ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پاسخ به موضوع

ارسال پاسخ به این موضوع :: چند نکته درباره تصویر و ارتباط آن با نرخ تبدیل

پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2017/11/09, 18:36
    SARA

    چند نکته درباره تصویر و ارتباط آن با نرخ تبدیل

    تصویر و عکس چه نقشی در بالاتر یا پایین‌تر رفتن نرخ تبدیل دارد؟ شاید سریع‌ترین و بهترین راه‌حل برای فهمیدن این موضوع، استفاده از تست A/B باشد. البته زمانی که این تست را انجام دادید ممکن است با پاسخ روشنی روبرو نشوید. گر کمی در این مورد تحقیق هم بکنید متوجه می‌شوید که ممکن است گذاشتن تصویر به بهتر شدن نتیجه منجر شده و ممکن هم است که تغییری در نرخ تبدیل شما نداشته باشد.

    حتی می‌توانید از تست AB چند متغیره استفاده کنید و چندین موضوع را با هم تغییر داده و تست کنید. البته این تست از نسخه قبلی خود هم پیچیده‌تر است و برای گرفتن نتیجه مناسب باید چندین هفته تلاش کنید و شاید زودتر از پایان سال هم به نتیجه نرسید؛ بنابراین چه باید کرد؟
    برای اینکه از پیچیدگی موضوع کم شود با هم نگاهی می‌کنیم به تأثیری که تصویر روی نرخ تبدیل از خود به‌جا می‌گذارد:
    وب‌سایت یا صفحه فرودی را تصویر کنید که تصویری ندارد.
    حالا درباره تأثیر این تغییر روی نرخ تبدیلی که به دست خواهید آورد فکر کنید.
    هرچند خیلی سخت است که بدون انجام هرگونه آزمایش و تستی چنین تصویری را تجسم کرد و به نتیجه قطعی رسید ولی می‌تواند حدس زد که تعداد بسیار زیادی از وب سایت‌ها یا صفحه‌های فرود نرخ تبدیل پایینی کسب می‌کنند.
    نکته قابل توجه در این نوع تصویرسازی این است که واقعاً در ابتدای طراحی صفحه یا سایت، تصویری وجود ندارد و این تصویر بر اساس پیغامی که شما ارسال می‌کنید ساخته و ارائه می‌شود. تصویری که بر اساس پیغام ارسالی شما در سایت طراحی شده باشد، توهین‌آمیز یا دارای مشکل نباشد، با بقیه اطلاعات صفحه همخوانی داشته باشد و به درک جزئی‌تر از مطالب صفحه کمک کند می‌تواند نقش مهمی در بالاتر رفتن نرخ تبدیل سایت یا صفحه فرود ایفا کند. به‌طور مثال اگر درباره یک صفحه محصول صحبت می‌کنیم، تصاویر همه باید به‌نوعی به محصول مربوطه مرتبط باشند؛ اما ما درباره ارتباط تصاویر با نرخ تبدیل صحبت می‌کردیم. پس باید در این رابطه به نتیجه برسیم.
    به هر ترتیب و شیوه‌ای که درباره بهبود نرخ تبدیل صحبت کنیم در آخر تمرکز روی مشتری خواهد بود. مشتری در هر حالتی باید احساس خوب، درک بالایی از مزایا و ارزش‌های سازمان و همچنین تفاوت‌های شرکتی که با آن روبروست با شرکت‌های رقیبش پیدا کند و این موضوعی است که تصویر به‌راحتی به انتقال این پیام‌ها کمک می‌کند. درواقع تصویر به بالاتر بردن درک مشتری ازآنچه با آن روبروست کمک می‌کند.
    هر تصویر یک هدفی دارد

    هر تصویری که در سایت از آن استفاده می‌کنید باید هدفی در بالاتر بردن نرخ تبدیل ایفا کند. اگر تصاویری که از آن‌ها استفاده می‌کنید چنین نقشی ندارند،‌ مشتری هم آن‌ها را نادیده گرفته و از آن می‌گذرد.
    مناسب بودن یک عکس، تنها اولین هدف از ارائه یک تصویر یا عکس است. یکی از اصنافی که خیلی خوب اهمیت این موضوع را درک می‌کند، فروشندگان آنلاین پوشاک و لباس است. یک نمونه‌برداری تصادفی از تصاویر سایت‌های پیشرو درزمینهٔ فروش پوشاک نشان می‌دهد که تصاویر در این سایت‌ها به جای اینکه تصاویر مناسب و زیبایی باشند بیشتر تصاویری با محوریت نرخ تبدیل هستند که مشتری را با دیدن آن‌ها به خرید جنس نزدیک‌تر کنند؛ بنابراین همیشه مناسب بودن مهم نیست و باید هدف اصلی از ارائه تصویر را مدنظر قرارداد.
    هر تصویر برای هدفی خاص در نظر گرفته می‌شود ولی باید این اهداف به طور دقیق و صریح بررسی شده و نرخ تبدیل بالاتری برای مجموعه همراه داشته باشند.
    مناسب بودن زیادی عکس = پایین آمدن نرخ تبدیل؟

    اسپرت چک یکی از فروشگاه‌های آنلاین در کاناداست که به فروش پوشاک می‌پردازد. صفحه محصول این سایت به خوبی طراحی شده و همه فاکتورهای مناسب مثل CTA مناسب، مشخص کردن و ارائه انواع اطلاعات مربوط به فروش، ارائه دکمه‌هایی برای به اشتراک گذاشتن صفحه در شبکه‌های اجتماعی و بخشی برای ارائه ارائه ایمیل است؛ اما آیا تصویر زیبایی در صفحه مشاهده می‌شود؟
    یک قدم به جلو

    سایت LL Bean اما برای اینکه کمی به اوضاع خوب بالا باز هم فاکتور مناسب اضافه کند، به جای اینکه از لباس به تنهایی عکس بگیرد، تصویر لباس را وقتی تن یک مدل است روی سایت خود قرار می‌دهد و از زوایای مختلف به آن می‌پردازد. به همین دلیل مشتری تصویر بهتری از محصول به دست می‌آورد که می‌تواند نرخ تبدیل بالاتری را هم به ارمغان بیاورد.
    قدمی به دنیای واقعی

    برای اینکه شرایط طبیعی‌تر به نظر برسد و مشتری برای به دست آوردن اطمینان بیشتر خرید خود را انجام دهد،‌ فروشگاه آنلاین لباس زنانه St Frock در استرالیا یک گام به جلوتر رفته و لباس را در شرایط طبیعی و همانطور که مردم عادی می‌پوشند عکاسی کرده است. به این ترتیب بازدید کننده سایت با شرایط طبیعی‌تری مواجه می‌شود.
    همه این مثال‌ها از این جهت زده شد تا اهمیت قرار دادن تصویر مناسب به جای تصویر صرفاً زیبا بررسی شود. شما برای سایت خود از چه تصویری استفاده کرده‌اید؟



    https://www.clickyab.com/blog/%da%86...6%d8%b1%d8%ae/

مجوز های ارسال و ویرایش