ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پاسخ به موضوع

ارسال پاسخ به این موضوع :: ۵ عنصر اصلی صفحه فرود موفق

پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2017/11/09, 18:54
    SARA

    ۵ عنصر اصلی صفحه فرود موفق



    برای موفقیت یک صفحه فرود باید عناصر و اجزای متعددی در کنار هم قرار بگیرند تا موفقیت حاصل شود؛ بنابراین یکی از کلیدهای موفقیت کمپین‌های PPC را می‌توان در موفقیت صفحه فرود موردنظر در کمپین دانست. هرچه صفحه فرود موردنظر شما باکیفیت‌تر و بهتر باشد، نتیجه بهتری درزمینهٔ اطلاع‌رسانی به مشتری و درنهایت نرخ تبدیل بالاتر به دست خواهید آورد.
    اگر بخواهیم به‌طورکلی این فاکتورها را دسته‌بندی کنیم، می‌توانیم به ۵ مورد اصلی و اساس از آن‌ها اشاره کنیم که به‌صورت زیر خواهند بود.
    محتوا و ارتباط دقیق آن با بنر PPC: صفحه فرود شما به‌احتمال‌زیاد عضوی از یک کمپین PPC است؛ بنابراین بازدیدکنندگان با کلیک روی یک بنر به صفحه فرود موردنظر می‌رسند تا از محصول یا خدمتی که شما ارائه می‌کنید استفاده کنند. به طور مثال بنری را تصور کنید که تبلیغ یک کفش مشکی در آن ارائه‌شده است؛ بنابراین مشتری انتظار دارد که همان کفش موردنظر در تبلیغ یا حداقل یک سری کفش مشکی‌رنگ در صفحه فرود ببیند. درصورتی‌که با کفش‌های رنگی روبرو شود احتمال اینکه ارتباط بین تبلیغ و صفحه فرود را متوجه نشده و به‌سرعت صفحه فرود را ترک کند زیاد است؛ بنابراین ارتباط و یکپارچگی هر چه بیشتر بین بنر PPC و صفحه فرود می‌تواند به بالاتر رفتن نرخ تبدیل مشتری کمک کند.
    تجربه کاربری خوب: یک صفحه فرود خوب باید به‌راحتی و سرعت بارگذاری شده و بتوان بین بخش‌های مختلف آن به‌راحتی و سرعت حرکت کرد. هر چیزی که باعث شود این صفحه دیر لود شود می‌تواند به بالاتر رفتن نرخ پرش مشتری از صفحه کمک کند و به‌سادگی بازدیدکننده خود را از دست بدهید. نکته مهم دیگر در طراحی این صفحه‌ها، طراحی ویژه دسکتاپ و موبایل است. هر صفحه فرود باید به‌صورت مجزا و زیبایی برای هر دو حال بالا طراحی‌شده باشند. در طراحی این صفحه‌ها به‌هیچ‌وجه نباید از فاکتورهایی که باعث بر هم خوردن تمرکز بازدیدکننده از مطلب موردنظرش دیده شود.
    شفافیت و اطمینان بخشی: یک بازدیدکننده که از طریق کلیک روی یک بنر تبلیغاتی به صفحه فرود شما رسیده احتمال دارد که با شرکت شما آشنایی نداشته باشد. این فرد باید بتواند به‌راحتی اطلاعاتی از شما دریافت کند تا با اطمینان بیشتری از خدمات یا محصولات ارائه‌شده توسط شما بهره ببرد. همچنین در مورداستفاده از اطلاعاتی که از مشتریان دریافت می‌کنید باید شفافیت ویژه‌ای داشته باشید و به‌طور کامل توضیحات مربوط به این کار را به مشتری ارائه کنید. این دو کار می‌تواند اطمینان بیشتری به مشتری برای استفاده از خدمات شما بدهد.
    Call to Action: شما از مشتری خود انتظار دارید که پس از رسیدن به صفحه موردنظر شما چه‌کاری انجام دهد؟ می‌خواهید با دفتر شما تماس تلفنی بگیرد؟ اگر چنین چیزی هدف شما است روی دکمه‌ای که برای این منظوری طراحی می‌کنید بنویسید «همین الان تماس بگیرید». اگر می‌خواهید فرم ویژه‌ای را پر کند روی دکمه بنویسید «تکمیل و ارسال فرم». در واقع چیزی که هدف نهایی شما از طراحی صفحه فرود است و می‌خواهید مشتری آن را انجام دهد همان CTA ای است که باید به طور واضح با بازدیدکننده در میان بگذارید و از او بخواهید همان کار را انجام دهد.
    ساده‌سازی فرآیندها: برای یک سایت که درزمینهٔ تجارت الکترونیکی فعالیت می‌کند، داشتن یک صفحه فرود ایمن‌سازی شده بسیار اهمیت دارد. از طرف دیگر داشتن فرآیندهای پیچیده می‌تواند مشتری را دچار سردرگمی کرده و او را از صفحه فرود فراری دهد. بازدیدکنندگان در چنین مرحله‌ای علاقه ندارند اطلاعات خیلی زیادی بدهند و فرآیندهای پیچیده‌ای را پشت سر بگذارند. پس به همین دلیل باید تا آنجا که امکان دارد فرآیندهای مورد نظرتان را ساده‌سازی کنید تا مشتری به راحتی از خدمات شما استفاده کند.



    https://www.clickyab.com/blog/%db%b5...8%d9%81%d9%82/

مجوز های ارسال و ویرایش