ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پاسخ به موضوع

ارسال پاسخ به این موضوع :: شیوه‌های قیمت‌گذاری (Pricing Methods) چیست؟

پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2017/11/14, 18:39
    SARA

    شیوه‌های قیمت‌گذاری (Pricing Methods) چیست؟

    دو شیوه اساسی برای قیمت‌گذاری کالا و خدمات از سوی تولیدکنندگان یا عرضه‌کنندگان وجود دارد:
    الف) بهای سود افزوده: این شیوه ازجمله روش‌های سنتی است که در آن درصد معینی به هزینه کل تولید می‌افزایند و قیمت محصول یا خدمت را به دست می‌آورند.
    ب) قیمت‌گذاری بر پایه تقاضای بازار: در این روش کیفیت محصول و قیمت مناسب آن برای هر بخش از بازار برآورده می‌شود و سپس آن محصول یا خدمت تولید و با قیمت رقابت‌پذیری از احتساب هزینه‌های مشخص و کنترل شده و سود موردنظر به بازار عرضه می‌شود. قیمت‌گذاری بر پایه هزینه نهایی، گونه خاصی از همین روش به شمار می‌رود.

مجوز های ارسال و ویرایش