ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پاسخ به موضوع

ارسال پاسخ به این موضوع :: روش‌هایی برای هدف‌گیری مجدد مشتری

پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2017/11/09, 19:16
    SARA

    روش‌هایی برای هدف‌گیری مجدد مشتری



    یکی از آمارهایی که صاحبان کسب‌وکار باید به آن دقت کنند نرخ تبدیل ۲ درصدی بازدیدکنندگانی است که برای اولین بار وارد سایتی می‌شوند. تنها ۲٪!!! این عدد ممکن است برای زمان و وقتی‌که در طراحی سایت و خدمات، صفحه فرود و کمپین بازاریابی و همه موارد دیگر به خرج داده‌اید عدد کمی باشد. درواقع باید فکری برای باقی ۹۸٪ باقی‌مانده هم بکنید تا این‌همه انرژی که صرف کرده‌اید به هدر نرود.
    هدف‌گیری مجدد یا retargeting درواقع مبحث مهمی در سیستم تبلیغات است که به برندها اجازه می‌دهد تا بازدیدکنندگانی را که یک‌بار با خدمات شما آشنا شده‌اند را مجدداً هدف‌گیری کند. با توجه به کوکی‌هایی که برنامه‌نویسان با آن آشنایی دارند می‌توانید این دسته از افراد را به‌راحتی شناسایی کرده و تبلیغی برای هدف‌گیری مجدد بازدیدکننده نمایش دهید.
    اگر واقعاً می‌خواهید که بازدیدکنندگانی که یک‌بار فقط سایتتان را دیده‌اند به مشتری تبدیل‌شده و از شما خرید کنند باید از روش هدف‌گیری مجدد استفاده کنید. در ادامه مطلب به این موضوع می‌پردازیم. در تصویر زیر یک شمای کلی از موضوع هدف‌گیری مجدد را مشاهده می‌کنید:
    چطور یک کمپین هدف‌گیری مؤثر مشتری داشته باشیم؟

    همه‌چیز را بخش‌بندی کنید
    با بخش‌بندی یا Segmentation مخاطب، می‌توانید بازدیدکنندگان سایت را به گروه‌های مختلفی بر اساس پارامترهای مختلفی مثل رفتار خریدار یا بازدیدکننده بشکنید. این بخش‌بندی می‌تواند شامل گروه‌های مختلفی شود که هرکدام از این گروه‌ها یا صفحه فرودی بر اساس نیازشان طرف باشند.
    با توجه به همین موضوع و افزایش بهره‌وری، تبلیغات شما هم با نمایش هدفمندی که دارند می‌توانند جامعه مخاطب شما را به‌طور مؤثری تحت تأثیر قرار دهند و نرخ تبدیل بالاتری برای سایت شما به ارمغان آورند.
    تجربه کردن‌هایی زمان‌دار
    با توجه به این موضوع که کمپین‌های هدف‌گیری مجدد مشتری معمولاً در بازه زمانی خاصی اجرا می‌شوند،‌ پس از پایان مدت‌زمان مشخص‌شده، کوکی‌های تنظیم‌شده همگی پاک خواهند شد. درواقع پیغامی که می‌فرستید چیزی نیست جز اینکه شما با این شیوه دیگر بازدیدکنندگان قدیمی را هدف قرار نخواهید داد.
    مدت‌زمان مربوط به کمپین هدف‌گیری مجدد باید بر اساس چرخه فروشتان تنظیم شود. این مدت‌زمان بر اساس پارامترهای مختلفی تنظیم می‌شود که از ۳ تا ۷ روز تا ۳۰ تا ۹۰ روز می‌تواند متغیر باشد.
    هیچ‌وقت Pixel Burn را فراموش نکنید

    اگر می‌خواهید محصول یا خدمتی که دارید وقتی یک‌بار به فروش رفت،‌ دیگر به خریدار به نمایش درنیاید (با این کار صرفه‌جویی زیادی در هزینه کمپینتان صورت می‌دهید) باید از Pixel Burn استفاده کنید.
    اما Pixel Burn چیست؟ پیکسل سوخته درواقع یک خط کد در صفحه فرود بعد از خرید مشتری است که در جایی این خرید یا خدمت دریافت شده را ثبت می‌کند تا دوباره در تبلیغات یا کمپین‌های بعدی به مشتری نشان داده نشود. البته این به این معنی نیست که شما نباید مشتریانی که داشتید را دوباره مورد هدف‌گیری قرار دهید. هرچند این موضوع یک باید نیست اما توجه داشته باشید که طبق تحقیق موسسه گارتنر ۸۰٪سودی که بدست می‌آورید از ۲۰٪کل مشتریان فعلی‌تان است. پیکسل سوخته می‌تواند در این زمینه هم به شما کمک کند. می‌توانید با استفاده از این موضوع مشتریانی که یک‌بار خرید کرده‌اند را با تشخیص داده و وارد فاز جدیدی از هدف‌گیری و تبلیغات کنید.

    A/B تست

    برای اینکه کمپینی که دارید همیشه سرحال باشد و بتوانید نتیجهٔ لازم را از آن بگیرید، باید نقاط ضعف و قوت آن را بیش‌تر از گذشته اصلاح کنید و بهبود ببخشید. این کار فقط با انجام تست A/B انجام می‌پذیرد و با این روش خواهید دانست که چه چیزی را باید اصلاح کنید. مواردی که باید در این تست مدنظر قرار دهید باید شامل اطلاعاتی مانند سایز بنر،‌ نوع متن و کپی‌ها، CTA ها و هر آنچه در صفحه فرود می‌تواند تغییر کند.


    https://www.clickyab.com/blog/%d8%b1...a%d8%b1%db%8c/

مجوز های ارسال و ویرایش