شد انتقادهای زیادی به آن وارد شد اما نایکی ثابت کرد که برای فروش کفش میشود از کفش نگفت! چیزی که این برندهای نوشیدنی انرژی زا در ایران لازم دارند دنباله روی از خط و مشی تبلیغات مرسوم جهانی این محصولات نیست بلکه خلاقیت در ایجاد تمایز است.ماهیت تبلیغاتی این محصولات بایستی با فرهنگ ما آداپته شود و الا وابسته کردن مفهوم یک محصول به ورزش و پارتی در جامعه ای که اکثریت جامعه ،افراد فعال و ورزش دوستی نیستند و پارادایم ذهنی آنها به دلیل ساختار فرهنگی با هیجانهای این چنینی بیگانه ست و نمی تواند با آن همزاد پنداری کند،چه کارکردی می تواند داشته باشد؟!!.درست است که محصول یک محصول انرژی زا ست اما اگر همین مفهوم انرژی در جامعه ای مابه ازای بیرونی نداشته باشد خصیصه ی اصلی محصول در بن بست گیر می کند.شاید بتوان با تعریف و تفسیر جدید و آداپته ای از انرژی که برای جامعه ی ما ملموس تر باشد مارکت این نوع کالاها را بسط داد و فروش آن را بدون جنگ و خونریزی در اقیانوسی قرمز ،بهبود بخشید.


    نقد تبلیغات نوشیدنی انرژی زا Boss - تبلیغاتی با اثرگذاری پایین | هشتگ

مجوز های ارسال و ویرایش