خطا! ورودی را کنترل کنید
خطا! ورودی را کنترل کنید
ورود خودکار ؟
اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمیشود، اینجا را کلیک کنید.
اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمیشود، اینجا را کلیک کنید.
انجمن گفتگو استارتاپ و کار آفرینی
شما در حال مشاهده انجمن گفتگو استارتاپ های ایران هستید، این انجمن با هدف ایجاد بستر گفتگو پیرامون موضوعات حوزه کارآفرینی و کسب و کار های نوپا ایجاد شده است. با عضویت در این انجمن می توانید با اعضای اکوسیستم کارآفرینی کشور در ارتباط باشید.
این انجمن همچنین مرجع کاملی از شتاب دهنده ها، مراکز رشد و پارک های علم و فناوری، استارتاپ ها، اسامی منتور ها، سرمایه گذاران و فعالان کارآفرینی کشور را گرداوری نموده است.
ما به شما این اطمینان را می دهیم که با جستجو در این انجمن بتوانید هر موضوعی را در رابطه با استارتاپ ها پیدا کنید. کارشناسان ما نیز بطور 24 ساعته پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.
ارسال پاسخ به این موضوع :: بازاریابی رسانههای اجتماعی (SMM -Social Media Marketing) چیست ؟
برای ورود اینجا را کلیک کنید
Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)
شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید
تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].
بازاریابی رسانههای اجتماعی (SMM -Social Media Marketing) چیست ؟ روشهایی برای تبلیغات محصولات، خدمات یا برندها با استفاده از رسانههای اجتماعی و از طریق جلب علاقه گروههایی از افراد است که دربارهی این موضوعات بحث میکنند، پیشنهاد میدهند و ... . (منبع: Cambridge Dictionary | English Dictionary, Translations & Thesaurus) بازاریابی رسانههای اجتماعی (SMM) یک شکل از بازاریابی اینترنتی است که از وبسایتهای شبکهسازی اجتماعی بهعنوان یک ابزار بازاریابی استفاده میکند. هدف از بازاریابی رسانههای اجتماعی تولید محتوایی است که کاربران آن را در شبکههای اجتماعی خود به اشتراک خواهند گذاشت و به دیده شدن یک برند و گسترش دسترسی مشتریان به آن کمک خواهد کرد. یکی از مؤلفههای کلیدی SMM، بهینهسازی رسانههای اجتماعی (SMO) است که مانند بهینهسازی موتورهای جستجو، یک استراتژی برای جلب بازدیدکنندههای جدید و منحصربهفرد برای یک وبسایت است. بهینهسازی رسانههای اجتماعی میتواند به دو صورت اضافه کردن لینک به محتوا یا با بهروزرسانی در سایتهای اجتماعی یا پستهای وبلاگ انجام شود. SMM کمک میکند شرکت بتواند بازخورد مستقیم از مشتریان (و مشتریان بالقوه) دریافت کند و ارتباط انسانی بهتری با آنها برقرار نماید. امکان تعامل در رسانههای اجتماعی به مشتریان این فرصت را خواهد داد که سؤال بپرسند، انتقادات و پیشنهادهای خود را مطرح نمایند و احساس کنند شنیده میشوند. این جنبه از SMM، مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) نام دارد.
بازاریابی رسانههای اجتماعی (SMM -Social Media Marketing) چیست ؟
مشاهده قوانین انجمن