ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پاسخ به موضوع

ارسال پاسخ به این موضوع :: فاندوران، دو سال حمایت از ایده های نوآورانه

پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2017/11/19, 21:04
    Admin

    فاندوران، دو سال حمایت از ایده های نوآورانه



    دومین سالگرد تأسیس فاندوران(بستر تأمین مالی جمعی) با حضور حامیان، صاحبان ایده و مدیران ارشد سازمانهای مختلف از قبیل بانک پاسارگاد، هلدینگ فناپ، ایرانسل و معاونت ریاست جمهوری در مورخ 20/06/96 در کافه آی‌تی برگزار شد.

    به گزارش روابط عمومی فاندوران، مهمانان این مراسم در جمعی دوستانه گرد هم آمدند و در ابتدا با پخش ویدئویی از دستاوردهای دو ساله گذشته فاندوران و تجربه های صاحبان ایده مراسم آغاز شد.
    به گفته داوود شیخان مدیر اجرایی تیم، فاندوران بستری برای تحقق ایده هاست، فاندوران همه چیز است و همه چیز در آن پیدا می‌شود همانند ایده های نوآورانه و استارت آپی، فعالیتهای اجتماعی و محیط زیستی، طرحهای فرهنگی و انتشار کتاب و سرگرمی. افراد و تیمها زمانی که طرح یا ایدهای نو در ذهن دارند میتوانند از طریق سایت فاندوران و با مشارکت حامیان علاقه مند، سرمایه مورد نیاز خود را جذب کنند. در بازه سرمایه پذیری کمپینها بر روی این بستر علاوه بر تأمین مالی، اعتبار سنجی، بینش بازار و بازاریابی و آگاه سازی نیز صورت میگیرد. در دو سال فعالیت فاندوران 533 میلیون تومان توسط 4693 حمایت خرد حامیان جمع‌آوری شد و منجر به موفقیت صددرصدی 22 پروژه و در کل اجرای 44 پروژه در حوزه‌های مختلف شد. در حال حاضر نیز 9 پروژه بر روی سایت فعال است.

    در پایان، مصطفی نقی پورفر مدیر ارشد مرکز نوآوری و فناوری فناپ اعلام کرد هدف اصلی فاندوران در کنار انجام مسئولیتهای اجتماعی این است که بستری برای سرمایه پذیری برای کل محصولات نوآورانه در کنار شتابدهندهها، سرمایه گذاران فرشته و شرکت‌های سرمایه گذاری باشد و میتواند بستر اول تأمین مالی جمعی خاورمیانه باشد.


    فاندوران، دو سال حمایت از ایده های نوآورانه

مجوز های ارسال و ویرایش