ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پاسخ به موضوع

ارسال پاسخ به این موضوع :: چند نکته برای افزایش اعتماد و کسب نرخ تبدیل بالاتر

پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2017/11/09, 17:59
    SARA

    چند نکته برای افزایش اعتماد و کسب نرخ تبدیل بالاتر



    چه چیزی باعث می‌شود تا شما از یک سایت آنلاین وسیله‌ای گران‌قیمت می‌خرید؟ چه فاکتورهایی باعث می‌شود تا شما شرایط لازم برای خرید آنلاین را به دست بیاورید؟ یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی که باعث می‌شود تا خریدهای آنلاین آن‌هم با قیمت‌های بالا انجام شود،‌ اعتماد است؛ بنابراین بالاتر بردن اعتماد مشتریان به فعالیت‌های سایت می‌تواند نرخ تبدیل بالاتری برای سایت به ارمغان بیاورد. شاید در ابتدا ایجاد اعتماد کاری ساده به نظر برسد ولی باید دقت کرد که این موضوع در عمل به‌راحتی آنچه در تئوری گفته می‌شود نیست.
    برای اینکه بدانیم چه راه‌هایی وجود دارد تا بتوان در مورد ایجاد اعتماد مشتریان به آن‌ها رجوع کرد، چندراه را باهم مرور می‌کنیم.
    کم بودن اعتماد در شرکت

    آیا فعالیت‌های شرکت شما مشکوک و غیر شفاف است؟ احتمالاً به این صورت نخواهد بود ولی نظر مشتریان را هم باید بدانید. اعتمادسازی برای مشتری از روی فعالیت‌های شرکت شما دیده و سنجیده می‌شود. شما برای این کار چه فعالیتی انجام داده‌اید؟
    ۱: کپی‌های مشتری محور و با تمرکز بر مشتری بنویسید: این یعنی چیزی به مشتری ارائه کنید که به آن نیاز دارد. این کار باعث می‌شود تا مشتری سریع‌تر به آنچه می‌خواهد برسد و درنهایت با اعتمادی که به شما می‌کند نرخ تبدیل بالاتری به دست بیاورید.
    ۲: طراحی سایت را ساده و مناسب انجام دهید: با توجه به بند بالا، مشتری چیزی که نیاز دارد را باید به‌راحتی پیداکرده و به آن برسد؛ بنابراین اگر دسترسی به موضوع مربوطه سخت باشد، ایجاد اعتماد به‌سختی صورت می‌گیرد. طراحی مناسب رسیدن مشتری به آنچه می‌خواهد می‌تواند اعتمادسازی مشتری را تسهیل کند.
    ۳: ارزش‌های واقعی در سایت ارائه کنید: مردم خرید کردن را دوست دارند اما فروختن به آن‌ها کار سختی است. اطلاعات مفید و دقیقی که به مشتری ارائه می‌کنید می‌تواند در ایجاد حس اعتماد مشتری کمک زیادی بکند. بعضی از کسب‌وکارها یا افراد دوست ندارند اطلاعات فنی و اطلاعات مفید را به‌طور کامل در اختیار مشتری قرار دهند. زمانی که مشتری اطلاعات لازم را به دست نیاورد، چطور می‌توانید از او انتظار داشته باشید که اعتماد لازم را به شما داشته باشد؟
    ۴: نظرات مشتریان سابق خود را به مشتریان جدید بگویید: این راه یکی از بهترین شیوه‌های اعتمادسازی است. هیچ‌چیز بهتر از اعتمادسازی از طریق ارائه نظرات مشتریان قدیمی نیست. حتماً نظرات آن‌ها را در مورد آنچه از طریق شما به دست آورده‌اند، چطور به آن رسیده‌اند و خلاصه هر آنچه می‌تواند حس اعتماد بالاتری به کاربر جدید منتقل کند را بیان کنید.
    ۵: شهرت خود را در دنیای آنلاین مدیریت کنید: هیچ‌چیز بدتر از این نیست که به یک جستجوی ساده به صدها نقد و گفته منفی درباره برند و کسب‌وکارتان برسید. همیشه به یاد داشته باشید که خدمات مشتریان ضعیف می‌تواند نقدهای منفی زیادی به‌جا بگذارد و شهرت و اعتبارتان را از بین ببرد.
    کم بودن اعتبار درزمینهٔ محصول/خدمات

    اگر در دنیای آفلاین بسته‌بندی یکی از موارد مهم و پیش‌نیاز موفقیت به شمار برود، در دنیای آنلاین این کار را شیوه ارائه محصول و قیافه سایت به عهده دارد. کم گذاشتن در این مورد می‌تواند صدمه‌های جبران‌ناپذیری به نرخ تبدیل کسب‌وکار شما وارد کند.
    ۶: عکس‌هایی باکیفیت بالا و گویا از محصولتان ارائه کنید: عکس‌های بی‌کیفیتی که از محصولتان در سایت ارائه می‌کنید می‌تواند تصویری زشت و ارزان‌قیمت از محصول شما به نمایش بگذارد. از طرف دیگر باکیفیت بودن عکس به این معنی نیست که عکس‌هایی با سایزهای خیلی بالا که زمان بارگذاری آن‌ها خیلی زیاد باشد در سایت قرار دهید. نکته مهم در مورد عکس‌ها این است که اندازه‌شان را زیر ۱۵ کیلوبایت نگه دارید ولی جزییات لازم از عکس کم نشود.
    ۷: با نقدهای منفی و بد کنار بیایید: چه شما باشید یا چه نباشید، دنیای آنلاین وجود داشته و همواره در حال صحبت کردن در مورد موضوعات مختلف است. تحقیقات نشان می‌دهد که ۵۴٪ از مشتریان قبل از خرید کردن به نقدها و بررسی‌های منتشر شده توجه می‌کنند؛ بنابراین اگر از شما یا محصولتان نقدهای منفی زیادی منتشر می‌شود زیاد تعجب نکنید که نرخ تبدیل سایتتان پایین باشد. قبل از ارائه هر خدمت یا محصولی مطمئن باشید که بهترین کیفیت را در اختیار مشتری قرار خواهید داد.
    کم بودن اعتماد در سایت

    زشت بودن و عدم رعایت اصول طراحی که این روزها در هر سایت و حتی وبلاگی به درستی رعایت می‌شود،‌ می‌تواند نشان از عدم توجه شما به خیلی از موارد باشد. درواقع بیننده با دیدن چنین کمبودهایی از خود سؤال می‌پرسد که وقتی یک شرکت به طراحی سایت خود اهمیت نمی‌دهد چطور می‌خواهد تجربه‌ای خوب از خرید آنلاین به من ارائه کند؟
    ۸: در مورد طراحی سایت خود از حرفه‌ای‌ها استفاده کنید: تعداد زیادی از مردم فکر می‌کنند که طراح‌های خوبی هستند اما در واقعیت تعداد کمی از آن‌ها در این کار خوب هستند. اگر شما هم در طراحی سایت خود با نقاط ضعف زیادی روبرو هستید باید یک حرفه‌ای را به استخدام خود دربیاورید تا بهترین نتیجه را از عملکرد او کسب کنید. یک طراحی خوب می‌تواند نرخ تبدیل خوبی هم برایتان به ارمغان بیاورد.
    کم بودن اعتماد در مشتری مداری

    یکی از مواردی که می‌تواند صدمات جبران‌ناپذیر به نرخ تبدیل وارد کند، عدم رعایت مواردی است که به مشتری مداری مربوط می‌شود. هر مشتری می‌تواند به شما در بهتر شدن کسب‌وکار کمک کرده یا باعث آسیب زدن به آن می‌شود؛ بنابراین توجه به موارد زیر می‌تواند کمک‌کننده باشد.
    ۹: تضمین رضایت مشتری: موضوعی است که با کسب شدن آن توسط مشتری می‌تواند در توصیه محصول و انتشار دهان به دهان محسنات مربوط به محصو/خدمت شما شود.
    ۱۰: در نوشته‌های خود تاکید کنید که خدمات مشتریان در اولویت بالای خدمات‌دهی است: این موضوع می‌تواند شامل پاسخگویی سریع به مشتری و رفع مشکلات او در سریع‌ترین زمان ممکن باشد.

    کمبود وجود امنیت در سایت

    یکی از دلایلی که ممکن است اعتماد به یک کسب و کار آنلاین کاهش پیدا کرده و در نتیجه نرخ تبدیل پایین‌تری بررقم بخورد، نبود زیرساخت‌ها و موارد امنیتی دیگر است که مشتری را از انجام فعالیت‌های مورد نظرش دور می‌کند؛ بنابراین توجه یک موضوع امنیت کاربر، امنیت خود سایت و هر آنچه که به اطلاعات سایت مربوط می‌شود را باید در دستور کار خود قرار دهید.


    https://www.clickyab.com/blog/%da%86...-%d8%aa%d8%a8/

مجوز های ارسال و ویرایش