ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پاسخ به موضوع

ارسال پاسخ به این موضوع :: طبقه‌بندی بازار (Market Classification) چیست؟

پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2017/11/14, 18:42
    SARA

    طبقه‌بندی بازار (Market Classification) چیست؟

    به معنی دسته‌بندی بازار برحسب نوع و میزان کالاها و اندازه بازار است. در اینجا ابعاد بازار تعیین‌کننده ردیف کالاهایی است که می‌توانند جانشین‌های احتمالی کالا باشند. نظر دیگر این است که بازار یک کالا را میزان حساسیت تولیدکنندگان یک کالا نسبت به واکنش تولیدکنندگان دیگر در برابر هر نوع تغییر در قیمت یا مقدار محصول خودشان تعیین می‌کند.
    و درنهایت نوع بازار را برحسب حدودی طبقه‌بندی می‌کنند که تولیدکنندگان جدید می‌توانند در مورد ورود به بازار معین تصمیم بگیرند. این نگرش زمانی قابل‌قبول است که موانع بر سر راه تنها مبتنی بر تفاوت میان محصول بنگاه‌های قدیم و جدید باشد.

مجوز های ارسال و ویرایش