ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پاسخ به موضوع

ارسال پاسخ به این موضوع :: چرا داشتن تعداد زیادی صفحه فرود یک مزیت است؟

پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2017/11/09, 18:05
    SARA

    چرا داشتن تعداد زیادی صفحه فرود یک مزیت است؟



    یکی از مواردی که بازاریابان آنلاین باید به آن دقت داشته باشند، تعداد صفحه‌های فرود است. همه کسب‌وکارها با بخش‌های متعدد و مختلفی از مشتریان طرف هستند که باید بر اساس نیاز به آن‌ها خدمات رسانی کنند. به همین دلیل داشتن تعداد زیادی صفحه فرود شاید چندان توجیه‌پذیر نباشد؛ اما واقعاً چرا باید چند صفحه فرود داشت؟
    قبل از هر چیز بد نیست نگاهی به آمار و ارقامی بیندازیم که با تحقیقی بر بیش از ۷۰۰۰ کسب‌وکار به دست آمده است.
    طبق این تحقیق نشان داده شده که وقتی تعداد صفحه‌های فرو از ۱ تا ۵ صفحه به ۶ تا ۱۰ صفحه افزایش پیدا می‌کند، تعداد لیدهای کسب‌وکار هم ۵۵٪ رشد نشان خواهد داد و به همین دلیل است که کسب‌وکارهایی دیده می‌شوند که بیش از ۴۰ صفحه فرود مختلف برای اهداف متفاوتی طراحی کرده و از آن‌ها استفاده می‌کنند.
    در میان کسب‌وکارهایی B2B و B2C جالب است که بدانید کسب‌وکارهایی با رویکرد B2B هم به خوبی از صفحات فرود استفاده می‌کنند. پس داشتن صفحه فرود و استفاده مناسب از آن‌ها فقط مختص B2C نیست و این نکتهٔ بسیار مهمی برای همه کسب‌وکارها با رویکرد B2B خواهد بود.
    حال در ادامه می‌خواهیم به دلایل داشتن تعداد بیشتر صفحه‌های فرود بپردازیم:
    ۱: داشتن صفحه فرود بیشتر یعنی بالاتر بردن شانس افزایش نرخ تبدیل
    خیلی ساده و واضح است که بیشتر کردن تعداد صفحه فرود یعنی بیشتر کردن شانس صحبت با مخاطبین متفاوت و در نهایت، بالاتر بردن نرخ تبدیل. همچنین این افزایش تعداد صفحه می‌تواند مزیت دیگری هم داشته باشد که در حوزه SEO خواهد بود. هر چه تعداد صفحات شما بیشتر باشد،‌ تعداد کلمات کلیدی شما هم بیشتر خواهد بود و در نتیجه امکان پیدا شدن از طریق موتور جستجو هم زیادتر است. به این مووع دوباره و دقیق فکر کنید: تعداد بیشتر صفحه‌های فرود یعنی تعداد بیشتر صفحه ایندکس شده در موتورهای جستجو و این موضوع یعنی افزایش احتمال پیدا شدن شما با استفاده از جستجو.
    ۲: تعداد بیشتر صفحه فرود یعنی پوشش دادن سلایق مختلف
    تفاوت سلیقه بین افراد در زندگی یک امر عادی است که گاهی به آن توجه نمی‌کنیم. توجهی که می‌تواند با نگاهی ویژه و به دید یک فرصت باشد. طبیعتاً کسب‌وکارهای متفاوت هم افراد مختلفی با سلایق متفاوت را هدف قرار می‌دهد و در این بین مشتریان بالقوه دیگری هم از راه می‌رسند؛ بنابراین برای اینکه همه این مشتریان به آنچه می‌خواهند برسند و شما هم سود لازم را کسب کرده باشید باید شیوه و راهی برای پاسخ دادن به نیازها و سلایق متفاوت بیابید. یکی از این روش‌ها داشتن تعداد متفاوت و زیادی از صفحه فرود است. این صفحه‌ها طبیعتاً بر اساس شناختی که شما از مشتریانتان دارید طراحی و پیاده‌سازی می‌شوند و به این ترتیب پاسخگویی شما به نیازهای متفاوت مشتریان بهتر و ساده‌تر از همیشه خواهد بود. در این نوع از صفحه‌ها حتی طراحی CTA ها می‌تواند متفاوت و به شیوه‌های مختلف باشد، چرا که مشتریان شما با بکدیگر تفاوت دارند.
    ۳: تعداد بیشتر صفحه فرود یعنی تضمین موفقیت بازاریابی
    به عنوان واحد بازاریابی در شرکت از شما توقع می‌رود که بتوانید در فروش و افزایش سود به شرکت کمک کنید. برای رسیدن به این هدف چه چیزی بهتر از انواع و اقسام کمپین‌های بازاریابی آنلاین. البته برای این کمپین‌ها به یک ابزار مهم نیاز دارید و آن هم چیزی جز تعدا متفاوتی صفحه فرود نیست. در واقع صفحه‌های فرود به نوعی ابزار رسمی و اساسی شما در پیش‌برد کمپین‌های بازاریابی‌تان هستند که به درستی و هدفمند طراحی شوند؛ بنابراین هدایت کردن افراد متفاوت به صفحه رود مناسب می‌تواند شانس موفقیت کمپین‌های بازاریابی را افزایش دهد.

    ۴: تعداد صفحه فرود بیشتر یعنی شانس بالاتر هدف‌گیری مجدد
    شاید مواقعی پیش بیاید که بازدید کننده شما به مشتری تبدیل نشود یا اصلاً مشتری خود را از دست بدهید. در اینجا با دانستن اینکه چه چیزهایی باعش شده‌اند تا این مشکل به وجود بیایند باید با استراتژی‌های متفاوتی که در نظر می‌گیرید،‌ هدف‌گیری مجددی انجام دهید و مشتری بالقوه را به حال بالفعل در بیاورید؛ بنابراین استفاده مناسب از صفحه فرود می‌تواند نکته مهمی در هدفگیری مجدد مشتری باشد که باید به این موضوع هم توجه ویژه‌ای داشته باشید.


    https://www.clickyab.com/blog/%da%86...2%db%8c%d8%aa/

مجوز های ارسال و ویرایش