ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پاسخ به موضوع

ارسال پاسخ به این موضوع :: مدیریت دانش (Knowledge Management) چیست؟

پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2017/11/15, 19:34
    SARA

    مدیریت دانش (Knowledge Management) چیست؟

    دانش مجموع کل شناخت‌ها و مهارت‌هايي است که افراد براي حل مسائل به کار مي‌برند. در سازمان‌ها دو نوع دانش شناسایی‌شده‌اند: اول ـ دانش آشکار؛ شامل داده‌ها، رويه‌هاي سازماني، نرم‌افزارها، گزارش‌هاي سازماني، بيانيه مأموريت، نمودار سازماني و ...؛ دوم ـ دانش پنهان كه به‌صورت عيني قابل‌پردازش نيست، بلكه خاصيتي ذهني دارد و در اختيار «اعضاي سازمان» است. بخش زيادي از توليد دانش در سازمان نيز مرتبط با به‌كارگيري اين نوع غيرصريح از دانش و تبديل آن به فناوري‌ها و محصولات واقعي است. در فرايند مدیریت دانش تلاش می‌شود تا این نوع دانش فردي كاركنان تبديل به دانش سازماني ارزشمند براي كل سازمان شود. اجزای فرايند مديريت دانش شامل: شناسايي دانش، اکتساب دانش، توسعه دانش، به اشتراك‌گذاري دانش، بهره‌برداري دانش و نگهداري دانش هستند.

مجوز های ارسال و ویرایش