ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پاسخ به موضوع

ارسال پاسخ به این موضوع :: معرفی شتاب دهنده دیموند

پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2017/09/19, 14:01
    Admin

    معرفی شتاب دهنده دیموند

    کسب و کار خود را بسازید |آموزش ببینید| سرمایه جذب کنید

    دیموند برای کسب و کارهای نوپا یک برنامه ۹ ماهه تدارک دیده است که شامل دو بخش اصلی می باشد. ابتدا تیم های علاقمند فرم درخواست خود برای ورود به دیموند ارسال می کنند. درخواست های ارسال شده در چند مرحله که شامل مصاحبه حضوری نیز هست مورد بررسی قرار می گیرند. تیم های برگزیده به مدت ۱۰ هفته وارد مرحله پیش شتابدهی شده و در مسیر شکل دهی به هدفشان در جاده کارآفرینی قدم می گذارند.
    در این مدت تیم های حاضر در دیموند به کارگاه های تخصصی، سخنرانی ها، جلسات با مربیان ، ملاقات با سایر بنیانگذاران کسب و کارهای نوپا ، گردهمایی استارتاپ ها برای انتقال تجربیات و فضای کاری خلاق دسترسی خواهند داشت و از این طریق خواهند توانست که ایده و طرح کسب و کار خود را شفاف کرده، مدل کسب و کار و محصولات اولیه خود را بسازند و از این طریق ارائه ای قوی برای مجامع سرمایه گذاران و صندوق های سرمایه گذاری خطرپذیر داشته باشند .
    مرحله دوم فاز شتابدهی است که برای مدت ۶ ماه برنامه ریزی شده است. تیم هایی که طرح کسب و کار و مالی خود را برای تیم دیموند و سرمایه گذاران ارائه نموده اند و دوره پیش شتابدهی خود را با موفقیت پشت سر گذاشته اند می توانند وارد مرحله شتابدهی شده و از تمای مزایای دیموند به علاوه سرمایه اولیه پیوسته ای که توسط سرمایه گذاران خطر پذیر فراهم شده است، سود ببرند.

    اهداف و دیدگاه ما

    شتابدهنده دیموند از سال ۱۳۹۳ کار خود را آغاز کرده است و برنامه شتابدهی آن در سطح جهانی طراحی شده و با استفاده از امکانات داخلی پیاده سازی می شود. هدف ما در دیموند کمک به رشد و پیشرفت کارآفرینان، توسعه دهندگان وب و موبایل و طراحان بصری است که می خواهند در دنیای اطراف خود تغییری ایجاد کنند، کسب و کاری در سطح جهانی خلق کرده و دنیای بهتری بسازند.





    معیارهای اصلی ما این ها هستند:
    تیم: ما انتظار داریم کارآفرینان کاملاً متعهد، دارای تیم کامل و دارای بینش و درک تکنیکی و کسب و کار باشند. تخصص دامنه آنها در صنعت حوزه خودشان نیز از معیارهای اولیه است. در نهایت ما تیم هایی که در گذشته به خوبی با هم کار کرده اند را ارزش گذاری می کنیم.
    بازار: بازارهای بین المللی، اندازه مناسب و با سرعت رشد بالا برای زمینه فعالیت و ارائه خدمات یک تیم، مورد قبول است. اگر کمتر از حد کافی باشد، به طور کارآمد به سرمایه گذاران و کارآفرینان خدمت رسانی نخواهد کرد.
    محصول: ما روی تیم هایی که نرم افزارهای خلاقانه با پلتفرم وبسایت یا موبایل داشته باشند، تکنولوژی نانو و تکنولوژی زیستی (بیوتکنولوژی) سرمایه گذاری می کنیم. تکنولوژی باید ابزاری برای ایجاد ارزش از طریق حل یک مشکل با راه حلی کارآمدتر و جدیدتر از راه حل های موجود باشد.

    آیا نیاز به ارسال مدل کسب و کار هست؟

    هدف دیموند کمک به شکل دادن کسب و کار شما و یافتن بازار هدف مناسب است. در نتیجه فرستادن مدل کسب و کار شما قبل از طی این مسیر، ضرورتی ندارد. حتی اگر شما معامله و درآمد دارید، ممکن است کسب و کار و تولیداتتان عوض شود. به جای ارسال مدل، فرم پذیرش سایت را به طور کامل پر کنید.

    رویداد EXPO چیست؟

    برنامه شتابدهی با رویداد EXPO پایان می پذیرد. این رویداد یک روز ارائه است که سرمایه گذاران خطر پذیر و فرشتگان سرمایه گذار را با استارتاپ های دیموند آشنا می کند و امکان ارائه بیشتر و دقیق تر را برای شرکت ها فراهم می آورد.




    به دیدن ما بیایید!

    مشتاقانه منتظر دیدار شما هستیم!
    دیموند تهران:
    تهران، خیابان کارگر شمالی، پردیس دانشکده های فنی دانشگاه تهران، پارکینگ کتابخانه قلمچی
    Email: [email protected]
    دیموند شیراز:
    شیراز، میدان ارم، دانشگاه شیراز، جنب ساختمان مدیریت، برج نوآوری
    Email: [email protected]
    دیموند تبریز:
    تبریز، میدان باغ گلستان، پشت هتل سینا، کوچه کمپانی 2، خانه کمپانی، بنیاد ملی نخبگان آذربایجان شرقی
    Email: [email protected]





مجوز های ارسال و ویرایش