ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2017/11/09, 18:46
    SARA

    ۳ راه استفاده از رسانه‌های اجتماعی برای بالاتر بردن نرخ تبدیل



    تا به حال در مورد فعالیت‌های انجام شده در شبکه‌های اجتماعی‌ کسب‌وکارتان فکر کرده اید؟ اگر شما هم مثل خیل عظیمی از کسب‌وکارهای آنلاین هنوز برنامه خاصی برای شبکه اجتماعی خود ندارید بد نیست قبل از هر چیزی به این سه مورد خوب فکر کنید.
    ۱: دیگر در مورد اینکه شبکه‌های اجتماعی شما باید به صورت مستقیم کار فروش را انجام دهد فکر نکنید: اگر شما به صورت مستقیم در شبکه‌های اجتماعیتان کالا یا خدمات خود را می‌فروشید، راه را اشتباه رفته‌اید. کلمه «اجتماعی» به معنی فعالیت داشتن انسان‌ها است و بدون وجود چنین فعالیتی در این شبکه عملا اتفاق خاصی برای شما نمی‌افتد. بهتر است این بخش را به بازدید کنندگان واگذار کنید و اجازه دهید آنها بیشتر از شما فعالیت کنید.
    ۲: دیگر در مورد اینکه شبکه اجتماعی جایی است تا شما محبوبیت بیشتری پیدا کنید فکر نکنید: اگر در مورد شبکه اجتماعی تنها جنبه محبوبیت آن را به دلیل داشتن لایک و followe و following در نظر گرفته بودید باید بگوییم که راه را اشتباه انتخاب کرده‌اید. اینها تنها بخشی از کارکردهای یک شبکه اجتماعی است و باید به بخش مهم دیگر آن، یعنی ایجاد سرنخ‌های فروش هم دقت داشته باشید.
    ۳: بسیاری از شرکت‌ها برای بالاتربردن فروش و ایجاد سرنخ‌های بیشتر از شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند. شما هم باید چنین کاری بکنید. یکی از زیبایی‌های اینترنت این است که می‌توانید از روش‌های زیاد و متعددی به آنجه می ‌خواهید دست پیدا کنید و این موضوع ساده ای نیست.
    اگر بخواهیم بین سه مورد بالا یکی از آنها را به عنوان موضوع مهمتری در نظر بگیریم،‌ باید به گزینه ۳ رای بدهیم. با استفاده از گزینه ۳ به دو گزینه قبلی هم دست پیدا می‌کنید. یعنی هم محبوبیت بالاتری به دست می‌آورید و هم به طور غیرمستقیم فروشتان بیشتر می‌شود. فقط باید به این نکته توجه کنید که شبکه اجتماعی یک خط مستقیم برای رسیدن به فروش یا محبوبیت بیشتر نیست. همه این موارد در واقع باعث بالاتر رفتن نرخ تبدیل سایت شما می‌شود.
    ۳ راهی که شبکه‌های اجتماعی می‌تواند به بالاتر رفتن نرخ تبدیل کمک کند

    تجارت الکترونیکی،‌ داشتن سرنخ‌های فروش، بهبود نرخ تبدیل و شبکه‌های اجتماعی و شیوه کارکرد آنها از موارد مهم و پیچیده‌ای است که باید به طور مجزا به آنها پرداخته شود. شبکه‌های اجتماعی شما ممکن است به درد نخور یا از هم پاشیده باشند و آن هم دلایلی مثل موارد زیر داشته باشد: حساب‌های شبکه‌های مختلف اجتماعی شما یکپارچه نیستند و به قول معروف هر کدام ساز خود را می‌زنند، تصاویر استفاده شده خوب و باکیفیت نیستند، یا اینکه صفحه فرودی که برای موضوع خاصی طراحی شده با آنچه در شبکه اجتماعی به آن لینک داده می‌شود هماهنگی ندارد.
    در ادامه به بررسی سه مورد از فعالیت‌ شرکت‌های مختلف می‌پردازیم تا با اینکار ببینیم این شرکت‌ها چطور بر موانعی که بر سر راه ارتباط با مشتری پیش آمده با استفاده از شبکه‌های اجتماعی غلبه کرده‌اند و نرخ تبدیل بالاتری به دست آورده‌اند.
    ۱: از دست ترس، شک و تردید عدم اطمینان خلاص شوید

    GoTire یک شرکت فعال در زمینه ارایه خدمات لاستیک به صورت سیار است که در یک برنامه تلویزیونی موفق شد تا ۲۰ هزار دلار سرمایه هم کسب کند. یکی از فعالیت‌های GoTire، استفاده از اینستاگرام و توییتر بود.
    با نگاهی به صفحه اینستاگرام این شرکت می‌توانید تعداد زیادی از ماشین‌هایی را ببینید که خدمات GoTire ارایه کرده است. این خدمات در زمان‌ها و مکان‌های مختلف ارایه شده است. بنابراین با این شیوه می‌توانید وسعت عملکرد این شرکت را ببینید. اگر دقت کنید متوجه می‌شوید که این عکس‌ها توسط عکاس حرفه‌ای یا دوربین خیلی خاصی گرفته نشده‌اند و یک کارمند با گوشی خود آنها را تهیه کرده است.
    این کار چطور به افزایش نرخ تبدیل منجر می‌شود؟
    GoTire یکی از اولین نمونه‌های این نوع فعالیت و کسب‌وکار است و پتانسیل جذب تعداد زیادی مخاطب و مشتری را دارد. مشتریان بسیار زیادی با توجه به عدم آشنایی با این سروسی سوالات زیادی در مورد نحوه ارایه خدمات و شمل آن دارند. با ارایه پاسخ‌های تصویری به این سوالات GoTire تلاش می‌کند تا ارتباط احساسی‌تر و نزدیک‌تری با مخاطب خود برقرار و ترس،‌شک و تردید و عدم اطمینان مخاطب خود را برطرف کند. احساسی که به بیینند منتقل می‌کند می‌تواند در آینده او را به سمت استفاده از خدمات GoTire سوق دهد.
    ۲: تزریق اثبات اجتماعی

    در این که سایت Pinterest می‌تواند به فروش کمک کند شکی نیست. یک تحقیق نشان می‌دهد که استفاده از Pinterest توانسته نرخ متوسط بالاتری در فروش به نسبت فیسبوک و توییتر به دست آورد. اما یک موضوع مهمتر از فروش در مورد pinterest وجود دارد و این نکته مهم هم ارتباط بین این سایت و صفحه محصول شماست. کلیک کردن روی یک تصویر خوب در پینترست و اتصال آن به صفحه محصول می‌تواند بخش مهمی در بالاتر بردن نرخ تبدیل باشد.
    سایت Mod Cloth از این حربه به شیوه خوبی استفاده کرده است و به این ترتیب سرنخهای فروش خود را بالاتر برده. تصاویری از محصولات Mod Cloth که در پینترست وجود دارد، شما را به سمت صفحه محصول یا پست وبلاگ مربوطه می‌برد.
    اما اینکار چطور می‌تواند به بالاتر رفتن نرخ تبدیل کمک کند؟
    وقتی که بازدید کننده‌ای در سایت پینترست روی تصویری کلیک می‌کند و به صفحه محصول یا پست وبلاگ می‌رسد،‌ نشان می‌دهد که دیدگاه او در مورد انتخابش هدفمند و درست بوده و این موضوع تایید کننده کار بازدید کننده است. از آنجایی که همه ما دوست داریم سبک پوشش خود را داشته باشیم، انتخاب یک محصول و رسیدن به صفحه فروش آن می‌تواند تاثیر بهتر و بیشتری روی مخاطب برای خریدن همان جنس بگذارد و نرخ تبدیل بالاتری برای سایت فراهم کند.
    ۳: محتوای تولید شده توسط کاربر یا UGC

    یکی از مواردی که در مورد شبکه‌های اجتماعی می‌تواند اذیت کننده و سردردآور باشد،‌ پیدا کردن یا تولید کردن محتوای مناسب است. یکی از مشکلاتی که کسب‌وکارها با آن دست به گریبان هستند هم نبود یا خطر قرمزهایی است که در تولید محتوای مناسب دارند. البته معمولا اطلاعات مناسب برای صفحه محصول همیشه وجود دارد،‌ولی آیا در مورد مواردی مثل وبلاگ، ویدئو کلیپ‌ و … هم اینچنین است؟
    محتوای تولید شده توسط کاربر یا UGC بازدید کننده یا مشتری شما را به منبع بی‌انتهای تولید اطلاعات برای سایت یا شبکه‌های اجتماعی‌تان تبدیل می‌کند؛ اطلاعاتی از قبیل testimonial، پست وبلاگ، تصاویر و حتی کامنت.
    اما اینکار چطور می‌تواند به بالاتر رفتن نرخ تبدیل کمک کند؟

    UGC نقطه طلایی کسب‌وکار شماست. در واقع یک هدف ساده و سریع برای رسیدن به نرخ مشارکت و به دنبال آن نرخ تبدیل بالاتر،‌ تولید محتوا توسط کاربران شماست. این اطلاعاتی که توسط مشتری تولید می‌شود می تواند به نوعی اثبات عملکرد شما هم باشد و شما را به رایگان دهان به دهان تبلیغ کند. هر چه داده‌های که توسط مشتری تولید می‌شود بیشتر باشد، می‌تواند شما را در ذهن افراد بیشتر قرار داده و با استفاده از اینکار در مدت زمان نه چندان زیادی نرخ تبدیل بالاتری هم به دست آورید.
    Yogarat شرکت تولید کننده وسایل ورزشی امکانی فراهم کرده است که مشتریان می‌توانند عکس‌های خود را به صفحه محصول مربوطه لینک کرده و در معرض دید مشتریان دیگر قرار دهند. کاری که بدون هزینه برای Yogarat است ولی می‌تواند دید بسیار خوبی به مخاطبین از خریدهای مشتریان بدهد.


    https://www.clickyab.com/blog/%db%b3...-%d8%a8%d8%b1/

مجوز های ارسال و ویرایش